KTM 450 EXC 2016

Temat na forum 'Motocykle na Sprzedaż' rozpoczęty przez Alex600, Maj 9, 2018.

  1. Alex600

    Alex600 Kat Komarków

    Dołączył:
    Listopad 30, 2010
    Posty:
    2762
    Browary:
    343
    Miasto:
    milton keynes
    Motocykl:
    KTM 450 EXC
  2. Grzesiek

    Grzesiek Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Wrzesień 22, 2012
    Posty:
    1551
    Browary:
    178
    Miasto:
    West Yorkshire
    Motocykl:
    MT 09 tracer
    Jezdzone przez schorowana emerytke! Wiec stan jak nowka, polecam :)
     
    CezaaR i Alex600 lubią to.
  3. Alex600

    Alex600 Kat Komarków

    Dołączył:
    Listopad 30, 2010
    Posty:
    2762
    Browary:
    343
    Miasto:
    milton keynes
    Motocykl:
    KTM 450 EXC
    One careful lady owner hehe


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    CezaaR lubi to.
  4. piasek

    piasek Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Maj 31, 2011
    Posty:
    1767
    Browary:
    657
    Miasto:
    Addlestone
    Motocykl:
    Yamaha Tenere XT660Z
    A juz myslalem ze one doctor owner :)
     
    Alex600 lubi to.
  5. komarecki

    komarecki Kat Komarków

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    3423
    Browary:
    2706
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 rmz250 cat.orgia 69 ;-) 0
    Poznaje ten motor.....widziałem te babe kiedys na spacerze w lesie.......ale sie spieszyła.....:D.....jak by jej ktos czas mierzył:D
     
    Alex600 lubi to.
  6. krycek

    krycek Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Kwiecień 17, 2014
    Posty:
    1159
    Browary:
    587
    Miasto:
    Londyn TW14
    Motocykl:
    SM
    Na co zmieniasz ? Coś wolniejszego ?
     
    Alex600 lubi to.
  7. Alex600

    Alex600 Kat Komarków

    Dołączył:
    Listopad 30, 2010
    Posty:
    2762
    Browary:
    343
    Miasto:
    milton keynes
    Motocykl:
    KTM 450 EXC
    Dwu suwik panie tera :) oby ten sie sprzedal najpierw bo nie bedzie mnie stac na nowego hehe


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  8. komarecki

    komarecki Kat Komarków

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    3423
    Browary:
    2706
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 rmz250 cat.orgia 69 ;-) 0
    No to na sundon silnikiem nie pochamujesz......zegnaj Alex....miło było cie poznać.....
     
    Alex600 i CezaaR lubią to.
  9. Alex600

    Alex600 Kat Komarków

    Dołączył:
    Listopad 30, 2010
    Posty:
    2762
    Browary:
    343
    Miasto:
    milton keynes
    Motocykl:
    KTM 450 EXC
    damy rade.....chyba... hehe w tym sezonie jak narazie to tyle pojezdzilem ze i tak bede sie musial od nowa uczyc
     

Poleć forum

  • O nas

    PolishBikers.com jest internetowym forum skupiającym Polskich Motocyklistów w Wielkiej Brytanii. Istniejemy od 2008 roku i dbamy o to aby nasza strona była przydatnym narzędziem dla motocyklistów do komunikacji, organizowania wyjazdów/zlotów, dzielenia się wiedza na temat zagadnień motocyklowych oraz miejscem do szukania cennych i zarazem przydatnych informacji.
  • Kontakt z Nami

  • Postaw nam browara!

    Administracja ciężko pracuje nad utrzymaniem strony w jak najlepszej formie. Jeżeli doceniasz to co tutaj robimy dla was,możesz postawić nam browara! Dziękujemy i bardzo doceniamy wszystkie dotacje!