czy komputer odcina rowniez oprucz pompy wtryski ,jesli imobilaizer nie czyta klucza???

Temat na forum 'Tuning, Mapowanie' rozpoczęty przez mariusz1966, Marzec 27, 2019.

  1. mariusz1966

    mariusz1966 Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Kwiecień 3, 2009
    Posty:
    44
    Browary:
    12
    Miasto:
    basildon
    Motocykl:
    cos innego
    PILNA POMOC PANOWIE. !!!
    Juz dlugi czas nie moge sobie poradzic z dostarczeniem paliwa i odpaleniem silnika po raz pierwszy!
    mam inny kluczyk i stacyjke do kompa w silniku dl 1000 suzuki.
    poradzilem sobie wkoncu z pompa ,ktora nareszcie podaje paliwo ale chyba jest jeszcze ten maly dinks zwiazany z imobilaizerem co do wtryskow. Tak mi sie wydaje ze rowniez i one sa pozbawioine sygnalu elektrycznego z kompa jesli ten nie czyta klucza.
    Czy jest taka opcja ?
    --- Post updated ---
    A i jeszcze jedna porozba potrzebny pilnie dobry elektryk do sprawdzenia tego . to moja pierwsza tak skomplikowana {bo z kompem )instalacja od podstaw.
    Nowy moitor nowe wyzwanie!
     
  2. komarecki

    komarecki Pogromca Puszek

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    4550
    Browary:
    4039
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 exc 300 ktm 690 rally raid
    Czy ja sie domyslam zle czy dobrze ze noe majac orginalnego kluczyka wpadles na pomysl ze po poprostu zasilisz pompe samodzielnoe???
    To noe zadziala wszystko idzie przez ecu a ten jest zablokowany . Pompa poza pierwsza sekwencja rozruchowa do dalszej pracy czeka na impulsy z impulsatora (wal sie noe obraca to nie wlacza sie dalej pompa) ecu jest zablokowane i musisz to obejsc. Nie wiem jak w suzuki bo w hondzie obchodzenie hissa to chyba noe takie siup bo z nowu chyba w yamaha to cos pamietam ze kiedys tu pokazywali ze na ebayyu mozna bylo kupic cos do omijania tego zabezpieczenia.
     
  3. mariusz1966

    mariusz1966 Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Kwiecień 3, 2009
    Posty:
    44
    Browary:
    12
    Miasto:
    basildon
    Motocykl:
    cos innego
    Dzieki ale ja musze miec konkretny gadget!ten motor to cos innego a ja sobie nie moge z tym poradzic

    czy zmiana kompa razem z kluczem cos da?
    a moze wiesz jaki to staf do obejscia?
    to komp od dl1000
    a stacyjka kupiona na ebay od innego grata
    motor to skladak z wielu czesci innych moto a pompa od gsxr1400
    wszystko spakowane pod zbiornik i obudowane ladniutko
     
  4. komarecki

    komarecki Pogromca Puszek

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    4550
    Browary:
    4039
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 exc 300 ktm 690 rally raid
    O christ....klopotow masa.
    Musi byc komplet klucz - ecu. Antena moze byc nie z kompletu. Ale czy ty masz w ogole antene skoro stacyjka jest od xzegos tam?
     
  5. mariusz1966

    mariusz1966 Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Kwiecień 3, 2009
    Posty:
    44
    Browary:
    12
    Miasto:
    basildon
    Motocykl:
    cos innego

    Attached Files:

