FAZER FZS600 opinie

Temat na forum 'Sport/Streetbike/Naked' rozpoczęty przez Adee, Lipiec 5, 2014.

  1. CezaaR

    CezaaR Trolli pogromca
    Członek Załogi

    Dołączył:
    Sierpień 14, 2016
    Posty:
    3241
    Browary:
    1236
    Miasto:
    Dziupla w Br☆3
    Motocykl:
    Padlnia
    Moge powiedxuec ze ma za czyste kolektory:)
    Gazniki to pewnie ze 200/300 czasu tam troche Bedzie
     
    WhiteDeath46 lubi to.
  2. Adee

    Adee Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Styczeń 28, 2011
    Posty:
    436
    Browary:
    45
    Miasto:
    Bournemouth
    Motocykl:
    Suzi GSR 600 "el Diablo" & Suzi GSF 600 "el Bandito"
    Haha, moj post Zamiast Fazera kupilem Bandita a niedawno kupilem Suzuki GSR 600 - najpiekniejszy naked w swojej klasie i cenie. Zaden Fazer, Hornet, Bandit... Ten mnie po prostu rozwalil uroda i wyposazeniem
     
  3. gabik

    gabik Władca Szerszeni
    Członek Załogi

    Dołączył:
    Sierpień 3, 2008
    Posty:
    5375
    Browary:
    439
    Miasto:
    HP13
    Motocykl:
    SV650S, R6, MZ ES175 1961, GS500 , MG Nevada 750, Husky SM610, R1150RT, Ducati 999s, T ST 675
    wez test ride na mt09 :D
     
    Sadekjdm lubi to.
  4. piasek

    piasek Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Maj 31, 2011
    Posty:
    1652
    Browary:
    579
    Miasto:
    Addlestone
    Motocykl:
    Yamaha Tenere XT660Z
    Jedno co w MT09 mi sie nie podoba to to ze zrobili moto z fajnym silnikiem ktore niestety zostalo zepsute tym ze rdzewieja po roku i zawieszenie z tego co slyszalem jest porazka. Fazer po 10 latach nie rdzewial


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  5. Karol

    Karol Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Styczeń 19, 2016
    Posty:
    408
    Browary:
    350
    Miasto:
    Richmond
    Motocykl:
    YAMAHA MT-10
    MT09 bylo dobre ale tylko dobre. Silnik genialny jednak przednie zawieszenie bylo sporym rozczarowaniem... dodatkowo korozja... mam nadzieje ze MT10 nie bedzie mialo problemow z ruda...
     
  6. gabik

    gabik Władca Szerszeni
    Członek Załogi

    Dołączył:
    Sierpień 3, 2008
    Posty:
    5375
    Browary:
    439
    Miasto:
    HP13
    Motocykl:
    SV650S, R6, MZ ES175 1961, GS500 , MG Nevada 750, Husky SM610, R1150RT, Ducati 999s, T ST 675
    Karol, mam w garazu 2017 i zawiecha jest mega - poprawili wszysko co mogli, w standardzie nawet qs jest, tc i sc ja uwazam ze niezly kozak jest za 8k, nie pacz na modele przed 2017 pozdro
     
  7. Karol

    Karol Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Styczeń 19, 2016
    Posty:
    408
    Browary:
    350
    Miasto:
    Richmond
    Motocykl:
    YAMAHA MT-10
    A to zmienia postac sprawy, moj tracer byl 65 reg. Mialem w sumie MT07, MT09 a reraz MT10 kazdy z nich daje wiele frajdy ze szczegolnym wskazaniem na MT10
     
  8. gabik

    gabik Władca Szerszeni
    Członek Załogi

    Dołączył:
    Sierpień 3, 2008
    Posty:
    5375
    Browary:
    439
    Miasto:
    HP13
    Motocykl:
    SV650S, R6, MZ ES175 1961, GS500 , MG Nevada 750, Husky SM610, R1150RT, Ducati 999s, T ST 675
    ale 10 jest ciezka 09 mozna juz niezle pokombinowac, 115bhp przy tej wadze ?
     
  9. Karol

    Karol Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Styczeń 19, 2016
    Posty:
    408
    Browary:
    350
    Miasto:
    Richmond
    Motocykl:
    YAMAHA MT-10
    MT09 115hp / 188kg
    MT10 168hp / 209kg

    W obu przypadkach jest dobrze, moto zwinne i prowadzi sie wrecz intuicyjnie...

    Najwiekszym plusem tych silnikow jak dla mnie jest przebieg i momentu obrotowego... moment niemal liniowy w dowonym zakresie obrotow...
     
