Husky 701 Rally / Adventure

Temat na forum 'Off-Road/Supermoto/Adventure' rozpoczęty przez Bartosz, Listopad 22, 2017.

  1. komarecki

    komarecki Kat Komarków

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    3270
    Browary:
    2570
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 rmz250 cat.orgia 69 ;-) 0
    Ten test ride i docieranie to w te sobote na salisbury ??
     
    CezaaR i just_me lubią to.
  2. Bartosz

    Bartosz Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Grudzień 5, 2010
    Posty:
    1266
    Browary:
    488
    Miasto:
    Bognor Regis
    Motocykl:
    Husqvarna 701 Enduro
    Hehe, nie dam rady w tę, muszę robić w fabryce :-(
     
  3. komarecki

    komarecki Kat Komarków

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    3270
    Browary:
    2570
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 rmz250 cat.orgia 69 ;-) 0
    Moze i tak lepiej bo mam wizyte u ksiegowego. Pomyslimy za tydzien. Lipa bedzie jak snieg spadnie bo po glebie juz cie nieznajdziemy......
     
    Alex600, kostan77 i Bartosz lubiąto.
  4. Bartosz

    Bartosz Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Grudzień 5, 2010
    Posty:
    1266
    Browary:
    488
    Miasto:
    Bognor Regis
    Motocykl:
    Husqvarna 701 Enduro
    Sprzęt dotarty, więc mogę się podzielić spostrzeżeniami

    Asfalt:
    Ogólnie, to do 60 mil/h chyba szybsza od 990 ADV, lub conajmniej wcale nie wolniejsza.
    Prędkość maksymalna jeszcze nie sprawdzona, jak narazie 117MPH, ale nie kręcona rzetelnie na każdym biegu, więc myślę jakieś 120 będzie.
    Motocykl stabilny na asfalcie, pięknie się zachowuje w zakrętach nawet na niediagonalnych TKC80. Przy naormalnej pozycji za kierownica przy 105 MPH zaczyna wężykować, wtedy trzeba dupsko przesunąć do tyłu i jest stabilnie.
    Mocy wystarczająco do jazdy na asfalcie (chyba pierwszy singiel o którym mogę tak napisać bez naciągania). Przy 80 MPH na autostradzie i odkręceniu rolki do wyprzedzania ciągle prostuje łokcie.
    Silnik na dole ciągnie jak lokomotywa, a na górze jak v-ka - naprawdę nie traci jebnięcia aż do odcięcia.

    Teren:
    Na oponach TKC80 ciężko z trakcją - mieli na luźnym na każdym biegu.
    Na przyczepnej nawierzchni w terenie wchodzi na gumę na dwójce bez ruszania sprzęgła, jak EXC 450 ;-)
    Mocy generalnie jest za dużo - to jest namocniejsze moto jakim jezdziłem w terenie - nawet EXC450 to lebioda przy 701.
    Naprzykład taka sytuacja - pierwszy bieg (bo długi) idziesz w rynnie w zakręcie, koło tylnie sobie mieli w kontrolowany sposób, a na wyjściu, jeszcze w zakręcie trafiasz na korzenie drzewa i na nich wyrywasz na gumę jak na jakimś dzikim dwusuwie :) Jest kurwa impreza jak w wiejskiej remizie - może się krew polać ;-D

    Minusy:
    - Przełożenie do jazdy w terenie - to co daje duże prędkości na asfalcie przeszkadza w terenie - trzeba zębatke zmienić, bo jedynka jest za długa i często dwójka jest już za wysoko na techniczne sekcje, na jedynce jest się na wysokich obrotach i guma jest często nawet jak się tego nie chce... tylko strach pomyśleć, co się będzie działo na krótszym, jeszcze mocniejszym przełożeniu. Trzeba będzie jakieś ciężary z przodyu zakładać, zeby trzymać przednie koło na ziemi o_O

    - Tylni hamulec za mocny i słabo wyczówalny - non stop bokiem idziesz, bo jak nie blok z tyłu, to powerslide ;-)

