Honda deauville FI

Temat na forum 'Serwis, Moj garaż' rozpoczęty przez Aroon77, Maj 30, 2018.

  1. Aroon77

    Aroon77 Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Maj 16, 2017
    Posty:
    77
    Browary:
    30
    Miasto:
    Boston
    Motocykl:
    Honda NT700V
    Witam. Po wymianie sprzęgła i złożeniu bika świeci się kontrolka FI cały czas nie miga.
    Objawy, silnik zimny ciężko pali musiałem dodać gazu aby odpalił i przez chwilę trzymać na wyższych obrotach, potem już chodził normalnie, ale cały czas się świeci FI, nie wiem od czego zacząć
     
  2. krycek

    krycek Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Kwiecień 17, 2014
    Posty:
    1162
    Browary:
    588
    Miasto:
    Londyn TW14
    Motocykl:
    SM
    Zacznij od Komara
     
    Sebastian, Sly, just_me and 1 other person like this.
  3. Remy

    Remy Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Marzec 31, 2009
    Posty:
    433
    Browary:
    71
    Miasto:
    HELLSBY
    Motocykl:
    Kawasaki z1000sx
    Jaki rocznik i model dokładnie
    --- Post updated ---
     
  4. komarecki

    komarecki Kat Komarków

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    3431
    Browary:
    2713
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 rmz250 cat.orgia 69 ;-) 0
    Brawo ty .ja mam taki przebieg i tylko dwa razy mi sie zapalila ta kontrolka . Jak mialem awarje lini do czujnika predkosciomierza i jak nie podlaczylem czujnika podcisnienia przy jakims skladamiu.
    Robiles sprzegło.....a odłaczales moze sonde lambda ....sciągales tlumik???

    Co rozbierales zeby dojsc do sprzegła?
     
    krycek lubi to.
  5. Aroon77

    Aroon77 Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Maj 16, 2017
    Posty:
    77
    Browary:
    30
    Miasto:
    Boston
    Motocykl:
    Honda NT700V
    Tak zdejmowałem tłumik odpinałem lambde, odpinałem cały air box i zbiornik, zimny miał problem żeby utrzymać się na wolnych obrotach tak jakby „ssania” nie było.
    Jutro jeszcze zobaczę jeszcze raz może czegoś nie wpiołem
     
  6. komarecki

    komarecki Kat Komarków

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    3431
    Browary:
    2713
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 rmz250 cat.orgia 69 ;-) 0
    Gosc pierdaczy glopoty. Nie jest kwestja czy orginal filtr czy nie bo ja nigdy nie uzywam orginalu. Ten dlogi filte co pokazuje to filtr dedykowany do nt650 (i nietylko) zle se dobral i tyle . Owszem ten do 650 i do 700 ma te same gwinty montazowe . Dla 700 jest krotszy od 650 bo poprostu w nt700 dodano wymiennik ciepla woda/olej i o tyle ile on zajmuje skròcono filtr. Btw moj kolega przezyl dokladnie te samą historjie :D mial wczesniej nt650 i kilka filtrow mu zostalo...jednego dnia zadzwonil pochwalic sie ze pasuje z 650 do 700....a nastepnego zadzwonil pochwalic sie ze od godziny szoruje podjazd pod domem z oleju :D:D:D
    --- Post updated ---
    Po pierwsze zobaxz czy kostka lambdy jest cala.....no i czy podpioles ja.
    Co do airboxa pod spodem jest przykrecony taki czujnik podcisnienia przychodzi do niega taki cieniutki wezyk.....czesto go ludzie zapomba podlączyc bo jest podspodem...objawy bedą takie jak piszesz
     
    CezaaR lubi to.
  7. Aroon77

    Aroon77 Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Maj 16, 2017
    Posty:
    77
    Browary:
    30
    Miasto:
    Boston
    Motocykl:
    Honda NT700V
    Lambde wymieniałem 2 lata temu, kostki niestety nie ma i musiałem wymienić wszystkie piny.
     
  8. komarecki

    komarecki Kat Komarków

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    3431
    Browary:
    2713
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 rmz250 cat.orgia 69 ;-) 0
    Ten czujnik...podłaczyles wezyk? 2018-05-30 22.06.17.png
    po co sciągałes air box? Czy zle zrozumialem,
    co do lambdy to ja tez mialem jede pin zgnity i mam obejscie.
     
    CezaaR lubi to.
  9. Aroon77

    Aroon77 Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Maj 16, 2017
    Posty:
    77
    Browary:
    30
    Miasto:
    Boston
    Motocykl:
    Honda NT700V
    Czekając na tarczki sprawdziłem zawory
     
  10. komarecki

    komarecki Kat Komarków

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    3431
    Browary:
    2713
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 rmz250 cat.orgia 69 ;-) 0
    Słusznie zaworki czasami warto sprawdzic.
    Zobacz ten wezyk. Do czujnika podlaczona jest kostka ale tez cieniutki wezyk. Czujnik jest pod spodem , nie mowie o tym z boku do pomiaru temperatury powietrza zasynanego. Czujnik od dolu mierzy podcisnienie w kolektorze ale dla zartu przykrecili go pod spodem air boxa.....bo czemu nie.:confused:
     
  11. Aroon77

    Aroon77 Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Maj 16, 2017
    Posty:
    77
    Browary:
    30
    Miasto:
    Boston
    Motocykl:
    Honda NT700V
    Oki sprawdzę, ale jutro po robocie, jakoś trza zarobić na moto
     