  6. Krzys PL

    Krzys PL Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Grudzień 1, 2011
    Posty:
    470
    Browary:
    74
    Miasto:
    Hemel Hempstead
    Motocykl:
    Suzuki SV650S k5
    Który to jest rocznik silnika. Z tego co pamiętam to stare svki nie miały immobilisera.
    Ale ma zabezpieczenie żeby nie odpalić moto zawierając kable. Działa to tak że stacyjka ma odpowiednią rezystancje. Jeśli będzie zamala to wyskoczy ci błąd i nie odpalisz motockla.
    Pewnie nie masz oryginalnego licznika to nie możesz go odczytać.
    Mówisz też że masz stacyjke od czegoś innego, więc to by pasowało. Żeby to obejść musisz założyć rezystor na którymś kablu idacym do stacyjki.
    Tutaj powinno być opisane co i jak
    https://www.vstrom.info/Smf/index.php?topic=6186.0
    Jeśli nie to szukaj w Google vstrom albo sv anti theft
     
    komarecki lubi to.
  7. mariusz1966

    mariusz1966 Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Kwiecień 3, 2009
    Posty:
    44
    Browary:
    12
    Miasto:
    basildon
    Motocykl:
    cos innego
    dzieki krzys ale to mi nic nie mowi.z oryginalnej wiazki od dl 1000 polaczylem kable (mam nadzieje ze ok) i pozmienialem troche bo mam pompe pod zbiornikiem bez plywaka,inna stacyjka,kompletnie inny licznik i kilka innych pierdól.sprawdzalem wczoraj czy wtryski sa ok . jedno czego nie kumam to jak moge doprowadzic do otpowiedniego funkcjonowania tego ECU.WYNIKA ROWNIEZ Z TEGO ZE MOJE OBEJSCIE DO POMPY PALIWA JEST NIE TRAFIONE, i trzeba poprostu aby sygnal byl bezposrednio z ecu

    ELEKTRYKA PROSZE!!!!!!!!!!!
     
  8. komarecki

    komarecki Pogromca Puszek

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    4550
    Browary:
    4039
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 exc 300 ktm 690 rally raid
    Krzys ty masz racje ale w przypadku gaznikowca ...wydaje mi sie. A tu mamy juz fure na wtrysku.
    Mariusz fajna zeźba ten twoj motur ale ty chaotycznie opisujesz sytuacje. Konkretnie z czego masz silnik model rocznik a z czego wiazke a z czego ecu ? Model rocznik? Zostaw stacyjke i pompe nie mow o niej
    Swoja droga nie kumam jak to wszystko połączyles do kupy jak teraz stwierdzasz ze potrzebujesz elektryka?
    Jesli to ecu ma imobilaiser fabryczny to najprosciej bedzie znalezc na ebay set kluczyk /ecu. Jesli tam byl imo
     
  9. Krzys PL

    Krzys PL Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Grudzień 1, 2011
    Posty:
    470
    Browary:
    74
    Miasto:
    Hemel Hempstead
    Motocykl:
    Suzuki SV650S k5
    Ja właśnie mówię o wtrysku.
    Suzuki nie szalało z zabezpieczeniami. Chyba dopiero po lifcie dodali immobiliser, ale i tego nie jestem pewnien. Wcześniej bylo tylko to zabezpieczenie o którym pisałem
    Ale tak jak Komarecki mówi jeszcze raz i powoli.
    Jaki masz rocznik silnika, albo jak nie wiesz to daj zdjęcia samego silnika.
    Jaka stacyjke założyłes?
    Jak podpiales pompę i co nią steruje?
    Ile zostało z oryginalnej instalacji?
    Najprościej by było jakbys pożyczył od kogoś oryginalny licznik, podpial go i odczytał błędy.
    Jeśli to jest problem z tym zabezpieczeniem co pisałem, to do stacyjki ida ci cztery kable. Dwa się Poprostu zawierają drugie dwa po zawarciu muszą mieć odpowiednią rezystancje. Jeśli masz inną stacyjke to one nie będą miały tej rezystancji więc trzeba założyć tam rezystor.
     
  10. komarecki

    komarecki Pogromca Puszek

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    4550
    Browary:
    4039
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 exc 300 ktm 690 rally raid
    Hmmm suzuki to dla mnie najmniej zglebiona marka z japonskiej czworki...nie przepadam. Ale jesli byly ecu bez imo do szprycy to ewentualnie do takiego ecu powinien kolega uciekac .ja kiedys w taki sposob ucieklem przed HISSem. W nt650 z aukcji nie mialem kluczyka wiec przerobilem instalacje pod kosc i ecu z ntv650 , jedyny problem to ze musialem zamienic impulsatory z jednego na dwa plus grzebieñ.
     
