Husky 701 Rally / Adventure

Temat na forum 'Off-Road/Supermoto/Adventure' rozpoczęty przez Bartosz, Listopad 22, 2017.

  1. komarecki

    komarecki Kat Komarków

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    2974
    Browary:
    2227
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 xt660r
    Ten test ride i docieranie to w te sobote na salisbury ??
     
    CezaaR i just_me lubią to.
  2. Bartosz

    Bartosz Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Grudzień 5, 2010
    Posty:
    1243
    Browary:
    438
    Miasto:
    Bognor Regis
    Motocykl:
    Husqvarna 701 Enduro
    Hehe, nie dam rady w tę, muszę robić w fabryce :-(
     
  3. komarecki

    komarecki Kat Komarków

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    2974
    Browary:
    2227
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 xt660r
    Moze i tak lepiej bo mam wizyte u ksiegowego. Pomyslimy za tydzien. Lipa bedzie jak snieg spadnie bo po glebie juz cie nieznajdziemy......
     
    Alex600, kostan77 i Bartosz lubiąto.
  4. Bartosz

    Bartosz Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Grudzień 5, 2010
    Posty:
    1243
    Browary:
    438
    Miasto:
    Bognor Regis
    Motocykl:
    Husqvarna 701 Enduro
    Sprzęt dotarty, więc mogę się podzielić spostrzeżeniami

    Asfalt:
    Ogólnie, to do 60 mil/h chyba szybsza od 990 ADV, lub conajmniej wcale nie wolniejsza.
    Prędkość maksymalna jeszcze nie sprawdzona, jak narazie 117MPH, ale nie kręcona rzetelnie na każdym biegu, więc myślę jakieś 120 będzie.
    Motocykl stabilny na asfalcie, pięknie się zachowuje w zakrętach nawet na niediagonalnych TKC80. Przy naormalnej pozycji za kierownica przy 105 MPH zaczyna wężykować, wtedy trzeba dupsko przesunąć do tyłu i jest stabilnie.
    Mocy wystarczająco do jazdy na asfalcie (chyba pierwszy singiel o którym mogę tak napisać bez naciągania). Przy 80 MPH na autostradzie i odkręceniu rolki do wyprzedzania ciągle prostuje łokcie.
    Silnik na dole ciągnie jak lokomotywa, a na górze jak v-ka - naprawdę nie traci jebnięcia aż do odcięcia.

    Teren:
    Na oponach TKC80 ciężko z trakcją - mieli na luźnym na każdym biegu.
    Na przyczepnej nawierzchni w terenie wchodzi na gumę na dwójce bez ruszania sprzęgła, jak EXC 450 ;-)
    Mocy generalnie jest za dużo - to jest namocniejsze moto jakim jezdziłem w terenie - nawet EXC450 to lebioda przy 701.
    Naprzykład taka sytuacja - pierwszy bieg (bo długi) idziesz w rynnie w zakręcie, koło tylnie sobie mieli w kontrolowany sposób, a na wyjściu, jeszcze w zakręcie trafiasz na korzenie drzewa i na nich wyrywasz na gumę jak na jakimś dzikim dwusuwie :) Jest kurwa impreza jak w wiejskiej remizie - może się krew polać ;-D

    Minusy:
    - Przełożenie do jazdy w terenie - to co daje duże prędkości na asfalcie przeszkadza w terenie - trzeba zębatke zmienić, bo jedynka jest za długa i często dwójka jest już za wysoko na techniczne sekcje, na jedynce jest się na wysokich obrotach i guma jest często nawet jak się tego nie chce... tylko strach pomyśleć, co się będzie działo na krótszym, jeszcze mocniejszym przełożeniu. Trzeba będzie jakieś ciężary z przodyu zakładać, zeby trzymać przednie koło na ziemi o_O

    - Tylni hamulec za mocny i słabo wyczówalny - non stop bokiem idziesz, bo jak nie blok z tyłu, to powerslide ;-)

    P.S
    Nagrałem filmiki ostatnio na poligonie, ale moc mnie onieśmielała, więc nie ma się czym pochwalić, może jak się tym nauczę jezdzić to coś pokażę ;-)
     
    Alex600, Tofik, dario and 2 others like this.
  5. riddickber

    riddickber Kat Komarków

    Dołączył:
    Kwiecień 20, 2009
    Posty:
    2744
    Browary:
    385
    Miasto:
    carlisle
    Motocykl:
    HP4
    czyli generalnie moto do bani, hujowe w terenie na sfalcie jeszcze gorsze

    Gratuluje zakupu I sie za szybko nie polam
     
    Rob lubi to.
  6. Bartosz

    Bartosz Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Grudzień 5, 2010
    Posty:
    1243
    Browary:
    438
    Miasto:
    Bognor Regis
    Motocykl:
    Husqvarna 701 Enduro
    Na asfalcie objade sporta na winklach:))), a w terenie muszę "up my game" bo nie starcza mi umiejętności na tego smoka :) moto jest zajebiste ale w terenie zeby pojechac szybko trzeba sporo ogarnąć.
     
    CezaaR lubi to.
  7. riddickber

    riddickber Kat Komarków

    Dołączył:
    Kwiecień 20, 2009
    Posty:
    2744
    Browary:
    385
    Miasto:
    carlisle
    Motocykl:
    HP4
    wiem bo ostatnio prubowalem sil na znajomego ,myslalem ze mi rece powyrywa a z pod dupy to chcial uciec odrazu
     
  8. Bartosz

    Bartosz Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Grudzień 5, 2010
    Posty:
    1243
    Browary:
    438
    Miasto:
    Bognor Regis
    Motocykl:
    Husqvarna 701 Enduro
    Kolega montuje taki film o dualsporcie ze mną w roli głównej, oto pierwsza część:
     
    Anallog, dario, komarecki and 7 others like this.
  9. komarecki

    komarecki Kat Komarków

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    2974
    Browary:
    2227
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 xt660r
    Fajnie gosc to zmontowal trzeba przyznac
     
  10. CezaaR

    CezaaR Trolli pogromca
    Członek Załogi

    Dołączył:
    Sierpień 14, 2016
    Posty:
    2945
    Browary:
    1109
    Miasto:
    Dziupla w Br☆3
    Motocykl:
    Padlnia

Poleć forum

  • O nas

    PolishBikers.com jest internetowym forum skupiającym Polskich Motocyklistów w Wielkiej Brytanii. Istniejemy od 2008 roku i dbamy o to aby nasza strona była przydatnym narzędziem dla motocyklistów do komunikacji, organizowania wyjazdów/zlotów, dzielenia się wiedza na temat zagadnień motocyklowych oraz miejscem do szukania cennych i zarazem przydatnych informacji.
  • Kontakt z Nami

  • Postaw nam browara!

    Administracja ciężko pracuje nad utrzymaniem strony w jak najlepszej formie. Jeżeli doceniasz to co tutaj robimy dla was,możesz postawić nam browara! Dziękujemy i bardzo doceniamy wszystkie dotacje!