Jak i gdzie ubezpieczyć moto

Temat na forum 'Prawo' rozpoczęty przez Statystyk, Maj 6, 2017.

  1. Statystyk

    Statystyk Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Kwiecień 27, 2012
    Posty:
    74
    Browary:
    21
    Miasto:
    Rushden
    Motocykl:
    Suzuki SV650S,Aprilia RSV1000R,Suzuki SV1000SZ,Kawasaki ZX12R,Suzuki GSXR 1K1
    Witam,

    Jako że pracuję dla MCE od roku początkowo przyjmując zgłoszenia o wypadku a teraz również w obsłudze klienta mam jako takie pojęcie jak firmy ubezpieczeniowe działają i jak sprawić żeby wasz claim wam się kalkulował :) Na początek może zacznę od tego jak kupować ubezpieczenie żeby zapłacić jak najmniej pieniążków i na co uważać.Więc pierwsze co wam doradzę to NIGDY nie kupujcie ub przez tel bo grupa bezdusznych Sales agents już tylko czeka żeby wam dowalić 500F charge. Zawsze przez wyszukiwarki jak compare.com czy confused.com.Trzeba jednak uważać żeby nie ściemniać za bardzo bo firmy jak np MCE przy kradzieży wynajmują prywatnych detektywów jeśli jest potrzeba żeby sprawdzić czy np garaż jest i moto było w garażu podczas kradzieży jeśli nie to niektóre firmy mogą całkowicie odrzucić claima (w MCE zapłacicie Excess x2 wyjaśnię później co to jest Excess i kiedy się go płaci)Można podkolorować ilość mil przejeżdżanych w roku bo wiem,że czym mniej wpiszemy tym mniejsze ryzyko dla ub więc mniejsza opłata.Jeśli chodzi o poprzednie claimy i przewinienia to też jeśli nie podamy to wszystko będzie fajnie do wypadku bo wtedy wszystko wychodzi na jaw.teraz przejdźmy do opłat:Szukajcie firmy która nadal oferuje płatności przed Direct Debit bo dużo firm przechodzi na CCP-continues card payment problem z tą formą płatności jest taki,że przy zmianie karty bankowej pieniądze za opłatę miesięczną lecą z karty,która używaliśmy za pierwszym razem więc firmy ub będą was ganiać za nie zapłacone składki i doliczą 30F (MCE) chyba ze zapłacicie tego samego dnia.Teraz najważniejsza sprawa czyli ilość Excess i No claims protection. Zawsze chcemy mieć jak najmniejszy Excess ponieważ jak w przypadku MCE excess jest masywny i przy claimie na swoją polisę część wartości moto będzie oddana firmie ub.EXCESS-w prostym tłumaczeniu to ilość pieniążków,którą zgadzacie się zapłacić przy claimie na swoją polisę przed wypłatą ub.Są dwa rodzaje excess volontary i compulsory-volontary możecie wybrać w wyszukiwarce ub i w większości przypadków obniża on składki na ub.Compulsory to ten narzucony przez firme i co najważniejsze przy claimie płacimy za SUMĘ obu excess,więc proszę zawsze patrzcie na sumę.Jeśli chodzi o MCE to obowiązkiem jest wykupienie opcjonalnego Excess reducer gdzie przy claimie excess jest cięty o 50%.Nikt przez tel nie będzie wam tłumaczył tego bo to biznes i chcą z was wyssać wszystko.Druga sprawa to No claims protection bardzo ważne jeśli ktoś ma zniżki ponieważ przy claimie na swoją polisę (kradzież również lub wypadek bez trzeciej osoby) tracimy 2 lata z no claims (MCE) Jeśli mamy zniżki chronione to nasze np:3 lata zostaną nietknięte.
    Reasumując:

    1.Używajcie wyszukiwarek
    2.Sprawdźcie czy firma pozwala płacić przez DD
    3.Sprawdźcie sumę excess (zawsze lepiej więcej płacić za ubezpieczenie miesięcznie niż później płakać,że firma ukradła nam 2000F excess przy kradzieży)
    4.Excess reducer w MCE obowiązek (chyba,że jakimś cudem wasz excess jest mały) i No claims protection

