IAM robi znizke 50 funtow przez dwa tygodnie najblizsze

Temat na forum 'Technika Jazdy' rozpoczęty przez superiwan, Październik 27, 2016.

  1. superiwan

    superiwan Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Czerwiec 9, 2013
    Posty:
    261
    Browary:
    20
    Miasto:
    HP13
    Motocykl:
    GSX600F ---> TIGER 995 ---> v strom 650
    Wiem, ze niektorzy z nas sa czlonkami IAM / ROSPA, wiem tez ze kilka osob rozwaza wstapienie do w/w.
    przez najblizsze dwa tygodnie IAM spadl z cena do 99 funtow,
    https://www.iamroadsmart.com/countryroads
     
    Zed, Lowek83 i Konrad lubiąto.
  2. Piotr

    Piotr Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Listopad 4, 2015
    Posty:
    774
    Browary:
    428
    Miasto:
    Surrey
    Motocykl:
    Blade
    Czy ktos z Was robil takie szkolenie w IAM? Warto? Czy czegos naprawde mozna sie nauczyc? Czym sie to np. rozni od BikeSafe? I jak wielkich znizek ubezpieczenia moge sie po tym kursie spodziewac? ;):D
     
  3. superiwan

    superiwan Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Czerwiec 9, 2013
    Posty:
    261
    Browary:
    20
    Miasto:
    HP13
    Motocykl:
    GSX600F ---> TIGER 995 ---> v strom 650
    JA robilem, to tak jak bike safe tylko, ze duzo duzo bardziej wydrazony temat, masz ''swojego instruktora'' na tak fdlugo jak potrzebuejsz zeby sie do testu przygotowac, test jest prowadzony przez police Class I ridera,
     
  4. Konrad

    Konrad Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Styczeń 11, 2013
    Posty:
    1606
    Browary:
    1079
    Miasto:
    SW London
    Motocykl:
    zielony i czerwony
    Robię w tej chwili. W tą niedziele mam test.

    W mojej grupie (London Advanced Motorcyclists) nas działa to o tyle inaczej od tego co @superiwan pisał, ze nie masz "przyporządkowywanego" do siebie na stale jednego instruktora. Ma to sporo zalet ale pewnie tez i parę wad.

    BikeSafe
    to taki wstępniak do Advanced Riding jest. Jeżeli Ci się podobało to na bank podpasuje Ci tez cały kurs. Zresztą tak jak już kiedyś pisaliśmy - każda lokalna grupa na swoich spotkaniach robi darmowe assesmenty dla wahających sie. Wpadnij, niech Ci ktos to zrobi i wtedy zobaczysz czy to dla Ciebie.

    Ja generalnie jestem mocno świeżym motocyklistom wiec dla mnie większość rzeczy bylo "nowych". Ale spotkałem się z osobami, które twierdziły, ze np. jeździły motocyklem 20 lat i dopiero na tym kursie pokazano im jak sie to sensownie robi.
     
    Pinczer i Piotr lubią to.
  5. superiwan

    superiwan Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Czerwiec 9, 2013
    Posty:
    261
    Browary:
    20
    Miasto:
    HP13
    Motocykl:
    GSX600F ---> TIGER 995 ---> v strom 650
    Sorry tak na szybko odpowiadalem, u mnie w grupie TVAM - mialem jednego obserwatora, do tego na comiesiecznych spotkaniach calego klubu moglem pojezdzic z kims innym w celu uzyskania innego feedbacku - wiadomo rozni ludzie rozne cosie wygrzebia z tego jak jezdzisz, do tego dochodzi aspekt socjalny masa nowych znajomosci i grupa, ktora w koncowej fazie kursu jezdzi na Twoim poziomie - albo inaczej - Ty jezdzisz na poziomie grupy co daje jezdzie w kilkanascie lub kilkadziesiat osob zupelnie nny wymiar.
     
