'01 Dragstar 650 utrata mocy i nie pali

Temat na forum 'Silnik, sprzęgło i napęd' rozpoczęty przez zdanek, Październik 29, 2017.

  1. just_me

    just_me Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Marzec 15, 2015
    Posty:
    653
    Browary:
    526
    Miasto:
    West Midlands
    Motocykl:
    najlepszy na swiecie ;)
    Ja znam sytuację kiedy były takie objawy z powodu zagiętego przewodu paliwa ...naciąga do gaźnika ,po kilku milach(km) ciepło jeszcze bardziej zaginął przewód i gasł...po krótkim czasie znowuż napełniony gaźnik odpali... Opcj może być wiele ty musisz wykluczyć tą jedną , powodzenia!
    --- Post updated ---
    Co ostatnio robiłeś przed awarią? Od tego bym zaczął
     
    zdanek lubi to.
  2. zdanek

    zdanek Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Październik 5, 2017
    Posty:
    24
    Browary:
    8
    Miasto:
    Corby
    Motocykl:
    Yamaha XVS650A DragStar Classic
    Wiec tak, odpalilem go 15min temu pochodzil, rozgrzal sie i zdechl, wyjalem swiece i nie daje iskry. Jak ostygnie pali od reki. Zrobilem ten test 3 razy za kazdym razem to samo. Absolutnie nic nie robilem przed awaria, Normalna jazda. Wiec teraz pytanie czy jak dostaje temperatury to cewki (obie?) przestaja dzialac czy moze co innego?? Ide dalej sprawdzac przewody itp. Jakby komus cos wpadlo do glowy prosze o wiadomosc :)

    Pozdro
     
  3. komarecki

    komarecki Kat Komarków

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    3268
    Browary:
    2568
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 rmz250 cat.orgia 69 ;-) 0
    Ale ty masz uklad.dwoch cewek jednosekcyjnych tak? Czy jednà dwozekcyjnà?. Obie cewki padajà razem?to by bylo dziwne nie?. Amoze to holl sensor? Czujnik obrotu ewalu lub jeszcze inaczej impulsator. Moze byc jedno lub dwo cewkowy . Mialem tak w 1100 i 1150 rt rozgrzany motor nagle gasl .....odpalal po ostudzwniu.
     
    zdanek lubi to.
  4. zdanek

    zdanek Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Październik 5, 2017
    Posty:
    24
    Browary:
    8
    Miasto:
    Corby
    Motocykl:
    Yamaha XVS650A DragStar Classic
    Dwie cewki i na obu nie ma iskry. Raz pali raz nie. Gaśnie tylko po rozgrzaniu.siedzę juz pół dnia zmierzyłem cewki i pomiar jest prawidłowy ( sugeruje się danymi z neta ). Skręciłem wszystko odpalił i zgasł. Trochę pochodzi i gaśnie. Ale niestety teraz chodzi na za wysokich obrotach. Nie wiem trochę zaczynam się poddawać. Ale zastanawiam się nad tym impulsatorem. Czuje ze możesz mieć rację.
     
  5. komarecki

    komarecki Kat Komarków

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    3268
    Browary:
    2568
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 rmz250 cat.orgia 69 ;-) 0
    No jak.na pewno zanika iskra i sa dwie cewki , to to nie cewki tylko jakis punkt wspolny , ale to tez moze byc np zasilenie. A zwroc owage czy sa jakies inne objawy ? Gasnà jakies kontrolki??itp.
    Mi ostatnio gasla na trasie moja deauville .... obicinalo raptownie gasla i lapala ....bylo wiadomo ze elektryka ale co? Zwrocilem owage na dwie rzeczy 1. Hiss nie restartowal sie ,2. Obrotomierz spadal nagle do zera z chwila gdy silnik gasl a nadal pedzilem na autostradzie a gdy zapalal spowrotem wskakiwal na poziom obrotow ....ergo - nie glowne zasilanie bo hiss nie restartuje , nie zasilanie za ecu w strone cewek bo obrotomierz nadal wskazywal by predkosc obracania sie walu toczacego sie silnika...u mnie to byl .juz przegniwajacy laczàcy i puszczajàcy na przemian przewod stopki bocznej....drobne malo niby istotne spostrzezenia ulatwiajà analize.
    Obejzyj styki w kosciach moze sa przegzane , tak samo styki pod bezpiecznikami
     
    #25 komarecki, Listopad 5, 2017
    Ostatnia edycja: Listopad 5, 2017
    zdanek lubi to.
  6. zdanek

    zdanek Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Październik 5, 2017
    Posty:
    24
    Browary:
    8
    Miasto:
    Corby
    Motocykl:
    Yamaha XVS650A DragStar Classic
    Mi tez sie wydaje ze nie cewki. Wczoraj juz nie mialem czasu, ale zaraz ide i wydobede impulsator, nagrzeje suszarka i zmierze omomierzem. I raczej to bedzie problemem u mnie. Oczywiscie powiadomie.
     