    Teraz przejdźmy do sposobu w jaki firmy ub zajmują się naszymi claimami

    1.Fault claim-jest wtedy kiedy claimujemy na swoją polisę-(kradzież,wypadek bez trzeciej osoby)-MCE ma swoją drużynę agentów nazwaną First Party,która zajmuje się wszystkim od recovery motocykla po wycenę ilości pieniędzy wypłaconych po claimie.Na co trzeba uważać w MCE to jeśli chcemy naprawić swój moto u dealera zapłacimy 300F dodatkowego excess i to co Mnie osobiście wku... to fakt,że zanim wypłacą wam pieniążnki za polisę odejmą excess,wszystkie zaległe składki do końca polisy(chyba że zapłaciliście za cały rok) i UWAGA 15% od wartości moto za nie posiadanie pełnej książki serwisowej (pierwszy raz słyszałem o takiej bzdurze i tłumaczę im,że my motocykliści naprawiamy moto samemu bo to przyjemność.Mało jest osób,które lecą do salonu żeby wymienić olej i zapłacić 60F żeby mieć pieprzony stempel w książce) Za niepełną książkę obniżają do 10 lub 5% od wartości.jeszcze wcześniej była opłata 10% za posiadanie 1 kluczyka bo ktoś bardzo mądry w firmie twierdził,że moto mogło być ukradzione przez poprzedniego właściciela.

    2.Non-fault claim-jest wtedy kiedy claimujemy na polisę osoby trzeciej-najczęściej samochody wyjeżdżają na skrzyżowaniu(bo nie widzą motocykla na drodze ponieważ nikt na nauce jazdy nie uczy że moto to też pojazd i ludzie szukają samochodu a nie moto)i uderzamy w ich przód.MCE podchodzi trochę inaczej do tego niż inne firmy ubezpieczeniowe (Non-fault możemy claimować nawet mając samemu tylko Third Party insurance)MCE wciska wam AMC-accident menagement company firmę Plantec i prawników Fletchers żeby ściągnąć 25% od wygranej za wasze urazy powypadkowe.Oczywiście dla nich to biznes i dlatego MCE nie ma legal cover od 2015 bo inne firmy,które mają legal cover mówią klientowi dziękuję proszę wybrać sobie prawnika a legal cover pokryje koszta.W MCE macie wybór pomiędzy Plantec Fletchers,claim na swoją polise + Fletchersi odzyskuja wasz excess po zakonczeniu sprawy (jeśli TP przyzna się w pełni do winy) lub możecie użyć ubezpieczalni osoby,która w was uderzyła (minusem tego jest fakt,że oni będą chcieli zapłacić wam jak najmniej i np przy spisaniu moto na straty nie będziecie mogli się targować o wartość waszego moto).Dużym minusem MCE jest fakt,że przy wypadku non-fault wasz moto nie będzie przetransportowany przez MCE w bezpieczne miejsce jako,że nie claimujecie na swoją polisę,chyba nie muszę mówić co się może stać jak moto zostanie w miejscu wypadku a wy będziecie w szpitalu (pamiętam claima kolegi Polaka i jego R1 z Londynu:kierowca taxi zrobił U-turn i nasz kolega znalazł się w szpitalu a R1 zwinęli,jego claim z non-fault zmienia się w fault bo to już kradzież.Nie odzyskamy kasy za zniszczenia moto od TP jedynie za Personal injury jeszcze można) Firmy ubezpieczeniowe tylko zacierają rączki :) Więc jeśli kiedykolwiek będziecie mieli wypadek i będziecie mieli możliwość,postarajcie się by wasz moto znalazł się w bezpiecznym miejscu :)

    Teraz Podstawy polis:

    1. Comprehensive- Inaczej pełne ubezpieczenie-Możecie zrobić claima kiedy macie wypadek bez TP i podczas kradzieży jak i kiedy wina jest po waszej stronie ale chcecie naprawić swoje moto.
    2. Third Party Fire and Theft- Możecie claimować podczas kradzieży lub próbie kradzieży i zniszczeniu np:steering lock oraz zapaleniu się moto podczas jazdy (tak miałem kilka przypadków) lub jeśli jest skradziony a odnaleziony spalony.
    3.Third Party-Znaczy,że jeśli macie non-fault to i tak możecie claimować od TP,ale jeśli wina jest wasza to firma ub pokryje koszty napraw TP a wy w następnym roku bekniecie mocno za ten wypadek.

