Rejestracja
Dodaj do Ulubionych Odpowiedz
Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13
  1. #1

    Skąd
    Redditch
    Posty
    1,982
    Browary
    40
    Moto
    Trampek XL650, fz600

    Domyślnie Wymiana oleju w lagach -robic samemu?

    No wiec moto ma korki spustowe u dolu lag, uszczelniacze wygladaja ok -pomyslaem o samodzielnej wymianie oleju w lagach. Mam manual dotyczacy ilosci oelju (oraz rodzaju) i szczeliny powietrznej. Czy myle sie ze w skrocie mam:
    1. Poluzowac korek u gory lag
    2. Zdjac lage -spuscic olej dolnym/bocznym korkiem spustowym, zalozyc korek spowrotem
    3. Zalac od gory lagi atf w celu przeplukania (podpomopowac kilka razy bez sprezyny???)
    4. Zlac atf
    5. Zakrecic korek spustowy, zalac odpowiednia ilosc oleju, podpomopowac, sparwdzic szczeline powietrzna -jesli ok wlozyc sprezyne i zakrecic korek gorny


    Cos pominalem czy jestem calkowiecie w czarnej dupie?????

  2. #2

    Skąd
    Coventry
    Posty
    379
    Browary
    2
    Moto
    SUZUKI gt750 K (CZAJNIK)

    Domyślnie

    Jak nie bedziesz wymienial uszczelniaczy to nie musisz wymontowywac lagi,zaoszczedzisz troche czasu i roboty.Jak bedziesz wykrecal korek ten od gory to uwazaj bo wystrzela, a jak bedziesz wkrecal spowrotem to pamietaj zeby nie pozamieniac ich miejscami i uwazaj na gwint bo latwo poniszczyc,
    A plukanie to benzyna bedzie lepiej zrobic to ci wymyje lepiej caly syf.

  3. #3

    Skąd
    HP13
    Posty
    4,314
    Browary
    143
    Moto
    SV650S, R6, MZ ES175 1961, GS500 , MG Nevada 750, Husky SM610, R1150RT

    Domyślnie




    "Nie dyskutuj z idiota bo sprowadzi cie do swojego poziomu i wygra doswiadczeniem"


    Idz pod prad - z pradem plyna tylko smieci..


    你在看什麼?

  4. #4

    Skąd
    Redditch
    Posty
    1,982
    Browary
    40
    Moto
    Trampek XL650, fz600

    Domyślnie

    Czyli lagi zostaja w motorze zakrecone w polkach????????? -odkrecil bym gorna nakretke polki zeby odciazyc korek. No i sprezyne mam wyjac jak sadze bo poziom oleju sie mierzy bez sprezyny i na skompresowanej ladze. Zamiast benzyny moze breake cleanera uzyc? Bardzo te korki strzelaja?????

  5. #5

    Skąd
    Spalding
    Posty
    23
    Browary
    0
    Moto
    Yamaha XVS 650 Dragstar

    Domyślnie

    wydaje mi si? i? p?ukanie benzyn? nie jest najlepszym rozwi?zaniem...
    ja p?uka?em tym samym olejem którym zalewa?em
    nowym ofkorz
    nie ruszaj ?adnych nakr?tek, dostaniesz w oko spr??yn? i ?adna ci? ju? nie zechce...
    i jednak ja lagi wyci?ga?em
    wygodniej dla mnie tak w?a?nie by?o wymienia?...

    btw poziomu oleju nie mierzysz
    jak masz manuala to tam jest czarno na bia?ym ile masz go wla?.

  6. #6

    Skąd
    Coventry
    Posty
    379
    Browary
    2
    Moto
    SUZUKI gt750 K (CZAJNIK)

    Domyślnie

    Ja jak nie wymieniam uszczelniaczy to nie wymontowuje lag ,nie trzeba wtedy wkrecac lagi w imadlo i jest poprostu wygodniej,ale to moje preferencje jak masz ochote je wymontowac to prosze bardzo.Korki mocno nie wyskakuja o ile moto nie stoi na przednim kole Sluchaj wez znajdz gdzies ile mililitrow wchodzi do lagi bedzie latwiej do odmierzenia.

