KTM 990 SMT odpala i zaraz gaśnie

Temat na forum 'Serwis, Moj garaż' rozpoczęty przez xedysx1986, Luty 17, 2018.

  1. komarecki

    komarecki Kat Komarków

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    3268
    Browary:
    2568
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 rmz250 cat.orgia 69 ;-) 0
    Posluchajcie te opilki nie pochadza z elemntu ktory wymieniles w silniku....plukanie plukaniem a w silniku siedza elemnty ktorych do niedawna czescia skladowà byly te opilki (raczej to jak platki wyglada).
    Pierwsze co to moze byc to resztki panewek lub przylgni na lozach walkow..... nie twierdze ze motor nie bedzie jezdzil ale ubytki krore powstaly sa ekwiwalentem wielu tysiecy przebiegu w najlepszym przypadku.
    Czy sprawdziles co jest w zbiorniku olejowym? Jesli tam sa wiory to sa juz wszedzie. Obejzyj krzywki czy na gladziach widac te wiury bo nawet jesl nie rozprowadzila ich pompa to poszly na gore zaniesione lancuszkami rozzadu.
    Dwa pompa wzrotna brala olej z wiorami z misy wiec jest pelna nalezalo by ja otworzyc.pompe powrotna chroni wylacznie dolny screen.
    A pisalem sprawdzic czy olej ma wtracenia .....bylo by od razu wiadomo ze dalsze palenie na sile nie jest dobra drogą.
     
    Bartosz i just_me lubią to.
  2. Konrad

    Konrad Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Styczeń 11, 2013
    Posty:
    1233
    Browary:
    455
    Miasto:
    SW London
    Motocykl:
    Zielony
    Fajne moto, sam się mocno nad nim zastanawiałem w zeszłym roku. Mam nadzieje, ze uda Ci się z pomocą speców forumowych dojść do tego co jest nie tak i doprowadzić go do stanu używalności. Ale to, że jeździłeś tak od czerwca pewnie mu nie pomogło...

    https://www.polishbikers.com/threads/ktm-990-smt-gasnie.32514/

    upload_2018-2-22_19-41-50.png
     
  3. xedysx1986

    xedysx1986 Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Listopad 9, 2016
    Posty:
    60
    Browary:
    12
    Miasto:
    Worcester
    Motocykl:
    KTM 990 SMT
    Poprzednio to była pompa paliwa nic z silnikiem.
     
  4. krycek

    krycek Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Kwiecień 17, 2014
    Posty:
    1223
    Browary:
    588
    Miasto:
    Londyn TW14
    Motocykl:
    SM
    Nie ma to jak dobra reklama KTM’a

    PS. Rob tylko nie czytaj
     
    Grzesiek, just_me i CezaaR lubiąto.
  5. just_me

    just_me Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Marzec 15, 2015
    Posty:
    653
    Browary:
    526
    Miasto:
    West Midlands
    Motocykl:
    najlepszy na swiecie ;)
    A myśmy przypadkiem nie latali razem po Walii??? WP_20171008_16_49_52_Pro.jpg
    Motocyklem się nie martw teraz jest idealnie dotarty ,najważniejsze że sam ogarnąłeś sprawę
     
  6. Rob

    Rob Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Czerwiec 21, 2016
    Posty:
    539
    Browary:
    439
    Miasto:
    Bedford
    Motocykl:
    Ktm 1190r
    Uprawiacie tu prpopagande. Wogole przypuszczam ze wlasciciel nie ma motocykla, tylko opisuje naprawe ciagnika rolniczego. Ktm-y sie nie psuja! :)
     