    Na pewno umknęło mi wiele spraw bo można by pisać godzinami,więc proszę zadawajcie pytania a ja spróbuję odpowiedzieć.Jestem uczciwym człowiekiem i dlatego tak mnie denerwuje bezsilność firm ubezpieczeniowych w niektórych przypadkach w dodatku jako motocyklista chcę pomagać "swoim" a przepisy firmy czasami blokują.Mam nadzieję się przenieść do FP żeby móc pomagać wam mimo tych chorych opłat podczas wypłaty ( może uda Mi sie coś zmienić MCE to firma prywatna i założyciele (Michael Charles Edwards-tak też myślałem,że to znaczy Motorcycle Experts Insurance ale się myliłem lol) mogą zmieniać polisę np: po namowach zdjęli tą głupią opłatę 10% za posiadanie 1 kluczyka a stało się to za sprawą pstryknięcia paluszków prezesa.

    Mam nadzieję,że pomogę chociaż jednej osobie w wyborze ubezpieczalni w przyszłości.LEWA W GÓRĘ i SZEROKOŚCI.
     

    Attached Files:

    okupant, Vader, mirusiek and 14 others like this.
  2. CezaaR

    CezaaR Czeski marynarz

    Dołączył:
    Sierpień 14, 2016
    Posty:
    3483
    Browary:
    1338
    Miasto:
    Dziupla w Br☆3
    Motocykl:
    Padlnia
    Dzieki stary na pewno troche dales do mysle nia
    pozdrawiam
     
    Statystyk lubi to.
  3. Buszek

    Buszek Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Kwiecień 24, 2015
    Posty:
    1597
    Browary:
    830
    Miasto:
    Datchet
    Motocykl:
    Triumph speed four
    dobrze wiedziec, fajnie by ten watek podpiac moim zdaniem ;)
     
    Statystyk i CezaaR lubią to.
  4. patryczysko

    patryczysko Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Maj 7, 2010
    Posty:
    236
    Browary:
    45
    Miasto:
    Windsor
    Motocykl:
    Hayabusa
    Dzieki za porady,napewno wielu z nas skorzysta z twojej wiedzy!!!LWG
     
    Statystyk lubi to.
  5. Jezman

    Jezman Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Styczeń 16, 2013
    Posty:
    1255
    Browary:
    330
    Miasto:
    Ilkeston
    Motocykl:
    Motorynka,WSK,MZ 150, ETZ 251, Yamaha Drag Star XVS650,Suzuki Burgman 400, Burgman 650 Executive
    MCE ma bardzo słaba opinie i każdy który robił z nimi claima to ma bardzo złe doświadczenia.
    A o tym ze jak motor nie ma ksiazki serwisowej i firmy obcinają wypłatę dowiedziałem się ostatnio , jak koleżance zawineli motor. Potem wymyślali jakieś dziwne potrącenia.
     
    CezaaR i Statystyk lubią to.
  6. piasek

    piasek Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Maj 31, 2011
    Posty:
    1772
    Browary:
    663
    Miasto:
    Addlestone
    Motocykl:
    Yamaha Tenere XT660Z
    To akurat jest juz sku******stwo zeby za brak ksiazki obcinac odszkodowanie. Tak jak Statystyk napisal, serwis motocykla jest banalnie zrobic a wiekszosc motocyklistow to pasjonaci i lubia sami pogrzebac, nigdy dla mnie nie bylo wyznacznikiem czy byla ksiazka, nawet wolalem jak ktos mial tylko plik paragonów za zakup czesci serwisowych.

    Niestety haczykow jest duzo i zgłaszać kradziez do ubezpieczalno oplaca sie chyba tylko przy nowych lub prawie nowych moto, przy moim wartym £3k by sie mijalo z celem, najpierw zabiora £1k excessu, pozniej odciagna wszystkie kary i jeszcze na koniec wyjdzie na to ze ja im bede musial doplacic. Szkoda slow a najgorsze jest to ze nikt sie za ubezpieczalnie nie wezmie.