  11. mariusz1966

    mariusz1966 Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Kwiecień 3, 2009
    Posty:
    44
    Browary:
    12
    Miasto:
    basildon
    Motocykl:
    cos innego
    swietnie ale staram ci sie powiedziec ze te sktóty to czarna mzgia jest .zawsze mialem tylko gaznikowe a teraz wziolem sie za wtryska. babol!jak kawe na lawe prosze ! i czy to co wyslalem linka to da rade
     
  12. Krzys PL

    Krzys PL Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Grudzień 1, 2011
    Posty:
    470
    Browary:
    74
    Miasto:
    Hemel Hempstead
    Motocykl:
    Suzuki SV650S k5
    Chłopie przeczytaj ze zrozumieniem o co cię pytałem z Komareckim I odpowiedz na te pytania. To co wysłałeś nie zrobi roboty. To służy do tego żeby ECU myślało że ma cały czas wbity trzeci bieg i używalo innej mapy zapłonu.
    Ogólnie bez oryginalnego licznika będzie to zgadywanie dlaczego nie pali.
     
  13. komarecki

    komarecki Pogromca Puszek

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    4550
    Browary:
    4039
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 exc 300 ktm 690 rally raid
    Jak ma imo i noe ma transpondera to juz nie ma co zgadywac , jak by bylo wszystko to bez zegarow powinien palic, ogolnie duzo namieszane w moto na raz. Nawet jak to bedzie palic to jest wtrysk czy masz wszystkie sensory? Co z czujnikiem powietrza zasysanego ktory siedzi w air box z reguly bo ty nie masz air boxa ...noe wiem co orginalnie jeszcze mial ten uklad ....sondy lambda pewnie juz bie masz dales rezystor??? Lub remapowal3s? Ktm ma np czujnik cisnienia atmosferycznego w lampie itp i td ...zapalic jedno a zeby to chodzilo ok to drogie . Najlepiej sie robi jak motor dawca stoji obok a tu rozumiem kupiles se piec potem wiazke i tak dalej?
    --- Post updated ---
    I glowne pytanie jest czy twoje ecu mialo imobilaiser i jaki jesli w ogole, jesli jest tak jak mowi krzys a ja tego nie neguje bo suzuki nie znam to jest mozliwosc ze tego imo nie ma lub jest proste do obejscia jesli faktycznie opiera sie na jakiejs standardowej rezystancji w obwodzie. Moze twoje moto boe pali tylko dla tego ze zignorowales jakis prosty element moze kostka od biegu neutral lub czujnika stopki wisi gdzies do niczego nie podlaczone a moze brakuje np czujnika pionowej pozycji (niewiem xzy suzuki je mialy bo honda sie w nich lubowała) i takie problemy latwo pokonac z min wiedzą i lutownicą w łapie ale jak twoje ecu jest z imobilaiserem ktory czyta transponder z kluczyka to robią sie schody.
    W ogole czy silnik - wiązka - ecu to jest ten sam model motocykla?
     
  14. Krzys PL

    Krzys PL Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Grudzień 1, 2011
    Posty:
    470
    Browary:
    74
    Miasto:
    Hemel Hempstead
    Motocykl:
    Suzuki SV650S k5
    Odpali bez licznika, ale jak będzie miał licznik to będzie mógł odczytac błędy a to bardzo przyspieszy i ułatwi znalezienie przyczyny dlaczego nie pali. Ale najwazniejsze jest to z którego rocznika jest ten silnik. A jak nie wie, to niech wrzuci więcej zdjęć samego silnika.
     