    P.S
    Nagrałem filmiki ostatnio na poligonie, ale moc mnie onieśmielała, więc nie ma się czym pochwalić, może jak się tym nauczę jezdzić to coś pokażę ;-)
     
    Rob, Alex600, Tofik and 3 others like this.
  5. riddickber

    riddickber Kat Komarków

    Dołączył:
    Kwiecień 20, 2009
    Posty:
    2922
    Browary:
    497
    Miasto:
    carlisle
    Motocykl:
    Ducati Panigale V4s
    czyli generalnie moto do bani, hujowe w terenie na sfalcie jeszcze gorsze

    Gratuluje zakupu I sie za szybko nie polam
     
    Rob lubi to.
  6. Bartosz

    Bartosz Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Grudzień 5, 2010
    Posty:
    1266
    Browary:
    488
    Miasto:
    Bognor Regis
    Motocykl:
    Husqvarna 701 Enduro
    Na asfalcie objade sporta na winklach:))), a w terenie muszę "up my game" bo nie starcza mi umiejętności na tego smoka :) moto jest zajebiste ale w terenie zeby pojechac szybko trzeba sporo ogarnąć.
     
    CezaaR lubi to.
  7. riddickber

    riddickber Kat Komarków

    Dołączył:
    Kwiecień 20, 2009
    Posty:
    2922
    Browary:
    497
    Miasto:
    carlisle
    Motocykl:
    Ducati Panigale V4s
    wiem bo ostatnio prubowalem sil na znajomego ,myslalem ze mi rece powyrywa a z pod dupy to chcial uciec odrazu
     
  8. Bartosz

    Bartosz Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Grudzień 5, 2010
    Posty:
    1266
    Browary:
    488
    Miasto:
    Bognor Regis
    Motocykl:
    Husqvarna 701 Enduro
    Kolega montuje taki film o dualsporcie ze mną w roli głównej, oto pierwsza część:
     
  9. komarecki

    komarecki Kat Komarków

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    3270
    Browary:
    2570
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 rmz250 cat.orgia 69 ;-) 0
    Fajnie gosc to zmontowal trzeba przyznac
     
  10. CezaaR

    CezaaR Trolli pogromca
    Członek Załogi

    Dołączył:
    Sierpień 14, 2016
    Posty:
    3254
    Browary:
    1244
    Miasto:
    Dziupla w Br☆3
    Motocykl:
    Padlnia
  11. Bartosz

    Bartosz Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Grudzień 5, 2010
    Posty:
    1266
    Browary:
    488
    Miasto:
    Bognor Regis
    Motocykl:
    Husqvarna 701 Enduro
    Zmieniłem zembatkę zdawczą na ząb mniejszą, bo w terenie oryginalne przełożenia były za długie, i okazywało się, że na poligonie naprzykład na single lane'ach było miejscami za wolno na dwójkę, a na jedynce szło się pełną pizdą i moc przeszkadzała bo moto z byle powodu na gumę wchodziło...
    Więc zmieniłem tą zembatkę i teraz chujnia na asfalcie :) Jedzie co prawda 111 mil na godzinę (119 na oryginalnej) ale już od 90 mil drze sie jak pojebana bo kręci się duuuuużo wyżej. Przy tych 111 milach też już odcina na szóstce... jeszcze nie miałem takiego moto, które by szło do końca jak pojebane a potem odcinało na ostatnim biegu :-D
    Przyspieszenie za to jest takie, że do 80-90 mil mam osiągi jak 990 supermoto z silnikeim LC8 :)

    Będę jednak wracał do standartowej zembatki, bo nie mam litości jej tak kręcić :-/
     
    Wasal i Rob lubią to.
  12. komarecki

    komarecki Kat Komarków

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    3270
    Browary:
    2570
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 rmz250 cat.orgia 69 ;-) 0
    Witam w swiecie zmieniania zebatek.... a ze mnie wszyscy sie smieją.....ja w xt mkeszalem zebatkami i w rmz nawet mjeszam w zaleznosci czy jade na mx czy na enduro. Motocykl ma byc skonfigurowany do danego zadania.
     