    Sent from my SM-N910C using Tapatalk
     
    robinson i Statystyk lubią to.
  7. Statystyk

    Statystyk Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Kwiecień 27, 2012
    Posty:
    74
    Browary:
    21
    Miasto:
    Rushden
    Motocykl:
    Suzuki SV650S,Aprilia RSV1000R,Suzuki SV1000SZ,Kawasaki ZX12R,Suzuki GSXR 1K1
    --- Post updated ---
    Witaj,akurat za twoje moto dużo nie wezmą.Sądzę,że miałbyś ok 400f excess najbiedniejsi są Ci którzy mają 125cc biedaki mają po 2k excess a moto warte 3k jeszcze script sales jest tak stworzony,żeby Ci powiedzieć o tym excesie 3 razy bo tak muszą,ale nawet tego nie zauważysz.
     
  8. piasek

    piasek Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Maj 31, 2011
    Posty:
    1772
    Browary:
    663
    Miasto:
    Addlestone
    Motocykl:
    Yamaha Tenere XT660Z
    Ja akurat dlatego omijam mce, i zazwyczaj mam excess okolo £300, a jak kiedys musialem wziasc z mce bo to byla jedyna ubezpieczalnia z sensowna cena to wzialem chyba £1000 excess ale caly go ubezpieczylem w innej firmie za jakieś £50. Domyslam sie ze musi Cie to niezle irytowac jak widzisz co firma wyprawia jak sam jestes motocyklista.

    Sent from my SM-N910C using Tapatalk
     
    Statystyk lubi to.
  9. piasek

    piasek Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Maj 31, 2011
    Posty:
    1772
    Browary:
    663
    Miasto:
    Addlestone
    Motocykl:
    Yamaha Tenere XT660Z
    Powiedz jeszcze jak firma patrzy na to gdzie moto jest trzymane? Zawsze nie wiem co odpowiedziec bo pracuje na late shifts. I pytanie gdzie moto jest trzymane overnight zawsze jest dla mnie problematyczne. Zazwyczaj o 16 jade do pracy i parkuje moto w pracy. Jak mam farta i jest miejsce to parkuje w garazu ale jest to otwarta hala bez zadnych bram, jak nie ma miejsca to parkuje przed garazem ale nie jest to ulica bo teren nalezy do firmy, z pracy czesto wracam okolo 2/3 nad ranem i wtedy moto jest zaparkowane w garazu w domu. Wiec gdzie ja trzymam moto overnight? W garazu(praca), na ulicy, na prywatnym parkingu, czy w garazu (dom)?

    Tak samo z samochodem jak mam pytanie kto jest glownym kierowca, mamy z zona dwa auta i ktore stoi pod reka albo ma wiecej paliwa w zaleznosci gdzie jedziemy to auto bierzymy i moze kierowac ktorekolwiek z nas, czasami jak "moje" auto stoi za dlugo bo ja smigam na moto to prosze zone zeby pojezdzila troche do pracy i ona nim jezdzi ponad tydzien codzinnie do pracy.
     
    Statystyk lubi to.
  10. Statystyk

    Statystyk Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Kwiecień 27, 2012
    Posty:
    74
    Browary:
    21
    Miasto:
    Rushden
    Motocykl:
    Suzuki SV650S,Aprilia RSV1000R,Suzuki SV1000SZ,Kawasaki ZX12R,Suzuki GSXR 1K1
    --- Post updated ---
    Jeśli masz commuting na polisie i ukradną ją z pracy to będzie ok bo moto w pracy było.Trzeba strasznie uważać co się mówi przy zgłaszaniu claima(nie do mnie bo ja zawsze staram się pomóc,chociaż zabronili mi mówić po polsku to zawsze klient może do mnie mówić po polsku a ja po angielsku a co wpiszę w claima to już moja sprawa.)
     
  11. piasek

    piasek Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Maj 31, 2011
    Posty:
    1772
    Browary:
    663
    Miasto:
    Addlestone
    Motocykl:
    Yamaha Tenere XT660Z
    Tak mam commuting, wszystkie dane podaje prawdziwe w razie W. To mnie troche uspokoiles bo jak slysze te wszystkie historie i perypetie ludzi jak musza claim zrobic to az strach jest cokolwiek zglaszac

    Sent from my SM-N910C using Tapatalk
     
    Statystyk lubi to.
  12. xxtreme

    xxtreme Tuner Motorynek

    Dołączył:
    Lipiec 2, 2008
    Posty:
    5655
    Browary:
    366
    Miasto:
    EU
    Motocykl:
    Ride like satan, live like God :P
    Kilka spraw mnie wkurza. Nie w MCE moze ale ogolnie.