  7. zdanek

    zdanek Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Październik 5, 2017
    Posty:
    24
    Browary:
    8
    Miasto:
    Corby
    Motocykl:
    Yamaha XVS650A DragStar Classic
    Aku sprawdzone, trzyma napiecie i ladowanie jak najbardziej jest.
    Dziwna sprawa ale poprzednio nie bylo iskry na dwoch cewkach, przed chwila skrecilem wszystko do kupy i nie podaje na pierwszej, a na drugiej jest. Powiem szczerze, ze dziwne ale wyglada na cewke. Kupie i zobaczymy czy wyeliminuje moj problem.

    Pozdrawiam
     
  8. komarecki

    komarecki Kat Komarków

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    3268
    Browary:
    2568
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 rmz250 cat.orgia 69 ;-) 0
    A.moze to sà posniedziale kosci jednak ? Jak grzebiesz to nimy ruszasz i zaczynajà làczyc?? Bo trochecie ten problem sie porusza po motocyklu ;)
     
    zdanek lubi to.
  9. krycek

    krycek Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Kwiecień 17, 2014
    Posty:
    1223
    Browary:
    588
    Miasto:
    Londyn TW14
    Motocykl:
    SM
    Może warto cewki miejscami zamienić ?
     
    komarecki lubi to.
  10. komarecki

    komarecki Kat Komarków

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    3268
    Browary:
    2568
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 rmz250 cat.orgia 69 ;-) 0
    Warto bo jak uklad jest na dwa impulsatory ......
    A po za tym motor gasnie a nie chodzi na jeden gar...to jak to ma byc winna jedna cewka? Ale dzialaj dzialaj .
     
    zdanek lubi to.
  11. zdanek

    zdanek Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Październik 5, 2017
    Posty:
    24
    Browary:
    8
    Miasto:
    Corby
    Motocykl:
    Yamaha XVS650A DragStar Classic
    Panowie mienelo spoo czasu ale jak obiecałem napisze co u mnie bylo przyczyną.

    Mianowicie iskrownik (pickup coil) odmowil posluszenstwa. Wbrew pozorom diagnoza latwa i objawy banalne. Wymiana zajela mi okolo 5h bez podnosnika nie da rady.

    Gdyby ktos mial podobny problem chetnie pomoge.

    Pozdrawiam
     
    komarecki, Sly i CezaaR lubiąto.
  12. komarecki

    komarecki Kat Komarków

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    3268
    Browary:
    2568
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 rmz250 cat.orgia 69 ;-) 0
    Czyli padł ci impulsator .....(iskrownik to miales np w junaku;))
    No to juz bylo o nim mowione na początku tematu.
    Fajnie ze napisales...niedokancxanie takich tematow strasznie jest wkorzające.
     
    CezaaR lubi to.
  13. zdanek

    zdanek Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Październik 5, 2017
    Posty:
    24
    Browary:
    8
    Miasto:
    Corby
    Motocykl:
    Yamaha XVS650A DragStar Classic
    Tak impulsator :) sam pisałem wczesniej teraz mi sie jakos tak do glowy wbil ten iskrownik :))

    Tak czy inaczej tyle czasu mi to zajelo ale w koncu bajka uslyszen jak znow chodzi :)
    Bylo mowione dlatego w okol niego tak weszylem, okazalo sie ze moj miernik dawal bledne odczyty i nie moglem wykluczyc np cewek itp. Kupilem podnosnik nowy miernik :) i poszlo.
    Wiecej krecenia niz samej naprawy. Wasze wskazowki bezcenne.

    Dzieki i do zobaczenia na drodze :)
     

Poleć forum

  • O nas

    PolishBikers.com jest internetowym forum skupiającym Polskich Motocyklistów w Wielkiej Brytanii. Istniejemy od 2008 roku i dbamy o to aby nasza strona była przydatnym narzędziem dla motocyklistów do komunikacji, organizowania wyjazdów/zlotów, dzielenia się wiedza na temat zagadnień motocyklowych oraz miejscem do szukania cennych i zarazem przydatnych informacji.
  • Kontakt z Nami

  • Postaw nam browara!

    Administracja ciężko pracuje nad utrzymaniem strony w jak najlepszej formie. Jeżeli doceniasz to co tutaj robimy dla was,możesz postawić nam browara! Dziękujemy i bardzo doceniamy wszystkie dotacje!