  12. CezaaR

    CezaaR Czeski marynarz

    Dołączył:
    Sierpień 14, 2016
    Posty:
    3483
    Browary:
    1338
    Miasto:
    Dziupla w Br☆3
    Motocykl:
    Padlnia
    Jo jo jo

    U mnie tez tak bylo, ze wezyka nie podpiolem znalazlem

    ale Komarecki

    tez to obstawil
    ( patrze potem n.a. forum a tu juz napisane sprawdz wezyka
    Ja sprawdzilem wczesniej I podpiolem ale chyle czola Komareckiemu
     
  13. Aroon77

    Aroon77 Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Maj 16, 2017
    Posty:
    77
    Browary:
    30
    Miasto:
    Boston
    Motocykl:
    Honda NT700V
    Witam. Przybyłem, zobaczyłem i stwierdziłem, wszystkie kabelki podpięte i wężyki, a ta F ranca cały czas świeci.
    Czy jest jakiś sposób aby zobaczyć kody błędów, bo ona świeci a nie mruga
     
  14. komarecki

    komarecki Kat Komarków

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    3431
    Browary:
    2713
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 rmz250 cat.orgia 69 ;-) 0
    Zawsze obywałem sie bez tej szarlatanerji
    Nie ma co toz nic sie nie popsulo w czasie jak stal musiales cos rozpiac. A ta lambda mowiles ze nie masz juz kostki....moze konektorki pozamieniales i nie jest prawidlowo wpieta?
    Szkoda ze mieszkasz na jakims koncu swiata
     
  15. Aroon77

    Aroon77 Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Maj 16, 2017
    Posty:
    77
    Browary:
    30
    Miasto:
    Boston
    Motocykl:
    Honda NT700V
    Jak by była lambda to by kontrolka migała jak ostatnio. Prąd jest na obu sensorach, sensory stawiają opór czyli powinno być, zapewne jakiś kabelek nie łączy tylko który. Niestety teraz weekendy pracuje bo bym odwiedził Londyn
     
  16. komarecki

    komarecki Kat Komarków

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    3431
    Browary:
    2713
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 rmz250 cat.orgia 69 ;-) 0
    Hmmm . Nie wiem z tego co pamietam to w tych jedynych wypadkach co mialem ro wlasnie kontrolka palila sie na stale. Z regoly nie pcham sie z pomoca ale przyznaje ze hondy deauville traktuje bardzo osobiscie....:)....no jak to w ogole mozliwe ze sie zepsula?? I to jeszcze przy tak malym przebiegu....;). nie no logika podpowiada ze ewidentnie cos sie stalo podczas grzebania.
     
  17. Aroon77

    Aroon77 Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Maj 16, 2017
    Posty:
    77
    Browary:
    30
    Miasto:
    Boston
    Motocykl:
    Honda NT700V
    Ledwie dotarta a już sprzęgło jakieś kontrolki
     
  18. komarecki

    komarecki Kat Komarków

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    3431
    Browary:
    2713
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 rmz250 cat.orgia 69 ;-) 0
    Luz.
    Przy 120 -130 padnie pompa
    160-190 wielowpust przy dyfrze
    89-100 odkleja sie magnesy w rozruszniku
    Alternator moze splonac w kazdej chwili (lepiej nie wkladac orginalu) oringi na lacznku obu cylibdrow moga zaczac ciec tez ni z gruchu ni pietruchy......
    Ale pociesz zie ze to noe bmw i krzyzaki sie nie rozerwa juz po 40k.
    :) To nie jest zaden hate.... deauville jest bezkonkurencyjna i juz.
     
  19. Aroon77

    Aroon77 Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Maj 16, 2017
    Posty:
    77
    Browary:
    30
    Miasto:
    Boston
    Motocykl:
    Honda NT700V
    Rozrusznik też już wymieniony
     
  20. komarecki

    komarecki Kat Komarków

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    3431
    Browary:
    2713
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 rmz250 cat.orgia 69 ;-) 0
    Wloz od 650 troche inny ale pasuje i bedzie sluzyl do konca swiata a ten z 700 to padlina . Mi padl tak okolo 120k wlozylem rozrusznik z mojej starej650 co miala okolo 200 nakrecone , zeobil juz w 700 kolejne 170k czyli w sumie ma na karku 370 (rozrusznik) i zero problemow.
    Alternatory te plona zamiast reglery jak w innych japonjiach i tez polecam zalozyc alternator z 650 ....troche trzeba wiecej przerobic ale warto.
     

Poleć forum

  • O nas

    PolishBikers.com jest internetowym forum skupiającym Polskich Motocyklistów w Wielkiej Brytanii. Istniejemy od 2008 roku i dbamy o to aby nasza strona była przydatnym narzędziem dla motocyklistów do komunikacji, organizowania wyjazdów/zlotów, dzielenia się wiedza na temat zagadnień motocyklowych oraz miejscem do szukania cennych i zarazem przydatnych informacji.
  • Kontakt z Nami

  • Postaw nam browara!

    Administracja ciężko pracuje nad utrzymaniem strony w jak najlepszej formie. Jeżeli doceniasz to co tutaj robimy dla was,możesz postawić nam browara! Dziękujemy i bardzo doceniamy wszystkie dotacje!