Przewody hamulcowe w oplocie na metry?

Temat na forum 'Układ hamulcowy' rozpoczęty przez wrobel, Listopad 6, 2011.

  1. wrobel

    wrobel Kat Komarków

    Dołączył:
    Czerwiec 20, 2010
    Posty:
    2381
    Browary:
    4
    Miasto:
    Oxford/Surrey
    Motocykl:
    Coming soon.
    Witka

    Jak zmienilem moto na VFR odrazu uderzyla mnie "gabkowatosc" hamulcow(milem stalowy oplot w CBR), zmienilem plyn hamulcowy- troszeczke pomoglo ale zbytnio nie odczuwalnie. Wiec przyszla pora na zmiane przewodow na oplot.
    Wchodze na ebay, no i byl jeden zestaw, za ponad 200 funa- myslalem ze sie poplacze przed kompem jak zobaczylem ta cene. Mysle sobie musi byc jakies inne wyjscie (problem jest ze mam polaczone hamulce przod z tylem i wszystko podpiete pod ABS, czyli ok 8-10 krotkich przewodow)
    Patrze, i sa niby gdzie ci ucinaja na jaka dlugos chcesz i masz sam sobie je zaprawic.
    Uzywal ktos kiedys cos takiego? Bo raz ze strasznie ciezko dostac stalowy oplot do VFR i dwa cena powala na kolana.
    Jakies sugestie, gdzie moze by bylo dostac jakis zestaw, lub samemu sobie zrobic?

    Podziekowal
     
  2. Arnie

    Arnie Szaman
    Członek Załogi

    Dołączył:
    Kwiecień 12, 2008
    Posty:
    5122
    Browary:
    36
  3. wrobel

    wrobel Kat Komarków

    Dołączył:
    Czerwiec 20, 2010
    Posty:
    2381
    Browary:
    4
    Miasto:
    Oxford/Surrey
    Motocykl:
    Coming soon.
  4. Arnie

    Arnie Szaman
    Członek Załogi

    Dołączył:
    Kwiecień 12, 2008
    Posty:
    5122
    Browary:
    36
    patrzylem te z linku seby i do gixy by mi wyszlo 35 funa + przesylka z pl. za 50 kupilem tutaj wiec nie wiem czy tak duzo zaoszczedzisz przy twoim moze za 150 dojda ale teraz dolicz reszte...
     
  5. Seba707

    Seba707 Guest

    Jesli chodzi o HELa to smiech i rozpacz ale jak zmienialem w mojej XJRce byly za krotkie . Tyl byl idealny ale przednie porazka 2cm brakowalo ;) Kupa kasy a musielem kombinowac i przerabiac trojnik .
     
  6. tomekc

    tomekc Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Październik 24, 2010
    Posty:
    1878
    Browary:
    0
    Miasto:
    Redditch
    Motocykl:
    Trampek XL650, TDM900
    Tak to jest w motorach z cbs-em, przewody kosztuja sporo, a odpowietrzenie ukladu po ich wymianie tez nie ejst ot taka tylko zabawa! Dlatego w trampku zalozylem HEL-e dlugie (podwyzszenie kiery itp) a cbr-a nie tykam sie nawet, bo jest cbs....................
     
  7. wrobel

    wrobel Kat Komarków

    Dołączył:
    Czerwiec 20, 2010
    Posty:
    2381
    Browary:
    4
    Miasto:
    Oxford/Surrey
    Motocykl:
    Coming soon.
    rozwin prosze temat odpowietrzania jak bys mogl :)
     
  8. Gunbass

    Gunbass Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Wrzesień 20, 2010
    Posty:
    499
    Browary:
    3
    Miasto:
    Oxford
    Motocykl:
    Poczciwa LC4
    moze dalo by sie zmniejszyc liczbe kabli do np. 6 z 8 jesli bys poszedl na skruty tak ja umnie w szerszeniu standard ida na przod 3 kable ze smiesznym trojnikiem a bede podlanczal tylko dwa centralnie od klamki, jakby posiedzial z dzien poprzygladal sie i wypil kilka browcow tonapewno by cos wymyslil.
    A pozatym widzialem gdzies na jebaju same kable w oplocie na mb. i mogles donich koncowki jakie chcesz dokupic i skrecasz jak weze ogrodowe i po sprawie, masz jaka chcesz dl. i jaka chcesz kacowke po one sa skrencane
     
    #9 Gunbass, Listopad 6, 2011
    Ostatnia edycja: Listopad 6, 2011
  9. Arnie

    Arnie Szaman
    Członek Załogi

    Dołączył:
    Kwiecień 12, 2008
    Posty:
    5122
    Browary:
    36
    ja na hela nie narzekalem bo nawet jak zmienilem pompe ma brembo podosylali mi nowe banjo bolts za free
     
  10. Seba707

    Seba707 Guest

    No wiesz Ty to co innego Ja to jestem zwykly robaczek w dodatku nie zweryfikowany. Prezes to i inne podejscie Firmy :D:lol::lol::lol:
     
