KTM 990 SMT odpala i zaraz gaśnie

Temat na forum 'Serwis, Moj garaż' rozpoczęty przez xedysx1986, Luty 17, 2018.

  1. just_me

    just_me Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Marzec 15, 2015
    Posty:
    653
    Browary:
    526
    Miasto:
    West Midlands
    Motocykl:
    najlepszy na swiecie ;)
    To jednak trzeba posprawdzać zawory ,może się krzywki starły i wylotowy zbyt późno otwiera przez co kompresja spowalnia rozrusznik , tak tylko gdybam,hmmm na pewno na nudę nie narzekasz
     
  2. xedysx1986

    xedysx1986 Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Listopad 9, 2016
    Posty:
    60
    Browary:
    12
    Miasto:
    Worcester
    Motocykl:
    KTM 990 SMT
    Tak światła przygasają i po nocy na wyswietlaczu wyskakuje blad że za słaba bateria ale jak już załapie i go odrazu zgaszę to ponownie łapie bez problemu. Wióry magnes nie przyciąga. No nic na dniach jeszcze zobacze dokładniej co tam się dzieje w silniku zakupię tą kamerkę, zajrzę do zaworów.
    Teraz byłem sprawdzić czy odpali, silnik kompletnie zimny po 3 godzinach i zapalił bez najmniejszego problemu.
     
    #102 xedysx1986, Luty 24, 2018
    Ostatnia edycja: Luty 24, 2018
  3. krycek

    krycek Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Kwiecień 17, 2014
    Posty:
    1223
    Browary:
    588
    Miasto:
    Londyn TW14
    Motocykl:
    SM
    Po nocy pokazuje ze aku słabe na nowym aku ? Średnio to widzę ...
     
  4. Rob

    Rob Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Czerwiec 21, 2016
    Posty:
    539
    Browary:
    439
    Miasto:
    Bedford
    Motocykl:
    Ktm 1190r
    Na moje oko panewki, albo walek rozrzadu. Choc przy panewkach by bylo slychac.
     
    komarecki lubi to.
  5. komarecki

    komarecki Kat Komarków

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    3268
    Browary:
    2568
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 rmz250 cat.orgia 69 ;-) 0
    Panewki i loza walkow....bede uparty.
     
  6. Rob

    Rob Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Czerwiec 21, 2016
    Posty:
    539
    Browary:
    439
    Miasto:
    Bedford
    Motocykl:
    Ktm 1190r
    Z racji tego ze olej nie docieral nigdzie poza miska olejowa ja obstawiam dalej rozrzad. Panewki bylo by slychac. No i nie robilo by roznicy czy zimny czy cieply. Mozemy sie zalozyc o ... butelke piwa - szkoda tylko goscia ktory musi nam podac wynik :p
     
  7. komarecki

    komarecki Kat Komarków

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    3268
    Browary:
    2568
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 rmz250 cat.orgia 69 ;-) 0
    Robek no toz pisze ze loza walkow..... :confused:
    Panewki moze bedzie slychac ..za jakis czas teraz sa przytarte ale nie luzne...
     
  8. gruberxr

    gruberxr Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Marzec 10, 2009
    Posty:
    232
    Browary:
    83
    Miasto:
    kings lynn england
    Motocykl:
    YAMAHA XT660R
    Mam przeczucie,ze z tym ciezkim paleniem po dluzszym postoju to cos z pradem.Moze cos rozladowuje aku.
     
    komarecki i krycek lubią to.
  9. piasek

    piasek Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Maj 31, 2011
    Posty:
    1652
    Browary:
    579
    Miasto:
    Addlestone
    Motocykl:
    Yamaha Tenere XT660Z
    A nie lepiej zeby wyeliminowac najprostsze sprawy odstawic moto na noc a aku wziasc do ladowania? Po nocy wlozyc aku naladowane i zobaczyc czy odpali. Jak tak to raczej cos prad zzera, tymbardziej ze poczatek problemu z tego co pamietam byl elektryczny.
     
    komarecki lubi to.
  10. krycek

    krycek Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Kwiecień 17, 2014
    Posty:
    1223
    Browary:
    588
    Miasto:
    Londyn TW14
    Motocykl:
    SM
    Piasek psujesz zabawę ;)
     
    komarecki lubi to.
  11. piasek

    piasek Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Maj 31, 2011
    Posty:
    1652
    Browary:
    579
    Miasto:
    Addlestone
    Motocykl:
    Yamaha Tenere XT660Z
    Aaa tam. Jeszcze bedzie mial czas na rozbieranie silnika ;) Komar moze potwierdzic ze zazwyczaj psuje sie jakas pierdola ktora on za pomocs scyzoryka, trytytki i tasmy izolacyjnej naprawia na poboczu, a on mil nawinal wiecej niz ja pasazerow przewiozlem w zyciu ;)
     
    komarecki lubi to.
  12. komarecki

    komarecki Kat Komarków

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    3268
    Browary:
    2568
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 rmz250 cat.orgia 69 ;-) 0
    Generalnie to cos faktycznie aktualny problem wyglada na elekyryczny tym nie mniej cos w silniku schudlo o te wiury....
    Tylko napomkne ze maj to swietny czas na sprzedawanie motocykli a teraz jeszcze dobry na kupowanie
     
    kato77 i Bartosz lubią to.
  13. Cefa

    Cefa Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Czerwiec 5, 2010
    Posty:
    580
    Browary:
    92
    Miasto:
    Uxbridge
    Motocykl:
    Gelände/Straße 1200 Adventure
    Kolega pisal (opiłki w oleju) silnik sie zjadl to nie pierdola ktora mozna za pomocs scyzoryka, trytytki i tasmy izolacyjnej naprawia na poboczu .
     
