Dziwna praca silnika i zapach benzyny wokol motora CBF1000

Temat na forum 'Silnik, sprzęgło i napęd' rozpoczęty przez Raf., Lipiec 6, 2017.

  1. jarzymek

    jarzymek Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Czerwiec 22, 2015
    Posty:
    170
    Browary:
    34
    Miasto:
    Londyn
    Motocykl:
    Fz1
  2. Raf.

    Raf. Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Listopad 20, 2015
    Posty:
    114
    Browary:
    6
    Miasto:
    London
    Motocykl:
    Honda CBF 1000 FAB 2011
    Okay. Zgadamy sie jak wrocisz. Daj znac jak juz bedziesz.
    Dzieki. Milego urlopu:D
    --- Post updated ---
    Czesc wam wszystkim. To znow ja i ciag dalszy problemów. Myslalem żeby zalozyc nowy post, ale mysle ze to nadal podchodzi pod ten temat bo to wszystko mysle powiazane jest. Klopotow typu CBF ciag dalszy.
    Dzis wracając z pracy (około 10mil) podjechałem pod sklep prawie pod domem. Zaparkowalem, poszedłem do sklepu i wrocilem do motora. Siadam chce odpalić silnik a tu niemile zaskoczenie, silnik ani drgnie, kompletnie akumulator wyładowany, nawet nie zakrecil. Co z tym motorem jest nietak? Niemozliwe chyba żeby akumulator padl podczas jazdy co ? Stal około 5 min pod sklepem. Dodam ze podczas jazdy cos tam już chyba zaczynalo się dziac, jakies nierownosci w pracy silnika itd. Akumulator teraz się laduje , kompletnie wyczerpany. probowalem odpalić go na pych, odpalil 2 razy ale miał takie niskie obroty ze muslalem go gazowac żeby nie zgasł i bardzo nierówno chodzil poczym zaraz jak puscilem manetke to gasł.
    Proszę o jakies pomysły.
    P.s. Dosc mam tego wraka. Naprawie i sprzedaje. ilez można. Wszystko po kolei wymieniam, jak już mysle ze wszystko wymieniłem to kolejny problem się pojawia.

    ohh
     
  3. Slawcbr

    Slawcbr Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Maj 11, 2012
    Posty:
    425
    Browary:
    81
    Miasto:
    Walkden/G.Manchester
    Motocykl:
    Honda CBR 125/Honda CBF600sa4,cbf1000a7
    Masz chyba wyjątkowego pecha. Twoja wersja cbf oprócz servo valve żadnych innych problemów nie ma. W mojej (MK1) padają alternatory, Twoja wersja MK2 bardzo rzadko ma taki problem. Czy te poprzednie problemy już ogarnąłeś?
     
  4. Raf.

    Raf. Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Listopad 20, 2015
    Posty:
    114
    Browary:
    6
    Miasto:
    London
    Motocykl:
    Honda CBF 1000 FAB 2011
    Wydaje mi się ze ogarnolem ale silnik silnik zawsze jakos nie do końca dobrze dzialal. czasem obroty z 1200 wskakują na 1500 itd. tak ogolnie dzialal ok ale teraz taka sytuacja. co to może być? akumulator do wymiany? może alternator? no niewiem
     
  5. STANLEJEK1985

    STANLEJEK1985 Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Styczeń 14, 2010
    Posty:
    348
    Browary:
    97
    Miasto:
    QUEENBOROUGH
    Motocykl:
    GSF1250, GL1200
    to tak można strzelać i strzelać najlepiej jak podładujesz baterie i odpali sprawdź czy jest lądowanie jak nie ma to prawdopodobnie regulator.
     
  6. Slawcbr

    Slawcbr Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Maj 11, 2012
    Posty:
    425
    Browary:
    81
    Miasto:
    Walkden/G.Manchester
    Motocykl:
    Honda CBR 125/Honda CBF600sa4,cbf1000a7
    Tak jak pisze Stanlejek sprawdź czy jest ładowanie, pózniej sprawdz alternator i regulator napięcia.
     