    #29 Karol, Maj 29, 2017
    Ostatnia edycja: Maj 29, 2017
  10. gabik

    gabik Władca Szerszeni
    Członek Załogi

    Dołączył:
    Sierpień 3, 2008
    Posty:
    5375
    Browary:
    439
    Miasto:
    HP13
    Motocykl:
    SV650S, R6, MZ ES175 1961, GS500 , MG Nevada 750, Husky SM610, R1150RT, Ducati 999s, T ST 675
    nie przekonuj bo kupiem
     
  11. Tofik

    Tofik Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Maj 12, 2017
    Posty:
    259
    Browary:
    128
    Miasto:
    Manchester
    Motocykl:
    Honda hornet
    Karolu a co mozesz powiedziec o mt7 bo mam nadziejeze już niedługo będę szukac dla siebie głównie chodzi mi o komfort jazdy bo ja mam 201cm
     
  12. Karol

    Karol Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Styczeń 19, 2016
    Posty:
    408
    Browary:
    350
    Miasto:
    Richmond
    Motocykl:
    YAMAHA MT-10
    Jak dla mnie do pracki i na krotkie przejazdzki to byl bardzo sympatyczny motorek. Fajny zwawy silnik i wrecz rowerowe prowadzenie... nie wiem jak przy Twoich 201cm... to troche maly sprzet... ale daje kupe radosci... wez jednego na test ride, przymierzysz sie i zobaczysz czy nie jest zbyt maly...
     
  13. Tofik

    Tofik Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Maj 12, 2017
    Posty:
    259
    Browary:
    128
    Miasto:
    Manchester
    Motocykl:
    Honda hornet
    Tak zrobię, próbowałem już horneta i bylo calkiem ok ale mt jakoś wizualnie bardziej mi pasuje
     
  14. Adee

    Adee Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Styczeń 28, 2011
    Posty:
    436
    Browary:
    45
    Miasto:
    Bournemouth
    Motocykl:
    Suzi GSR 600 "el Diablo" & Suzi GSF 600 "el Bandito"
    Troche odgrzany kotlet sprzed 3 tygodni, ale MT-07 dla 2-metrowego chlopa odpada. Ja mam 172 i 07 jest dla mnie idealna (bralem jazde probna). Lekka jak rower - zapierdala niezle, ale nie kupilem, bo wygladala z bliska jakos tandetnie.
     
  15. kot

    kot Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Styczeń 19, 2011
    Posty:
    822
    Browary:
    101
    Miasto:
    Vadstena
    Motocykl:
    Yamaha PW 50
    solidnie objeździłem mt07, mt09(2015, '16, '17), mt10;
    mt09'17 miałem tylko na chwilę.

    wnioski:
    mt07 bardzo przyjemny, bardzo lekki, zwinny; po mieście ideał, mocy nie brakuje, ale w trasie nagle jego gabaryty jakoś tak stają się wadą, człowiek nie znajduje na nim miejsca dla siebie (mam 175cm), no i mocy też wtedy zaczyna brakować

    mt09 fajny moto, lekki, mocny, agresywny; wada, jak już pisano, zawieszenia, ale ja wymieniłem sprężyny na progresywne (przód i tył) i jest mega poprawa; rozwiązanie dużo tańsze od wymiany całego zawieszenia z tyłu i wkładów z przodu; i wciąż wychodzi dużo taniej od wersji 2017

    mt10 owszem, wyraźnie cięższy od mt09, ale bynajmniej nie za ciężki; mocy baaaardzo dużo, moto cholernie szybkie, a do tego zawieszenia, nawet w zwykłej wersji (nie jeździłem SP) rewelacyjne, wszak żywcem, tak jak i silnik wzięte z mt10; do tego super wygodna pozycja za sterami, wbrew pozorom dobra ochrona przed wiatrem (jak na golasa)

    mt09'2017 - fakt faktem, że tylko parkingowo się nim pobujałem, może jeszcze gdzieś tam kawałek, ale nie miałem okazji uczciwie nim polatać; trzeba jednak przyznać, że moto doposażony uczciwie, ale też, niestety, duuużo droższy od poprzedniej wersji;

    warto dodać, że była jeszcze wersja 2016 - dodali w niej traction control, w 2017 też jest, ale nie było w '14-15.
     

Poleć forum

  • O nas

    PolishBikers.com jest internetowym forum skupiającym Polskich Motocyklistów w Wielkiej Brytanii. Istniejemy od 2008 roku i dbamy o to aby nasza strona była przydatnym narzędziem dla motocyklistów do komunikacji, organizowania wyjazdów/zlotów, dzielenia się wiedza na temat zagadnień motocyklowych oraz miejscem do szukania cennych i zarazem przydatnych informacji.
  • Kontakt z Nami

  • Postaw nam browara!

    Administracja ciężko pracuje nad utrzymaniem strony w jak najlepszej formie. Jeżeli doceniasz to co tutaj robimy dla was,możesz postawić nam browara! Dziękujemy i bardzo doceniamy wszystkie dotacje!