  15. mariusz1966

    mariusz1966 Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Kwiecień 3, 2009
    Posty:
    44
    Browary:
    12
    Miasto:
    basildon
    Motocykl:
    cos innego
    To jest 2002 dla 1000 kupiony z ECU i wiązka razem,lambda jest zmieniona na takiego czipa i ma te same odczyty,czujnik stopki jest zamontowany i działa,niestety licznika nie mam org.i stacyjki czujnik z Boksa zasysanego powietrza jest zamontowany na zewnątrz i wsZystkie inne badziewia również są i podłączone..czyli cała wiazka jest oryginał.odlonczony tylko czujnik poziomu wachy .czy miał immobilizer??? Brak wiadomosci
     
  16. komarecki

    komarecki Pogromca Puszek

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    4550
    Browary:
    4039
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 exc 300 ktm 690 rally raid
    I to juz jest materiał , cos wiadomo. Teraz czekac na krzysia on bardziej suzukowy. 2002 zamoerzchle czasy moze nie mial imo to sprawa do ogarniecia.jesli krzys prawde mowil.
     
  17. mariusz1966

    mariusz1966 Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Kwiecień 3, 2009
    Posty:
    44
    Browary:
    12
    Miasto:
    basildon
    Motocykl:
    cos innego
    to kilka zdjec z blizka
    --- Post updated ---
    w mondrej ksiedze poczytalem ze musi byc sitestand switch i clutch switch i neutral gear positiion
    ale to wszystko mam.chyba ze mi neutral robi blad odczytu!
    a co do ECU TO NIE JEST ECU TYLKO ECM I TO ZNACZYC MOZE ZE TO BEZ IMOBILAIZERA JEST?
     

    Attached Files:

    #17 mariusz1966, Marzec 28, 2019
    Ostatnia edycja: Marzec 28, 2019
  18. Krzys PL

    Krzys PL Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Grudzień 1, 2011
    Posty:
    470
    Browary:
    74
    Miasto:
    Hemel Hempstead
    Motocykl:
    Suzuki SV650S k5
    Skoro masz wszystkie czujniki to raczej bym zostawił ten temat. Skupilbym się na stacyjke, bo tylko to masz nie oryginalne. Internet mówi, że masz to zabezpieczenie z rezystancja w stacyjce.
    Internet mówi mów ze masz dwa sposoby obejścia tego zabezpieczenia.
    Jeden to założyć stacyjke od dl1000
    Albo musisz znaleźć przy kostce do stacyjki dwa kable pomarańczowo-żółty i czarno-biały. Odepnij te dwa kable od kostki i połącz je przez rezystor 100 ohm.
    Tu masz link do aukcji z rezystorami https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https://www.ebay.co.uk/ulk/itm/152059712084
    Ewentualnie idź do maplina albo Halfordsa i poproś o 100 ohms resistor
     
    komarecki lubi to.
  19. komarecki

    komarecki Pogromca Puszek

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    4550
    Browary:
    4039
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 exc 300 ktm 690 rally raid
    Dobra robota krzys ja bym jedynie dodal zeby kolega nie zapomniał usunac swoje zasilenia pompy paliwa. I daj chłopie znac jak sie skonczylo bo tu zadko ludzie koncza temat jak juz uslysza porade.
     
  20. mariusz1966

    mariusz1966 Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Kwiecień 3, 2009
    Posty:
    44
    Browary:
    12
    Miasto:
    basildon
    Motocykl:
    cos innego
    dzieki .jak tylko przyjda to robie . mam nadzieje ze da sie to zrobic a i ja pokarze sie na 07. 04 w ACE CAFE.Jestem w kontakcie
     

Poleć forum

  • O nas

    PolishBikers.com jest internetowym forum skupiającym Polskich Motocyklistów w Wielkiej Brytanii. Istniejemy od 2008 roku i dbamy o to aby nasza strona była przydatnym narzędziem dla motocyklistów do komunikacji, organizowania wyjazdów/zlotów, dzielenia się wiedza na temat zagadnień motocyklowych oraz miejscem do szukania cennych i zarazem przydatnych informacji.
  • Kontakt z Nami

  • Postaw nam browara!

    Administracja ciężko pracuje nad utrzymaniem strony w jak najlepszej formie. Jeżeli doceniasz to co tutaj robimy dla was,możesz postawić nam browara! Dziękujemy i bardzo doceniamy wszystkie dotacje!