    Piotr lubi to.
  6. Piotr

    Piotr Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Listopad 4, 2015
    Posty:
    774
    Browary:
    428
    Miasto:
    Surrey
    Motocykl:
    Blade
    Robilem BikeSafe w Dorking, moj policjant byl spoko, powiedzial tylko zebysmy trzymali sie limitow predkosci w terenie zabudowanym. Poza... mozna bylo jezdzic jak sie chce. A jak jest w IAM? Na tym darmowym assessment mam wtedy jezdzic tak jak lubie, czy jak emeryt? ;) I trwa taki kurs, jak wyglada 'test'?
     
  7. superiwan

    superiwan Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Czerwiec 9, 2013
    Posty:
    261
    Browary:
    20
    Miasto:
    HP13
    Motocykl:
    GSX600F ---> TIGER 995 ---> v strom 650
    Jezdzisz na tyle na ile sie czujesz, pamietaj ze to nie jest ride to impress, tylko zeby sie czegos dobrego naumiec, co do limitow - w trakcie observed rides, trzymalismy sie czerwonych kolek z cyferkami w srodku bo tego wymaga egzaminator na tescie, jezeli chodzi o national to zalezy od obserwatora, w czsie social ridow, mamy kilku asow, ktorzy daja ile fabryka dala, ale to raczej wyjatki, bardziej kladzie sie nacisk na dynamike jazdy i na to zeby tam gdzie sie da jechac powiedzmy 50 i warunki na to pozwalaja jechac 50 a nie 30 bo zle czytasz droge albo masz jakies zle nawyki, ktore Ci na to nie pozwalaja, co do dlugosci.... to indywidualna sprawa, trwa tak dlugo jak potrzebujesz zeby prezentowac poziom testu, to indywidualna sprawa miedzy Toba a obserwatorem jak czesto i na jak dlugo sie umawiacie, wiadomo i Ty i On / Ona maja swoje zycie, ja z Charon sie zpotyklaem 2-3 razy w miesiacu na 4-5 godzinne sesje, mialem w sumie 8 observed rides zanim stwierdzila ze moge isc na test. Test wyglada dokladnie tak samo jak kazdy observed ride, czyli jedziesz swoje a policjant z tylu obserwuje i pamieta wszystko :))
    --- Post updated ---
    @Konrad z kim masz test ?
     
  8. Piotr

    Piotr Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Listopad 4, 2015
    Posty:
    774
    Browary:
    428
    Miasto:
    Surrey
    Motocykl:
    Blade
    Informacja o mozliwosci robienie kursu pod okiem instruktorki... natychmiast podniosla jego 'atrakcyjnosc' w moich oczach :D
     
    basior lubi to.
  9. superiwan

    superiwan Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Czerwiec 9, 2013
    Posty:
    261
    Browary:
    20
    Miasto:
    HP13
    Motocykl:
    GSX600F ---> TIGER 995 ---> v strom 650
    moja miala 60 lat, ale za to 3 natoletnie corki :)
     
  10. Konrad

    Konrad Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Styczeń 11, 2013
    Posty:
    1606
    Browary:
    1079
    Miasto:
    SW London
    Motocykl:
    zielony i czerwony
    Z Tonym Richardsonem. Kojarzysz? To podobno jakiś relatywnie nowy egzaminator jest.
     
  11. superiwan

    superiwan Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Czerwiec 9, 2013
    Posty:
    261
    Browary:
    20
    Miasto:
    HP13
    Motocykl:
    GSX600F ---> TIGER 995 ---> v strom 650
    nie nie kojarze , moim byl Philip Mason, strasznie picky na lost overtaking, tylko daltego F1rsta mi nie dal,
     
    #11 superiwan, Październik 27, 2016
    Ostatnia edycja: Październik 27, 2016
  12. Lowek83

    Lowek83 Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Kwiecień 4, 2015
    Posty:
    820
    Browary:
    383
    Miasto:
    Hatfield
    Motocykl:
    FZ6 S2
    Właśnie wczoraj przeglądałem ich stronę i się wahałem trochę, cena mnie raczej przekonała teraz. Dzięki za cynk.
     