  11. xxtreme

    xxtreme Tuner Motorynek

    Dołączył:
    Lipiec 2, 2008
    Posty:
    5360
    Browary:
    36
    Miasto:
    EU
    Motocykl:
    Ride like satan, live like God :P
    Mozesz zrezygnowac z duala. Ja nie widze w tym problemu bo normalne hamulce tez beda dzialaly. Tylko trzeba zmienic tez pompe bo standartowa nie da rady. Minimum stara pompa od VTR, ktora dostaniesz tanio + standartowo 3 stalowe przewody + dwa krotkie na zrobienie polaczen na zaciskach. Z tym ostatnim sa rozne pomysly jak polaczyc ale najlepszym jest krotki z otworu do jednedo tloczka polaczyc z otworem z dwoch pozostalych. Przewody wyjda cie z 80 funtow + koszt pompy (mam taka na zbyciu :) ) Mozesz zainwestowac tez w lepszy MC. Acha, pozbedziesz sie wszystkich rozgaleznikow niepotrzebnych przewodow wiec bedzie lzej :D

    Ps. Wieczore zrobie zdjecia to zobrazuje to lepiej.
     
  12. Marek

    Marek Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Maj 13, 2010
    Posty:
    546
    Browary:
    0
    Miasto:
    Northeast
    Motocykl:
    VFR 800-3
    Tylko po co, jak to jest moto turingowe i ten system sprawdza sie w tych warunkach bardzo dobrze.
     
  13. xxtreme

    xxtreme Tuner Motorynek

    Dołączył:
    Lipiec 2, 2008
    Posty:
    5360
    Browary:
    36
    Miasto:
    EU
    Motocykl:
    Ride like satan, live like God :P
    Przeczytaj pierwszy post. Ja mu nie mowie, ze ma to zrobic tylko podpowiedzialem inna opcje ktora tak samo dobrze sie sprawdzi.
     
  14. tomekc

    tomekc Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Październik 24, 2010
    Posty:
    1878
    Browary:
    0
    Miasto:
    Redditch
    Motocykl:
    Trampek XL650, TDM900
    Myslalem nad de-linkiem cbs-a, ale doszedlem do wniosku ze poki dziala (a dziala), nie am sie co tykac i poprawiac. W cbr dual do kazdego zacisku wchodza po 2 przewody, i kazdy zacisk ma po 2 zaworki do odpowietrzania. We v-tecu dochodzi jeszcze abs tak???? To dodatkowy bonus jeszcze. Nie wiem jak w vtec-ach ale ja mam w manualu opis ktory zaworek w ktorym zacisku odpowietrza sie z klamki, a ktory z noznej dzwigni -nie pamietam, musial bym zajrzec do hayesa. Generalnie jak sam chcesz kolego Wrobel kolo motorka grzebac (co i ja w miare mozliowsci robie) to manual sobie spraw, bedzie wszytko jak na dloni
     
  15. Ender

    Ender Kat Komarków

    Dołączył:
    Grudzień 16, 2008
    Posty:
    2913
    Browary:
    21
    Miasto:
    Didcot...
    Motocykl:
    VN 900 B7F R.I.P. --> VN 900 B8F ---> VN1700 Classic Tourer + KTM 620 SC :P
    a z Jarkiem nie mog?e? zagada?, ?eby ci przewody zrobi? ??
     
  16. Mr.Honda

    Mr.Honda Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Kwiecień 12, 2010
    Posty:
    1120
    Browary:
    0
    Miasto:
    NorthWest
    Motocykl:
    Fajne...
  17. Arnie

    Arnie Szaman
    Członek Załogi

    Dołączył:
    Kwiecień 12, 2008
    Posty:
    5122
    Browary:
    36
    mozesz zalozyc to standardowej pompy, poprawi to gabkowatosc klamki, ale ja kupujesz to kup race setup, przewody bezposrednio do zaciskow

    [Edit]

    o takie, i nawet tansze sa ;]

    http://www.brake-lines.co.uk/honda-...-full-length-race-layout-hel-brake-lines.html
     
  18. Mr.Honda

    Mr.Honda Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Kwiecień 12, 2010
    Posty:
    1120
    Browary:
    0
    Miasto:
    NorthWest
    Motocykl:
    Fajne...
    A jak bym chcial tez pompe... to od jakiego moto do mojego by przypasowala ?
     
  19. Arnie

    Arnie Szaman
    Członek Załogi

    Dołączył:
    Kwiecień 12, 2008
    Posty:
    5122
    Browary:
    36
    prawie od wiekszosci, handelbary praktycnzie takie same w kazdym moto

    popatrz na jebaju od r1, ducati 1098, albo brembo typowe ale to juz ponad 200 ksoztuje

    tylko potem jak bedziesz zamawial przewody to nie zapmnij zeby sprawdzic czy taki sam gwint banjo bolt ma oryginalnie i wtej co wymieniasz, np w ducati jest inny gwint i trzeba nowa srubke do pompy bo od hondy nie bedzie pasowac
     

Poleć forum