  13. Rob

    Rob Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Czerwiec 21, 2016
    Posty:
    544
    Browary:
    451
    Miasto:
    Bedford
    Motocykl:
    Ktm 1190r
    Wlasnie usiadlem na 701 sm. pytanie ile ty masz wzrostu @Bartosz? Ledwo na tym siedze a enduro duzo wyzsza jak ogarniasz?
     
  14. Bartosz

    Bartosz Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Grudzień 5, 2010
    Posty:
    1266
    Browary:
    488
    Miasto:
    Bognor Regis
    Motocykl:
    Husqvarna 701 Enduro
    Ja mam tylko 176 :) Ale całe życie jeżdżę na endurkach, więc przyzwyczajony. Sięgam do ziemi przodem butów enduro i to wystarcza. W terenie czasem brakuje nogi, ale tylko wtedy jak coś się wcześnie spierdoli w technice jazdy :) Ostatnio naprzykład był ciasny nawrót wokół drzewa na górce, czyli podjazd, ciasny nawrót i odrazu zjazd, wjechałem za wolno, na szczycie miałem za mała prędkość i musiałem się podeprzeć, a że z prawej strony już się zaczął zjazd to brakowało nogi i to sporo, więc pierdolnąłem jak długi :-D

    Kwestia jest tego typu też, że enduro pomimo, że wyższa, to miększa i zawias trochę dosiądzie pod ciężarem. W SM o wiele mniej dosiądzie bo zawias twardszy.
     
    CezaaR lubi to.
  15. Rob

    Rob Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Czerwiec 21, 2016
    Posty:
    544
    Browary:
    451
    Miasto:
    Bedford
    Motocykl:
    Ktm 1190r
    Pytam bo nie tak dawno jak bylem w offie na cotswold chlopaki przeprawiali sie przez rzeke. Wody po same jajca. Nie odwazylem sie wjechac bo sam na swoim podpieram sie palcami. Na pelnej pizdzie nie biore pod uwage. Chyba technike trzeba poprawic :p Ale moto fajne. Bardzo lekka. O ile dobrze pamietam to 145kg. Chyba na sucho ale w porownaniu z 240 zrobila wrazenie
     
    Bartosz lubi to.
  16. Bartosz

    Bartosz Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Grudzień 5, 2010
    Posty:
    1266
    Browary:
    488
    Miasto:
    Bognor Regis
    Motocykl:
    Husqvarna 701 Enduro
    Rob, ja powiem szczerze, że przeprawianie się przez rzeki to dla mnie fetysz, którego nie rozumiem... Moto trzeba potem rozbierać, zeby doczyścić, jak nie, to nie wyjdziemy z podziwu jak szybko nam rudy sprzet zacznie wpierdalać. Ja tam wolę zapierdalać niż się taplać w głębokim błocku czy przeprawiać przez rzeki.
    Nawet rowy wolę przeskoczyć niż w nie wjeżdżać ;-)
     
    CezaaR, Wasal, Tofik and 1 other person like this.
  17. Wasal

    Wasal Kat Komarków

    Dołączył:
    Wrzesień 2, 2009
    Posty:
    3422
    Browary:
    605
    Miasto:
    Londyn
    Motocykl:
    cbr600rr07
    Bartek wrzuc cos z jazdy, jestem ciekawy czy jestes szybszy niz na 990.