  13. Jacq

    Jacq Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Październik 20, 2013
    Posty:
    316
    Browary:
    215
    Miasto:
    Ealing
    Motocykl:
    Tiger 800
    Dzięki za info. Też myślałem nad tym i chyba też się skuszę.
     
  14. Konrad

    Konrad Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Styczeń 11, 2013
    Posty:
    1606
    Browary:
    1079
    Miasto:
    SW London
    Motocykl:
    zielony i czerwony
    U nas jest okolo 40 Observerów. W tym 2 kobiety :
    U mnie zazwyczaj jest odwrotnie - jestem raptus i harpagan. I jeżeli juz laduje sie w tarapaty to z reguły wlasnie dlatego :)

    Bardzo mocno polecam. Szczególnie teraz jest dobry okres bo pogoda sie psuje i to czego nauczysz sie przez jesien/zime mocno zaprocentuje w sezonie 2017.

    Tak jak napisalem do przedmówcy - nie ma sie nad czym zastanawiać. Za male pieniądze masz dostep do wlasciwie nieograniczonej ilosci instruktarza, kopalni wiedzy i doświadczenia.
     
  15. Piotr

    Piotr Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Listopad 4, 2015
    Posty:
    774
    Browary:
    428
    Miasto:
    Surrey
    Motocykl:
    Blade
    A ja znalazlem lokalna grupe IAM doslownie o rzut kamieniem od domu, wiec jade tam za tydzien na 'free assessment', u mnie robia to w pierwsze niedziele misiaca. A potem zrobie pewnie ten kurs, bede mial wymowke zeby czesciej wyciagac Blade w czasie weekendow.
     
    Konrad lubi to.
  16. Konrad

    Konrad Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Styczeń 11, 2013
    Posty:
    1606
    Browary:
    1079
    Miasto:
    SW London
    Motocykl:
    zielony i czerwony
    WVAM czy TVAM?
     
  17. Piotr

    Piotr Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Listopad 4, 2015
    Posty:
    774
    Browary:
    428
    Miasto:
    Surrey
    Motocykl:
    Blade
  18. superiwan

    superiwan Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Czerwiec 9, 2013
    Posty:
    261
    Browary:
    20
    Miasto:
    HP13
    Motocykl:
    GSX600F ---> TIGER 995 ---> v strom 650
    Jezeli TVAM to bedziemy w tej samej grupie ~:)
     
  19. Konrad

    Konrad Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Styczeń 11, 2013
    Posty:
    1606
    Browary:
    1079
    Miasto:
    SW London
    Motocykl:
    zielony i czerwony
    W takim razie prawdopodobnie będziemy mieć przedstawiciela w każdej z grup IAM w poludniowo-zachodnim Londynie/PodLondynie ;)
     
  20. Lowek83

    Lowek83 Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Kwiecień 4, 2015
    Posty:
    820
    Browary:
    383
    Miasto:
    Hatfield
    Motocykl:
    FZ6 S2
    Ja znalazłem grupę w Welwyn Garden City i tam się zapiszę, bo to rzut beretem odemnie. Jeszcze muszę delikatnie żonę poinformować :-D
     

Poleć forum

  • O nas

    PolishBikers.com jest internetowym forum skupiającym Polskich Motocyklistów w Wielkiej Brytanii. Istniejemy od 2008 roku i dbamy o to aby nasza strona była przydatnym narzędziem dla motocyklistów do komunikacji, organizowania wyjazdów/zlotów, dzielenia się wiedza na temat zagadnień motocyklowych oraz miejscem do szukania cennych i zarazem przydatnych informacji.
  • Kontakt z Nami

  • Postaw nam browara!

    Administracja ciężko pracuje nad utrzymaniem strony w jak najlepszej formie. Jeżeli doceniasz to co tutaj robimy dla was,możesz postawić nam browara! Dziękujemy i bardzo doceniamy wszystkie dotacje!