Inspekcja moto przed zakupem

Temat na forum 'Rozmowy Motocyklowe' rozpoczęty przez fedex, Kwiecień 4, 2019.

  1. adski

    adski Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Lipiec 21, 2012
    Posty:
    39
    Browary:
    31
    Miasto:
    Scotland
    Motocykl:
    Kawasaki Vulcan S
    Dzięki za info.
     
    fedex lubi to.
  2. Tofik

    Tofik Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Maj 12, 2017
    Posty:
    313
    Browary:
    150
    Miasto:
    Manchester
    Motocykl:
    Kawasaki Versys
    Ja tam się nie znam ale będę tam przejazdem w przyszłym tygodniu to zobaczę czy stoji i rozkręca zadymę a co mi tam :D:D:D
     
    fedex lubi to.
  3. fedex

    fedex Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Kwiecień 2, 2012
    Posty:
    83
    Browary:
    37
    Miasto:
    Ireland
    Motocykl:
    K1200S, X4 1300 , CRF 250M, XT660X, Tiger 1215
    Mozesz powiedziec ze stracili klienta.
    Juz sie pakowalem po to moto, chcialem tylko zeby ktos sprawdzil czy ten przebieg 5800 mil jest choc troche adekwatny do stanu moto...
     
  4. Tofik

    Tofik Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Maj 12, 2017
    Posty:
    313
    Browary:
    150
    Miasto:
    Manchester
    Motocykl:
    Kawasaki Versys
    Ej ale czego Ty oczekujesz od kolesia co nawet nie siedział na moto A jeszcze tydzień temu sprzedawał kurczaki
     
    fedex lubi to.
  5. fedex

    fedex Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Kwiecień 2, 2012
    Posty:
    83
    Browary:
    37
    Miasto:
    Ireland
    Motocykl:
    K1200S, X4 1300 , CRF 250M, XT660X, Tiger 1215
    :) :) :)
    --- Post updated ---

    IMG_20190418_101944.jpg IMG_20190418_101951-EFFECTS.jpg IMG_20190419_172910.jpg IMG_20190419_173124.jpg IMG_20190419_173136.jpg
     
    polly_20, Rob, piasek and 4 others like this.
  6. Rob

    Rob Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Czerwiec 21, 2016
    Posty:
    1603
    Browary:
    1496
    Miasto:
    Bedford
    Motocykl:
    Ktm 1190r
    2 tyg temu moja kobieta kupywala motocykl. Dzwoni do baby ze ma 5k cashu. Ona nato: kto w tych czasach nosi ze soba gotowke? Wole przelew:rolleyes:
     
  7. fedex

    fedex Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Kwiecień 2, 2012
    Posty:
    83
    Browary:
    37
    Miasto:
    Ireland
    Motocykl:
    K1200S, X4 1300 , CRF 250M, XT660X, Tiger 1215

    co za czasy....juz sie placi aplikacja a niebawem pewnie ...kciukiem !
     
  8. apal

    apal Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Luty 23, 2012
    Posty:
    974
    Browary:
    279
    Miasto:
    Kingston
    Motocykl:
    R6 5SL
    Z niecierpliwoscia czekam az bedzie mozna placic pindolem :D
     
  9. piasek

    piasek Kat Komarków

    Dołączył:
    Maj 31, 2011
    Posty:
    2178
    Browary:
    986
    Miasto:
    Addlestone
    Motocykl:
    Yamaha Tenere XT660Z
    Juz mozna, tylko musisz znalezc chetnego ktory taki payment zaakceptuje.
    Poszukaj na grinderze :)
     
    CezaaR lubi to.
  10. psyhu

    psyhu Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Luty 2, 2009
    Posty:
    274
    Browary:
    67
    Miasto:
    Weybridge
    Motocykl:
    FZ1
    piasek mistrz
    smialem sie 5 minut
     
    polly_20 lubi to.
  11. CezaaR

    CezaaR ©zeski ma®yna®z

    Dołączył:
    Sierpień 14, 2016
    Posty:
    4240
    Browary:
    1934
    Miasto:
    Dziupla w Br☆3
    Motocykl:
    Padlnia. Bestia, Zabka
    Jedz na parade przyjaciół w latexsie :D:D
     
    polly_20 lubi to.
  12. dartforder

    dartforder Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Lipiec 8, 2008
    Posty:
    217
    Browary:
    17
    Miasto:
    Northwich
    Motocykl:
    Z1000
    pogratulowac zakupu, a jezeli chodzi o superbike factory z Maclesfield to nie dziwie sie ze nie dostales pomocy od nich. Tam maja taki przemial, pewnie pare setek moto w miesiacu przy dobrym okresie a ich pozal sie boze sprzedawcy to w wiekszosci nie motocyklisci. Bylem tam pare razy i raz R1 ogladalem to sprzedawca mial takie pojecie o moto co ja o fizyce kwantowej. Ceny maja tam dobre czasem ale w zyciu bym tam nie kupil bez ogladniecia moto na zywo.
     
    fedex lubi to.
  13. fedex

    fedex Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Kwiecień 2, 2012
    Posty:
    83
    Browary:
    37
    Miasto:
    Ireland
    Motocykl:
    K1200S, X4 1300 , CRF 250M, XT660X, Tiger 1215
    dzieki wielkie, na szczescie to juz historia i jestem zadowolony z wyjazdu i zakupu :)
     
  14. psyhu

    psyhu Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Luty 2, 2009
    Posty:
    274
    Browary:
    67
    Miasto:
    Weybridge
    Motocykl:
    FZ1
    dzis sam wrocilem z wyprawy po moto wczoraj w national express cala noc to Szkocji a dzis motorem ze Szkocji do Londynu.

    Ale japa sama sie cieszy
     

    Attached Files:

    Begiet, Konrad, Darkbass and 3 others like this.
  15. Konrad

    Konrad Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Styczeń 11, 2013
    Posty:
    1540
    Browary:
    945
    Miasto:
    SW London
    Motocykl:
    zielony i czerwony
    Podobna sytuacje przerabiałem parę tygodni temu. Chyba już zawsze będę kupował motocykle w Szkocji - jest czas żeby się dobrze zapoznać z maszyna w drodze do domu - bo to przecie jeszcze kawal Szkocji właśnie a do tego, Yorkshire, Lakes, Walia zanim M25 sie pojawi.. ;)
     

Poleć forum

  • O nas

    PolishBikers.com jest internetowym forum skupiającym Polskich Motocyklistów w Wielkiej Brytanii. Istniejemy od 2008 roku i dbamy o to aby nasza strona była przydatnym narzędziem dla motocyklistów do komunikacji, organizowania wyjazdów/zlotów, dzielenia się wiedza na temat zagadnień motocyklowych oraz miejscem do szukania cennych i zarazem przydatnych informacji.
  • Kontakt z Nami

  • Postaw nam browara!

    Administracja ciężko pracuje nad utrzymaniem strony w jak najlepszej formie. Jeżeli doceniasz to co tutaj robimy dla was,możesz postawić nam browara! Dziękujemy i bardzo doceniamy wszystkie dotacje!