    Sent from my SM-G960F using Tapatalk
     
  18. Bartosz

    Bartosz Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Grudzień 5, 2010
    Posty:
    1266
    Browary:
    488
    Miasto:
    Bognor Regis
    Motocykl:
    Husqvarna 701 Enduro
    Wiesz co Wasal, ja mam psychiczny kryzys offroadowy... długa historia, ale chuj tam - podzielę się, może ktoś z tego wyciągnie jakieś wnioski dla siebie :)

    Więc jeżdżąć na 990ADV myślę, ze byłem szybki w terenie i często dochodziłem do limitacji sprzętu, przez co zachciało mi się czegos, na czym mógłbym jezdzić szybciej...
    I tutaj popełniłem błąd, bo zamiast od początku kupić 701 czy 690 enduro, to kupiłem EXC450...
    Myslę, że po przesiadce z 990 na 701 bym jezdził duużo szybciej i poprostu rozwinąłbym swoje umiejętności.
    Ale nie... kupiłem piekielnie mocnego EXC450 i moje skillsy z ADV tak naprawde przeszkadzały mi zamiast pomagac, nawet nieraz doprowadzały do niebezpiecznych sytuacji.
    Tak więc skillsy w powolnej jezdzie na EXC miałem słabe, bo na ADV trzeba iść ogniem, inaczej masa cię pokonywała, więc szłem ogniem na EXC - to czasem działało, a czasem bardzo bolało ;-D
    Nawet mając skillsy w powolnej jezdzie na ADV to się nie przekładało na EXC bo on ważył tylko 107 kilo więc całkiem inna bajka. Do tego tak banalna sprawa jak jazda na stojąco czy siedząco - jest róznica w tym jak się jedzie ciężkim a lekkim sprzętem - trzeba było pokonywać nawyki i uczyć się, a moc korciła i w ten oto sposób człek się uczył dość boleśnie ;-)
    Kupno 701 i szybka jazda na niej po 990ADV doprowadziłaby do płynnego rozwo0ju i modyfikacji skillsów zamiast rewolucji.

    Teraz znowu po przesiadce na wagę srednią mam taki problem, że ciężko mi znaleźć rytm - mam wrażenie, ze jadę powoli, bo pamięta się prędkości z EXC, a porównując do 990ADV jadę szybciej... nie potrafię się jednak z tego cieszyć ani się tym podzielić z innymi w formie video, bo ciągle się porównuję do tego jak jechałem na EXC :) W dodatku TKC80 też ograniczają w porównaniu do opon FIM. Taka katorga psychiczna.
    Muszę trochę pojezdzić i się przyzwyczaić do prędkośi wagi sredniej, to coś nagram.

    Za to po asfalcie zapierdalam jak dzik i mam radochę jak szlag :-D
     
    Rob lubi to.
  19. Rob

    Rob Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Czerwiec 21, 2016
    Posty:
    544
    Browary:
    451
    Miasto:
    Bedford
    Motocykl:
    Ktm 1190r
    Czlowiek krytycznie patrzac jak jedzie, mysli ze byla zenada. A dla obserwatora - ale zapierdalal ;) jak kazesz czekac az osiagniesz zadowalajacy poziom to mozemy sie nigdy nie doczekac. Wez pod uwage ze 95% forumowiczow jezdzi gorzej i cos wrzuc. Czlowiek nabiera ochoty i przekonania we wlasne sily jak patrzy jak idzie innym
     
  20. Wasal

    Wasal Kat Komarków

    Dołączył:
    Wrzesień 2, 2009
    Posty:
    3422
    Browary:
    605
    Miasto:
    Londyn
    Motocykl:
    cbr600rr07
    No a np. Ten nowy 790 nie bylby jakims rozwiazaniem???


    Sent from my SM-G960F using Tapatalk
     

Poleć forum

  • O nas

    PolishBikers.com jest internetowym forum skupiającym Polskich Motocyklistów w Wielkiej Brytanii. Istniejemy od 2008 roku i dbamy o to aby nasza strona była przydatnym narzędziem dla motocyklistów do komunikacji, organizowania wyjazdów/zlotów, dzielenia się wiedza na temat zagadnień motocyklowych oraz miejscem do szukania cennych i zarazem przydatnych informacji.
  • Kontakt z Nami

  • Postaw nam browara!

    Administracja ciężko pracuje nad utrzymaniem strony w jak najlepszej formie. Jeżeli doceniasz to co tutaj robimy dla was,możesz postawić nam browara! Dziękujemy i bardzo doceniamy wszystkie dotacje!