Honda cbf 1000 Gasnie bez powodu

Temat na forum 'Silnik, sprzęgło i napęd' rozpoczęty przez Raf., Grudzień 9, 2016.

  1. Raf.

    Raf. Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Listopad 20, 2015
    Posty:
    114
    Browary:
    6
    Miasto:
    London
    Motocykl:
    Honda CBF 1000 FAB 2011
    Witam.
    Moj problem jest taki ze motor zaczol gasnac tak sam od siebie.
    Stal bez uzytku okolo 2 tygodnie. Jak zaczolem uzywac znow to w drodze przy dojezdrzaniu do np skrzyzowanie czy swiatel gasnol mi jak wlaczalem na luz.
    Teraz niegasnie w drodze ale gasnie czasami tylko jak juz dojade do miejsca i cofam do parkowania.
    Bardzo to dziwne dla mnie ze gasnie tylko przy cofaniu go na luzie do tylu.
    Dodam ze silnik chodzi poprawnie , niedusi go. Poprostu zgasnie jak bym uzyl czerwony guzik.
    Ma ktos jakis pomysl na to ?
    (Stal okolo 2 tygodnie w niskiej temperaturze , ale teraz go uzywam tez od okolo 2 tygodni i czasem zgasnie jeszcze przy cofaniu bez obrotow)

    Dzieki
     
  2. Slawcbr

    Slawcbr Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Maj 11, 2012
    Posty:
    422
    Browary:
    70
    Miasto:
    Walkden/G.Manchester
    Motocykl:
    Honda CBR 125/Honda CBF600sa4,cbf1000a7
    Zobacz sidestand switch 19.26 w pdf poniżej. Spryskaj go na początek wd40.
     

    Attached Files:

  3. Raf.

    Raf. Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Listopad 20, 2015
    Posty:
    114
    Browary:
    6
    Miasto:
    London
    Motocykl:
    Honda CBF 1000 FAB 2011
    hej
    Dzieki. Myslisz ze to ta stopka mi gasi motor ?
     
  4. Slawcbr

    Slawcbr Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Maj 11, 2012
    Posty:
    422
    Browary:
    70
    Miasto:
    Walkden/G.Manchester
    Motocykl:
    Honda CBR 125/Honda CBF600sa4,cbf1000a7
    Miałem coś podobnego w swoim cbf1000, spryskałem chama wd40 i jak na razie minął rok i zero problemów. U Ciebie może być też clutch switch, ale nie wydaje mi się. Te od stopki są w takim miejscu, że cały syf leci na ten switch i czasami potrafi narobić problemów.
     
  5. Wasal

    Wasal Kat Komarków

    Dołączył:
    Wrzesień 2, 2009
    Posty:
    3352
    Browary:
    561
    Miasto:
    Londyn
    Motocykl:
    cbr600rr07
    W hondach nie robili clutch switch chyba

    Sent from my SM-G925F using Tapatalk
     
  6. Slawcbr

    Slawcbr Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Maj 11, 2012
    Posty:
    422
    Browary:
    70
    Miasto:
    Walkden/G.Manchester
    Motocykl:
    Honda CBR 125/Honda CBF600sa4,cbf1000a7
    W tym pdf, który dołączyłem jest na stronie 19-25.
     
  7. Raf.

    Raf. Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Listopad 20, 2015
    Posty:
    114
    Browary:
    6
    Miasto:
    London
    Motocykl:
    Honda CBF 1000 FAB 2011
    Ok. Zobacze jutro. Wstrzykne dawke wd40.
    Z tym ze mi gasnie na luzie. Stopka gasi silnik jak jest na biegu nie ?
    Wciaz moge miec problem z tym switchem ?
     
  8. Slawcbr

    Slawcbr Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Maj 11, 2012
    Posty:
    422
    Browary:
    70
    Miasto:
    Walkden/G.Manchester
    Motocykl:
    Honda CBR 125/Honda CBF600sa4,cbf1000a7
    Sorry, kłania się czytanie ze zrozumieniem. Popsikaj jeszcze ten clutch switch na wszelki wypadek:). WD40 nigdy za wiele:).
     
  9. Raf.

    Raf. Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Listopad 20, 2015
    Posty:
    114
    Browary:
    6
    Miasto:
    London
    Motocykl:
    Honda CBF 1000 FAB 2011
    Ok.Popsikam wszystko
    Dzieki. Dam znac jutro co i jak.
    --- Post updated ---
    Witam. To znowu ja.
    Nadal mam ten problem. Zauwazylem ze motor gasnie w dwoch sytuacjach.
    1 - kiedy np na postoju skrece kolo na maxa .
    2 - kiedy cofam motor do tylu na luzie.
    Dziwna ta sytuacja.
    Dodam ze jakis czas temu odlaczylem servo of tlumika bo sie zepsulo, servo jest tam dalej podlaczone ale odlaczylem linki. Tlumik wydaje troche dziwne odglosy jak w jakims sporcie.
    Moze to jakis pomysl na moj problem ? Moze to polaczone wszystko?

    dzieki
     
  10. riddickber

    riddickber Kat Komarków

    Dołączył:
    Kwiecień 20, 2009
    Posty:
    2744
    Browary:
    385
    Miasto:
    carlisle
    Motocykl:
    HP4
    nic nie dzieje sie bez powodu ,
    ps.tylu was tam w Londynie to niech mu ktos pomoze ,bo tu to bedzie wiecej przypuszczen,domyslow niz ...
     
    bazyl lubi to.
  11. Wasal

    Wasal Kat Komarków

    Dołączył:
    Wrzesień 2, 2009
    Posty:
    3352
    Browary:
    561
    Miasto:
    Londyn
    Motocykl:
    cbr600rr07
    Mi kiedys sie tak dzialo jak kabel ktory idzie od stacyjki pod bakiem sie przerywal.
     