    No claim bounus: mam prawie 30 lat NCB , a nigdzie tyle nie wpisze tylko np.9+
    Jak bede mial claima to zabieraja mi iles tam lat ale od tej max. wartosci czyli 9 lat, tak? Bo nie wiedza dokladnej dlugosci mojego NCB gdzy nigdy nie wbylo dokladnie wpisane i sie nie liczylo powyzej tych 9 lat. Mam nadzieje, ze zrozumiales o czym pisze ;)

    Druga sprawa to od kiedy masz full UK prawko. Ostatnio klocilem sie z malolata w Principals, ze mam full od daty kiedy je zdalem (mimo ze nie bylem wtedy w UK), a ona, ze nie, ze kiedy je wymienilem. Z managerem rozmawialem to powiedzial, ze system nie przyjmuje. No ale ku....wa mam z nimi pozostale 2 motocykle i system przyjal wlasciwa date. Napisali, ze mam sie skarzyc do obsusmana. Nie mam czasu na glupoty wiec poprostu juz nie ubezpieczylemu nich. Mocno sie zastanawiam nad kontynuacja polisy pozostalych motocykli jak juz bede musial odnowic. Problem jest tylko, ze nie wiele firm robi agreed value (duza jak na moto) i zaczynac wszystko z nowa ubezpieczalna to bedzie meka.

    ot tyle
     
    Statystyk lubi to.
  13. Statystyk

    Statystyk Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Kwiecień 27, 2012
    Posty:
    74
    Browary:
    21
    Miasto:
    Rushden
    Motocykl:
    Suzuki SV650S,Aprilia RSV1000R,Suzuki SV1000SZ,Kawasaki ZX12R,Suzuki GSXR 1K1
    W poniedziałek porozmawiam z managerem claims i dam Ci odpowiedź na 100% jak to jest.Ogólnie przy każdej kradzieży zadzwoni do Ciebie Examworks investigation Services i będą wypytywać co i jak,Jeśli coś się nie zgadza z tym co było powiedziane to zaraz będzie odpowiednio naliczone :p
     
  14. piasek

    piasek Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Maj 31, 2011
    Posty:
    1772
    Browary:
    663
    Miasto:
    Addlestone
    Motocykl:
    Yamaha Tenere XT660Z
    @xxtreme

    O wlasnie to tez mnie wkurza. Tez musialem sie klocic chyba z eSure o to od kiedy masz prawko i najlepsze bylo to ze nie moglem wygrac bo mialem do wyboru zaakceptowac to ze oni sobie policza od wymiany prawka i doplace £40 albo moge anulowac polise i zaplacic £50. Ja nawet nie mam jak sprawdzic kiedy wynienialem prawko bo nie jest to nigdzie zapisane.

    Sent from my SM-N910C using Tapatalk
     
    Statystyk lubi to.
  15. Statystyk

    Statystyk Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Kwiecień 27, 2012
    Posty:
    74
    Browary:
    21
    Miasto:
    Rushden
    Motocykl:
    Suzuki SV650S,Aprilia RSV1000R,Suzuki SV1000SZ,Kawasaki ZX12R,Suzuki GSXR 1K1
    Tak nie ważne ile Masz lat ponad 9 jeśli NCB nie jest chroniony to w MCE zrzucą Ci na 7 i tak jest pewnie w większości firm ub.Z tym prawkiem to jest różnie i widzę,że to zależy czy ktoś brał polisę online czy przez tel.Online jak wpiszesz tak jak moim zdaniem jest poprawnie czyli np: że Masz 20 lat prawko to tak będzie jeśli zadzwonisz to Możesz usłyszeć to samo co ostatnio(zapytam o to w Pon).Przecież jak wymieniasz prawko na UK to z tyłu jest napisane jak byk odkąd Masz prawko i to się nie zmienia.To co,że w UK latasz 2 lata to nie znaczy,że 18 lat w PL ma się nie liczyć.Moim zdaniem to jest trochę rasistowskie podejście i przy claimie można by się wykłócić bo mogą powiedzieć,że podałeś online że prawko masz 20 lat a angielskie Masz 2 i powinieneś więcej zapłacić za ub.
     