    moto, komarecki i just_me lubiąto.
  7. xedysx1986

    xedysx1986 Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Listopad 9, 2016
    Posty:
    60
    Browary:
    12
    Miasto:
    Worcester
    Motocykl:
    KTM 990 SMT
    just_me no oczywiście że ja. Miskę wykręciłem przepłukałem na dnie było trochę tego syfu, na smoku tez się zatrzymało jak i na filtrze papierowym. Motocykl odpala, jeździ, kompresję ma, żadnych stuków czy niepokojących odgłosów. Opiłki do magnesa się nie kleją, jeszcze zobaczę jak wyglądają wałki w rozrządzie i myślałem jakąś kamerkę kupić żeby zajrzeć do tych cylindrów. Zakupiłem parę filtrów żeby zmieniać co ok 50 mil, oleju nie muszę za każdym razem lać nowego przez pończochę zimny nie przeleci musi być rozgrzany więc zatrzymuje wszystko.
     
    #87 xedysx1986, Luty 23, 2018
    Ostatnia edycja: Luty 23, 2018
  8. just_me

    just_me Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Marzec 15, 2015
    Posty:
    653
    Browary:
    526
    Miasto:
    West Midlands
    Motocykl:
    najlepszy na swiecie ;)
    No to czas ponownie polatać.
    Oby sprzęt spisywał się bezawaryjnie ...
     
  9. Grzesiek yama

    Grzesiek yama Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Marzec 27, 2017
    Posty:
    241
    Browary:
    174
    Miasto:
    Londyn, swanley
    Motocykl:
    BMW R1200GSA,XJR1300sp, YZF 600R
    Jak byś kamerki potrzebował to służę pomocą mam taką cienką z led na końcu kupiłem parę lat temu w podobnym celu jak tobie potrzebna
     
  10. xedysx1986

    xedysx1986 Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Listopad 9, 2016
    Posty:
    60
    Browary:
    12
    Miasto:
    Worcester
    Motocykl:
    KTM 990 SMT
    Londyn trochę daleko, zakupiłeś jakąś tanią czy już bardziej profesjonalną? Zastanawiam się czy jakość obrazu będzie dobra w tych tanich z ebay w rozdzielczości 720p
     
  11. Grzesiek yama

    Grzesiek yama Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Marzec 27, 2017
    Posty:
    241
    Browary:
    174
    Miasto:
    Londyn, swanley
    Motocykl:
    BMW R1200GSA,XJR1300sp, YZF 600R
    Nie pamiętam dokładnie ile dałem , była to powiedzmy średnia polka tyle że jakieś 3 lata temu więc teraz pewnie już będzie jedną z tańszych jakością obrazu byłem pozytywnie zaskoczony, widać wyraźnie i ostro. Ja chciałem zobaczyć czy nie mam porysowanych gladzi cylindra i jak wyglądały zawory , ponieważ wpadła mi podkładka przez gaźnik do cylindra, silnik ja wyplul do wydechu, ale to było w samochodzie takim ż lat 60tych.
    No i oczywiście jak już była w cylindrze to widac tak raczej biało czarno ale wystarczająca żeby ocenić czy coś się stało.
     
  12. xedysx1986

    xedysx1986 Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Listopad 9, 2016
    Posty:
    60
    Browary:
    12
    Miasto:
    Worcester
    Motocykl:
    KTM 990 SMT
    Chyba bez inspekcji panewek, cylindra i tłoków sie nie obędzie, motocykl jak już odpali to pali na dotyk lecz jak postoi całą noc to już jest problem z odpaleniem, ciężko kręci :(
     
  13. komarecki

    komarecki Kat Komarków

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    3268
    Browary:
    2568
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 rmz250 cat.orgia 69 ;-) 0
    No to raczej kwestia aku gozej jak by odwrotnie bylo i ciezej krecil na cieplo.
    A cylindry i tloki to w ogule bym zostawil w spokoju owszem cylinder jest smarowany z gwizdka ale jak miska byla pelna to wal i tak smarowal tak samo rozbryzgiem. Problem to panewki tam gdy nie ma filmu olejowego to ten rodzaj lozyskowania przestaje dzialac.....tak samo lozyska glowne na czopach sa toczne bez oleju kompletnie wytrzymaly by jakis czas.
     