  12. riddickber

    riddickber Kat Komarków

    Dołączył:
    Kwiecień 20, 2009
    Posty:
    2744
    Browary:
    385
    Miasto:
    carlisle
    Motocykl:
    HP4
    eetam przerwal kup sobie dobrego kota bo ci myszy w garazu grasuja :)
     
  13. Wasal

    Wasal Kat Komarków

    Dołączył:
    Wrzesień 2, 2009
    Posty:
    3352
    Browary:
    561
    Miasto:
    Londyn
    Motocykl:
    cbr600rr07
    Psa wolekoty smierdza i szczaja
     
  14. Raf.

    Raf. Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Listopad 20, 2015
    Posty:
    114
    Browary:
    6
    Miasto:
    London
    Motocykl:
    Honda CBF 1000 FAB 2011
    Ok. Czyli niema jakiegos pojedynczego powodu , niema nic wspolnego z tlumikinto bede musia poprzegladac kable , kostki itd.
     
  15. sUKa

    sUKa Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Wrzesień 30, 2016
    Posty:
    127
    Browary:
    30
    Miasto:
    West London
    Motocykl:
    KAWASAKI er5
    niestety czeka cie lista po kolei do sprawdzenia. sugeruje zdjecie baku, owiewek i po kolei
    - elektryka kable
    - elektryka przekazniki
    - KABLE PRZY STACYJCE!
    - gasnie na wolnych - sprawdz lewe powietrze wszedzie gdzie moze sie dostac - mydlo w plynie rozcienczyc 1:1 / 1:2 i do butelki po plynie do szyb np i psikac po laczeniach - wyjda babelki.

    ZNALEZIENIE 1 PROBLEMU NIE ZNACZY ZE NIE MA ICH WIECEJ

    mialem podobnie w cb250n z 1978 ze gasl sam z siebie i obroty szalaly - okazalo sie lewe powietrze na dolotach, walniete iglice na gaziorach, nieszczelne gaziory u gory, i jeszcze emergency cut off.

    powodzenia i cierpliwosci - czas niestety potrzebny wiec zarezerwuj sobie calego offa najlepiej
     
  16. Raf.

    Raf. Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Listopad 20, 2015
    Posty:
    114
    Browary:
    6
    Miasto:
    London
    Motocykl:
    Honda CBF 1000 FAB 2011
    Ok. Dzieki za info. Bede musial zrobic caly przeglad.
    Z tym ze niegasnie na wolnych obrotach. Chodzi dobrze. Wszystko bez problemu. Gasnie tylko jak go zaczynam cofac i gasnie jak skrece kolo na maxa. To troche dziwne nie.

    Dzieki
     
  17. sUKa

    sUKa Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Wrzesień 30, 2016
    Posty:
    127
    Browary:
    30
    Miasto:
    West London
    Motocykl:
    KAWASAKI er5
    Jak cofasz to nie zalezynie od tego czy masz sprzeglo w cisnienie?
    --- Post updated ---
    Wcisniete
     
  18. Slawcbr

    Slawcbr Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Maj 11, 2012
    Posty:
    422
    Browary:
    70
    Miasto:
    Walkden/G.Manchester
    Motocykl:
    Honda CBR 125/Honda CBF600sa4,cbf1000a7
  19. Raf.

    Raf. Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Listopad 20, 2015
    Posty:
    114
    Browary:
    6
    Miasto:
    London
    Motocykl:
    Honda CBF 1000 FAB 2011
    Musial bym sie upewnic ale mysle ze gasnie i na sprzegle i bez. Upewnie sie pozniej i dopisze tu na forum.
    --- Post updated ---
    Slawcbr a co to za czesc ? Do czego to ? Poczytam pozniej ten post. Dzieki
     
  20. Slawcbr

    Slawcbr Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Maj 11, 2012
    Posty:
    422
    Browary:
    70
    Miasto:
    Walkden/G.Manchester
    Motocykl:
    Honda CBR 125/Honda CBF600sa4,cbf1000a7
    TPS- throttle position sensor. Gość miał ten sam problem i wymiana TPS pomogła. Możesz przeczytac od początku ten wątek.
     

Poleć forum

  • O nas

    PolishBikers.com jest internetowym forum skupiającym Polskich Motocyklistów w Wielkiej Brytanii. Istniejemy od 2008 roku i dbamy o to aby nasza strona była przydatnym narzędziem dla motocyklistów do komunikacji, organizowania wyjazdów/zlotów, dzielenia się wiedza na temat zagadnień motocyklowych oraz miejscem do szukania cennych i zarazem przydatnych informacji.
  • Kontakt z Nami

  • Postaw nam browara!

    Administracja ciężko pracuje nad utrzymaniem strony w jak najlepszej formie. Jeżeli doceniasz to co tutaj robimy dla was,możesz postawić nam browara! Dziękujemy i bardzo doceniamy wszystkie dotacje!