    Attached Files:

  7. Raf.

    Raf. Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Listopad 20, 2015
    Posty:
    114
    Browary:
    6
    Miasto:
    London
    Motocykl:
    Honda CBF 1000 FAB 2011
    no ale jak myślisz? to cos poważnego ? co to za regulator? niewiem jak stary jest akumulator. może już za stary i nieladuje go? niewiem. zobaczę jutro jak akumulator się naladuje.
    tak przy okazji to ladowarka zaczela mi piszczeć co kilka sekund w trakcie ladowania. to tez dziwne.nieslyszalem jeszcze dzwieku z tej ladowarki
    --- Post updated ---
    ojj. jak to mam sprawdzić? żadna kontrolka mi się nie swiecila.
    --- Post updated ---
    jak sprawdzić ladowanie i jak regulator?
     
  8. Slawcbr

    Slawcbr Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Maj 11, 2012
    Posty:
    425
    Browary:
    81
    Miasto:
    Walkden/G.Manchester
    Motocykl:
    Honda CBR 125/Honda CBF600sa4,cbf1000a7
  9. STANLEJEK1985

    STANLEJEK1985 Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Styczeń 14, 2010
    Posty:
    348
    Browary:
    97
    Miasto:
    QUEENBOROUGH
    Motocykl:
    GSF1250, GL1200
    na odpalonym silniku woltomierz do akumulatora i powinno być ponad 14volt.
     
  10. Raf.

    Raf. Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Listopad 20, 2015
    Posty:
    114
    Browary:
    6
    Miasto:
    London
    Motocykl:
    Honda CBF 1000 FAB 2011
    Hej. Posprawdzalem dzis akumulator. Naladowalem go na maxa i zmierzylem.
    Wiec tak. Niema ponad 14v. Na zgaszonym silniku pokazuje 12.7v
    Przy odpalaniu spada na 11v poczym na chodzacym silniku podnosci sie do 12.2v i tak trzyma. Jak powlaczam mu dodatkowe swiatla i awaryjne to spada do okolo 11v ale tak zostaje i potem troche sie podnosi. Jak pogasze swiatla to wraca na 12.2v. Jal zgasze silnik to wraca na 12.7v

    Takze co wy na to? Mysle ze ladowanie jest ok moze to poprostu akumulator do wymiany. Tylko dziwi mnie ze tak nagle sie stalo ze po podrozy zdasilem i za 5 minut juz nieodpalil. Byl totalnie wyladowany.

    Dodam ze mialem podpieta ladowarke usb bezposrednio do akumulatora. Moze to mi cos popsulo w akumulatorze.
    Dajcie jakies pomysly bo niewiem czy jechac nim do pracy bo chcialbym spokojnie wrocic do domu.
    Moge dodac filmik ktory nagralem z pomiaru jak ktos mi powie jak heh.
    Dzieki z gory
    --- Post updated ---
    No tak. Widze jak dodac plik ale oczywiscie za duzy mam plik. Ohh.
    A czemu powinienem miec ponad 14v?
     
  11. Grzesiek yama

    Grzesiek yama Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Marzec 27, 2017
    Posty:
    241
    Browary:
    174
    Miasto:
    Londyn, swanley
    Motocykl:
    BMW R1200GSA,XJR1300sp, YZF 600R
    No czyli wynika że nie masz ladowania,
    Akumulator naladowany będzie pokazywał ok 12.5v ale po włączeniu silnika na klemach powinno być minimum 13.5v przy włączonych światłach idealnie trochę ponad 14v. A u Ciebie jest ledwo 12, pewnie padł regulator ewentualnie sprawdź najpierw czy masz masę nie poluzowana albo zardzewiala.
     
    Raf. lubi to.
  12. komarecki

    komarecki Kat Komarków

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    3270
    Browary:
    2570
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 rmz250 cat.orgia 69 ;-) 0
    :) Ladowanie rowne 0.00 :)
    Moze znajdz sobie dobrego mechanika co bedzie dbal o ten biedny motor?
     