  14. xedysx1986

    xedysx1986 Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Listopad 9, 2016
    Posty:
    60
    Browary:
    12
    Miasto:
    Worcester
    Motocykl:
    KTM 990 SMT
    Aku jest nowe, nawet jak silnik rozgrzeje się aż odpalą wiatraki to problemu z odpaleniem nie ma.
    --- Post updated ---
    Parę razy już spuszczałem olej i dzisiaj zrobiłem płukankę i wstawiłem nowy filtr, mam jeszcze w zapasie. Zobaczę jak odłączę podgrzewane manetki i inne duperele jak będzie na następny dzień. Rano żeby odpalić musiałem wyjąć bezpiecznik od świateł żeby odpalił, potem jak już odpalił to nawet ze światłami żadnego problemu nawet jak silnik ostygnie.
     
  15. komarecki

    komarecki Kat Komarków

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    3268
    Browary:
    2568
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 rmz250 cat.orgia 69 ;-) 0
    To jakis hohlik no co ma zatarcie do tego ze ciezej kreci na zimnym? Wiesz co ty genarlnie nie zaleznie od tego czy jak pali na zimno czy cieplo podnies walki rozzadu. Tam juz bedziesz wiele wiedzial a dostep latwy. I to tam powinno byc najgozej bo tam nie bylo oleju nic bo to top jest i tam jest ciasniej i tam powinno sie pierwsze przytzec przy braku cisnienia
    ××××××××
    A TE nowe aku cos poladowales ? Bo pojezdzic to raczej nie pojezdzilo w motocyklu no nie?
     
  16. xedysx1986

    xedysx1986 Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Listopad 9, 2016
    Posty:
    60
    Browary:
    12
    Miasto:
    Worcester
    Motocykl:
    KTM 990 SMT
    Aku było ładowane. 1,5h-2h po zgaszeniu odpala bez problemu.
     
  17. Cefa

    Cefa Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Czerwiec 5, 2010
    Posty:
    580
    Browary:
    92
    Miasto:
    Uxbridge
    Motocykl:
    Gelände/Straße 1200 Adventure
    Zle to widze trza zobaczyc co sie dzieje z cylindrami :(
     
  18. komarecki

    komarecki Kat Komarków

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    3268
    Browary:
    2568
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 rmz250 cat.orgia 69 ;-) 0
    Cos sie tam przytarl napewno wiury z nieba nie spadly . Ja tam nadal bym sie upieral na panewki i czy wuzki walkow. Nje rozumiem tylko tej zaleznoscj ze ciezej na zimnym.
     
  19. Bartosz

    Bartosz Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Grudzień 5, 2010
    Posty:
    1266
    Browary:
    488
    Miasto:
    Bognor Regis
    Motocykl:
    Husqvarna 701 Enduro
    Ciężej na zimnym, bo olej zimny, gęsty i nie "rozluźnia" poprzycieranych elementów?
     
  20. krycek

    krycek Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Kwiecień 17, 2014
    Posty:
    1223
    Browary:
    588
    Miasto:
    Londyn TW14
    Motocykl:
    SM
    Ten motocykl jak kręci to nie gasi świateł?
     

Poleć forum

  • O nas

    PolishBikers.com jest internetowym forum skupiającym Polskich Motocyklistów w Wielkiej Brytanii. Istniejemy od 2008 roku i dbamy o to aby nasza strona była przydatnym narzędziem dla motocyklistów do komunikacji, organizowania wyjazdów/zlotów, dzielenia się wiedza na temat zagadnień motocyklowych oraz miejscem do szukania cennych i zarazem przydatnych informacji.
  • Kontakt z Nami

  • Postaw nam browara!

    Administracja ciężko pracuje nad utrzymaniem strony w jak najlepszej formie. Jeżeli doceniasz to co tutaj robimy dla was,możesz postawić nam browara! Dziękujemy i bardzo doceniamy wszystkie dotacje!