Jak i gdzie ubezpieczyć moto

Temat na forum 'Prawo' rozpoczęty przez Statystyk, Maj 6, 2017.

1. Statystyk

Statystyk Kierowca Kosiarki

Browary:
    21
    Miasto:
    Rushden
    Motocykl:
    Suzuki SV650S,Aprilia RSV1000R,Suzuki SV1000SZ,Kawasaki ZX12R,Suzuki GSXR 1K1
    Witam,

Jako że pracuję dla MCE od roku początkowo przyjmując zgłoszenia o wypadku a teraz również w obsłudze klienta mam jako takie pojęcie jak firmy ubezpieczeniowe działają i jak sprawić żeby wasz claim wam się kalkulował :) Na początek może zacznę od tego jak kupować ubezpieczenie żeby zapłacić jak najmniej pieniążków i na co uważać.Więc pierwsze co wam doradzę to NIGDY nie kupujcie ub przez tel bo grupa bezdusznych Sales agents już tylko czeka żeby wam dowalić 500F charge. Zawsze przez wyszukiwarki jak compare.com czy confused.com.Trzeba jednak uważać żeby nie ściemniać za bardzo bo firmy jak np MCE przy kradzieży wynajmują prywatnych detektywów jeśli jest potrzeba żeby sprawdzić czy np garaż jest i moto było w garażu podczas kradzieży jeśli nie to niektóre firmy mogą całkowicie odrzucić claima (w MCE zapłacicie Excess x2 wyjaśnię później co to jest Excess i kiedy się go płaci)Można podkolorować ilość mil przejeżdżanych w roku bo wiem,że czym mniej wpiszemy tym mniejsze ryzyko dla ub więc mniejsza opłata.Jeśli chodzi o poprzednie claimy i przewinienia to też jeśli nie podamy to wszystko będzie fajnie do wypadku bo wtedy wszystko wychodzi na jaw.teraz przejdźmy do opłat:Szukajcie firmy która nadal oferuje płatności przed Direct Debit bo dużo firm przechodzi na CCP-continues card payment problem z tą formą płatności jest taki,że przy zmianie karty bankowej pieniądze za opłatę miesięczną lecą z karty,która używaliśmy za pierwszym razem więc firmy ub będą was ganiać za nie zapłacone składki i doliczą 30F (MCE) chyba ze zapłacicie tego samego dnia.Teraz najważniejsza sprawa czyli ilość Excess i No claims protection. Zawsze chcemy mieć jak najmniejszy Excess ponieważ jak w przypadku MCE excess