  16. xxtreme

    xxtreme Tuner Motorynek

    Dołączył:
    Lipiec 2, 2008
    Posty:
    5655
    Browary:
    366
    Miasto:
    EU
    Motocykl:
    Ride like satan, live like God :P
    No wlasnie. Imo powinno byc pytanie inaczej sformulowane: od kiedy masz uprawnienia lub powinno byc takie pytanie dodatkowo.
    No a 2 lata posiadania prawka, a 30 lat to jest bardzo wielka roznica w cenie. Ale ciezko im to zrozumiec. Taniej by bylo gdybym mial stare prawko z pl i go nie wymienial.
     
    Statystyk lubi to.
  17. Statystyk

    Statystyk Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Kwiecień 27, 2012
    Posty:
    74
    Browary:
    21
    Miasto:
    Rushden
    Motocykl:
    Suzuki SV650S,Aprilia RSV1000R,Suzuki SV1000SZ,Kawasaki ZX12R,Suzuki GSXR 1K1
    Sądzę,że to jest kwestia umowna jedni Ci przyjmą drudzy nie to samo jest z PL zniżkami przyjmą,ale nie odliczą Ci prawie nic z tym,że po roku już te zniżki będą angielskie i będziesz Miał 2 lata i cena powinna nieźle spaść
     
  18. xxtreme

    xxtreme Tuner Motorynek

    Dołączył:
    Lipiec 2, 2008
    Posty:
    5655
    Browary:
    366
    Miasto:
    EU
    Motocykl:
    Ride like satan, live like God :P
    Raczej to kwestia osoby po drugiej stronie lini lub managera. Bo jak pisalem wyzej, pozostale 2 ubezpieczenia (w tej samej firmie) maj wpisane po 28 lat posiadania prawka.

    ps. kiedys jakis mlodziak z MCE probowal mi wcisnac, ze nie ma takiego czegos jak ''day MOT'' i motocyklem bez swiatel nie mozna jezdzic po drogach. Nie moglem z nim odnowic ubezpieczenia mimo, ze to byla kontynuacja tego samego. Musialem zadzwonic po pol godziny i rozmawiac z kims innym by zrozumial. :D
     
    Statystyk lubi to.
  19. Statystyk

    Statystyk Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Kwiecień 27, 2012
    Posty:
    74
    Browary:
    21
    Miasto:
    Rushden
    Motocykl:
    Suzuki SV650S,Aprilia RSV1000R,Suzuki SV1000SZ,Kawasaki ZX12R,Suzuki GSXR 1K1
    Odpowiem tak coś Mi się zdaje że nawet anglicy na stacji MOT nie wiedzą co to jest.
     
  20. Wolfhound

    Wolfhound Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Listopad 9, 2014
    Posty:
    191
    Browary:
    31
    Miasto:
    London
    Motocykl:
    jakies suzuki czy cos...
    Statystyk :D

    Ja tam z MCE nie mialem problemu bo to ze oni chca nie znaczy ze moga.. oczywiscie chcieli mi zanizac wartosc moto przy wyplacie i wypytywali o inne bzdety ale nie dalem sobie wmowic ich zdania.

    Generalnie fajna masz fuche, i mysle ze pomozesz nam bardzo jak sie dowiesz jak dziala system z baza danych gdzie znajduja sie claimy oraz gdzie i jak wstukac zeby komus zalatwic znizki ;) Lecz tutaj moze byc walka z twoja uczciwoscia, ale powiedzmy sobie szczerze.. czy firmy ubezpieczeniowe sa uczciwe? ;)
     
    Kazeex i Statystyk lubią to.

Poleć forum

  • O nas

    PolishBikers.com jest internetowym forum skupiającym Polskich Motocyklistów w Wielkiej Brytanii. Istniejemy od 2008 roku i dbamy o to aby nasza strona była przydatnym narzędziem dla motocyklistów do komunikacji, organizowania wyjazdów/zlotów, dzielenia się wiedza na temat zagadnień motocyklowych oraz miejscem do szukania cennych i zarazem przydatnych informacji.
  • Kontakt z Nami

  • Postaw nam browara!

    Administracja ciężko pracuje nad utrzymaniem strony w jak najlepszej formie. Jeżeli doceniasz to co tutaj robimy dla was,możesz postawić nam browara! Dziękujemy i bardzo doceniamy wszystkie dotacje!