  7. #7

    Skąd
    N London
    Posty
    1,090
    Browary
    10
    Moto
    Suzuki GSXR 600

    Domyślnie

    imo benzyna raczej moze zniszczyc uszczelniacze gumowe wiec break cleaner jest o wiele lepszym rozwiazaniem. lagi mozna zostawic w polkach ale lepiej je wyciagnac zeby dobrze przeplukac z syfu. i tak chyba musisz sciagnac kolo, zeby dostac sie do tych srub spustowych, wiec zeby wyciagnac lage to zajmie ci moze 5 min wiecej, ale chociaz wiesz ze porzadnie wykonales robote

    mi zadne korki nie strzely ale ja mam zawieszenie up side down wiec moze dlatego, a kolo bylo w powietrzu. w moim przypadku ta czesc w ktora wchodzi srebna czesc lagi poprostu ladnie zsunela sie na dol. w kazdym razie korki i tak musisz odkrecic zeby wlac nowy olej a jak juz bedziesz zupelnie demotowal korki z tloczka(u mnie byly poloczone pretem z tloczkiem ale jam regulacje przedniej zawiechy wiec chyab dlatego byly polaczne) to wyciagni sprezyne i zmierz sobie od razu czy nie weszla juz na service limit.


    sam myslalem ze to mega wyzwanie ale okazlo sie ze czynnosc jest dosc banalna tylko posiedz w necie i znajdz instrukcje jak to sie robi w twoim moto albo podobnym - na you tube jest masa tego
    The road you know at 50 mph is not the same road at 90 mph

  8. #8

    Skąd
    Redditch
    Posty
    1,982
    Browary
    40
    Moto
    Trampek XL650, fz600

    Domyślnie

    Ok, lagi zostaja na moto, amma manuala wiec wiem ile na lage idzie, jest tam tez podana wartosc szczeliny powietrznej doz mierzenia na skompresowanej ladze i bez sprezyny w srodku -robic to?. No i jeszcze po wlaniu przeplukiwacza (atf albo brake cleaner) przepomopowac kilka razy i to samo po wlaniu swierzego oleju tak?????? Zawias mam tradycyjny (gruba rura na dole)

  9. #9

    Skąd
    EU
    Posty
    4,831
    Browary
    220
    Moto
    650KM pod jednym dachem :D

    Domyślnie

    Cytat Napisał tomekc Zobacz post
    amma manuala wiec wiem ile na lage idzie, jest tam tez podana wartosc szczeliny powietrznej doz mierzenia na skompresowanej ladze i bez sprezyny w srodku -robic to?. )
    Szczelina powietrzna jest najwazniejszym wyznacznikiem wlasciwego poziomu oleju. Nie bez powodu jest podawana. To, ze wlejesz zalecana ilosc oleju nie swiadczy, ze bedzie ona wlasciwa. Bez rozebrania calego teleskopu nie usuniesz wszystkiego oleju chyba, ze bedziesz cierpliwy i dlugo czekal az wszystko zleci. Ilosc podana w manualu jest na suchy teleskop.
    Wlewajac tyle co zaleca serwisowka, szczelina bedzie mniejsza. Wiec mierz ja nim wlejesz wszystko. No chyba, ze chcesz miec twardzsze zawieszenie wtedy mozesz ja zmniejszyc.
    MORE IS ALWAYS BETTER, TOO MUCH NEVER ENOUGH

    http://www.bikepics.com/members/remixxtreme/

  10. #10

    Skąd
    Coventry
    Posty
    379
    Browary
    2
    Moto
    SUZUKI gt750 K (CZAJNIK)

    Domyślnie

    Cytat Napisał xxtreme Zobacz post
    Szczelina powietrzna jest najwazniejszym wyznacznikiem wlasciwego poziomu oleju. Nie bez powodu jest podawana. To, ze wlejesz zalecana ilosc oleju nie swiadczy, ze bedzie ona wlasciwa. Bez rozebrania calego teleskopu nie usuniesz wszystkiego oleju chyba, ze bedziesz cierpliwy i dlugo czekal az wszystko zleci. Ilosc podana w manualu jest na suchy teleskop.
    Wlewajac tyle co zaleca serwisowka, szczelina bedzie mniejsza. Wiec mierz ja nim wlejesz wszystko. No chyba, ze chcesz miec twardzsze zawieszenie wtedy mozesz ja zmniejszyc.
    w takim przypadku musisz wymontowac amor i trzymac go pionowo podczas pomiaru.

 

 

Podobne wątki

  1. Wymiana oleju - co polecacie?
    By BAndiT in forum Serwis
    Replies: 92
    Ostatni post / autor: 24-08-2013, 16:43
  2. Wymiana oleju
    By DARA in forum Serwis
    Replies: 26
    Ostatni post / autor: 24-05-2011, 23:14
  3. Wymiana oleju- co ile?
    By wrobel in forum Silnik, sprzęgło i napęd
    Replies: 26
    Ostatni post / autor: 01-03-2011, 15:21
  4. Tylni amortyzator. Wymiana Oleju. Jak??
    By zakenso in forum Rama i zawieszenie
    Replies: 2
    Ostatni post / autor: 14-06-2010, 21:25
  5. Wymiana Oleju '' KROK PO KROKU''
    By lukas3322 in forum Serwis
    Replies: 2
    Ostatni post / autor: 31-05-2010, 19:09

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
angliapolska.pl
i love Quidco Green
Free accounting software