  13. Raf.

    Raf. Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Listopad 20, 2015
    Posty:
    114
    Browary:
    6
    Miasto:
    London
    Motocykl:
    Honda CBF 1000 FAB 2011
    acha ok. No to niefajnie. Dobra teraz pytanie z tych glupich. Gdzie znajde mase? Bo masa to niejest kabel minusowy z aku nie? Czy jest ?
    Zaraz zobacze tego pdfa od slawa bo musze zlokalizowac tego regulatora, gdzie to cos jest i jak wyglada. A co z alternatorem? Tez moze byc problemem?
    --- Post updated ---
    No ogolnie musze znalesc jakiegos mechanika jak bede mial troche czasu. Ten moj serwisant to jakas lipa. tyle co plyny wymieni i koniec z jego strony. Nic sie nie przyklad do swojej roboty
    --- Post updated ---
    P.s Niebadzcie zli przez te moje glupie pytania i posty,ale jazda motorem nierobi mnie mechanikiem co nie? Poto wlasnie takie forum powstalo :D
    --- Post updated ---
    Teraz pytanie jak mam sprawdzic regulator czy dziala? to ten co jest pod siedzeniem?
    RECTIFIER ?
     
  14. piwko78

    piwko78 Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Wrzesień 12, 2014
    Posty:
    1413
    Browary:
    999
    Miasto:
    pomiędzy Gloucester a Bristol
    Motocykl:
    Honda Transalp 650
    potrafisz sprawdzić ładowanie więc nie jest źle ;) na yt i w necie napewno znajdziesz wiele wskazówek odnośnie wymiany regulatora
     
  15. CezaaR

    CezaaR Trolli pogromca
    Członek Załogi

    Dołączył:
    Sierpień 14, 2016
    Posty:
    3254
    Browary:
    1244
    Miasto:
    Dziupla w Br☆3
    Motocykl:
    Padlnia
    4kola I n.a. ebay
     
  16. krycek

    krycek Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Kwiecień 17, 2014
    Posty:
    1225
    Browary:
    589
    Miasto:
    Londyn TW14
    Motocykl:
    SM
    Moment moment - on zmierzył napięcie, o ładowaniu pojęcia brak
    Może i mechanika jazda na motorze z ciebie nie robi - ale ja bym chyba dał jednemu zarobić, zanim coś spsujesz bardziej
     
  17. Raf.

    Raf. Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Listopad 20, 2015
    Posty:
    114
    Browary:
    6
    Miasto:
    London
    Motocykl:
    Honda CBF 1000 FAB 2011
    czytam tego pdfa twojego slaw. Jakos do tego dojde. jakos to przetestuje
     
    krycek lubi to.
  18. krycek

    krycek Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Kwiecień 17, 2014
    Posty:
    1225
    Browary:
    589
    Miasto:
    Londyn TW14
    Motocykl:
    SM
  19. Raf.

    Raf. Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Listopad 20, 2015
    Posty:
    114
    Browary:
    6
    Miasto:
    London
    Motocykl:
    Honda CBF 1000 FAB 2011
    krycek to poco takie forum istnieje jak te? ja nic niepsuje , tylko pomalu dochodze do wyjasnienia problemu. na mechanikow niemam czasu. nigdy niegrzebalem w motorach , nawet niewiedzialem jak kolo tylnie sciagnac a teraz juz i wymienilem lancuch i zebatki. Niczego nie psuje tylko ucze sie. Nie kazdy taki bystry sie urodzil jak...
     
    Sly i CezaaR lubią to.
  20. krycek

    krycek Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Kwiecień 17, 2014
    Posty:
    1225
    Browary:
    589
    Miasto:
    Londyn TW14
    Motocykl:
    SM
    Oddychaj ...
    Ostatnio jak sprawdzałem to to było forum motocyklistów a nie mechaników.
    Nie zrozum mnie źle - ja trzymam kciuki
     
    Sly i CezaaR lubią to.

Poleć forum

  • O nas

    PolishBikers.com jest internetowym forum skupiającym Polskich Motocyklistów w Wielkiej Brytanii. Istniejemy od 2008 roku i dbamy o to aby nasza strona była przydatnym narzędziem dla motocyklistów do komunikacji, organizowania wyjazdów/zlotów, dzielenia się wiedza na temat zagadnień motocyklowych oraz miejscem do szukania cennych i zarazem przydatnych informacji.
  • Kontakt z Nami

  • Postaw nam browara!

    Administracja ciężko pracuje nad utrzymaniem strony w jak najlepszej formie. Jeżeli doceniasz to co tutaj robimy dla was,możesz postawić nam browara! Dziękujemy i bardzo doceniamy wszystkie dotacje!