  14. piasek

    piasek Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Maj 31, 2011
    Posty:
    1652
    Browary:
    579
    Miasto:
    Addlestone
    Motocykl:
    Yamaha Tenere XT660Z
    Nie mowie ze te wiory to nie jest cos niepokojacego, tylko kazdy sie skupia na tym ze od jakiegos zatarcia moto nie zapala, a moze byc tak ze nie zapala bo ma problem z elektryka, a wiory sa dlatego ze niedostal oleju.
     
  15. komarecki

    komarecki Kat Komarków

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    3268
    Browary:
    2568
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 rmz250 cat.orgia 69 ;-) 0
    Dokladnie tu sie mogly spotkac dwa problem jeden powazny a drogi blachy. Juz pomijam to nie palenie na zimno teraz ale te wiory marnie wygladaja i ile by silnika nie plukac to nie zmieni faktu ze gdzies zostaly zdarte.
    A te niepalenie po nocnym staniu jakos nie laczy mi sie z tym zatarciem......moze to faktucznie jakas bzdura elektryczna.
     
    Rob lubi to.
  16. Bartosz

    Bartosz Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Grudzień 5, 2010
    Posty:
    1266
    Browary:
    488
    Miasto:
    Bognor Regis
    Motocykl:
    Husqvarna 701 Enduro
    Moim zdaniem to, że moto nie odpala jak jest totalnie zimne łączy się z faktem przytarcia - podczas stygnięcia olej schodzi na dół i gęstnieje. Zwłaszcza 10W50 nie będzie miał najlepszej lepkości do smarowania chropowatych, pozacieranych gładzi na zimno. Dlatego aku musi miec pierdolnięcie, żeby obrócić.
    Oczywiście dochodzimy tutaj do pewnego nieprzyjemnego faktu - raz przytarty element bedzie się dalej "obrabiał" dopóki nie wyrobi sobie dostatecznego luzu - potem przyjdzie chałas i "uklepywanie" gniazd (najprawdopodobniej siedzisk wałków rozrządu). Same wałki rozrządu będą również "schodzić", bo po zdarciu wierzchniej warstwy hartowanej bedą poprostu mniej odporne na zimne starty i będą się rozmazywac po szklankach.
    Sorry za kreślenie czarnego scenariusza, ale miałem kiedyś przytartą DR650 i musiałem napawać i hartowac na nowo krzywki zaworowe i wałek rozrządu. Póki tego nie zrobiłem to wałek rozrządu skrobał krzywki zaworowe jak masło.
    Jakby coś, to używany silnik ze świeżego roku można dostać za jakieś 1500... tragedii nie ma, głowa do góry.
     
    komarecki i Rob lubią to.
  17. xedysx1986

    xedysx1986 Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Listopad 9, 2016
    Posty:
    60
    Browary:
    12
    Miasto:
    Worcester
    Motocykl:
    KTM 990 SMT
    Po nocy ledwie kręci jak odstał parę godzin to pali tak, kolejny rozruch nie jest już problemem.


    Wałki rozrządu wyglądają dobrze, żadnego tam syfu nawet opiłka nie znalazłem. Może słaba kompresja i nie pali na zimno?

    A tak jak już załapie to pali

     
    #117 xedysx1986, Luty 25, 2018
    Ostatnia edycja: Luty 25, 2018
  18. komarecki

    komarecki Kat Komarków

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    3268
    Browary:
    2568
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 rmz250 cat.orgia 69 ;-) 0
    Ale co walki ok? Na lozach ? Podniosles mostek i popatrrzyles na loze czy na krzywke? Loza tam gdzie walek sie kreci w glowicy ...bardzo ciasne pasowanie i brak panewek ....material toczny /slizgowy jest napawany.
     
    Bartosz lubi to.
  19. xedysx1986

    xedysx1986 Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Listopad 9, 2016
    Posty:
    60
    Browary:
    12
    Miasto:
    Worcester
    Motocykl:
    KTM 990 SMT
    Jakiś polecany mechanik okolice Worcester?
    Genesis Motorcycles w Bromsgrove ktoś korzystał?

     
  20. piotrekzzr

    piotrekzzr Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Maj 23, 2014
    Posty:
    490
    Browary:
    188
    Miasto:
    Folkestone
    Motocykl:
    CBR 1100 XX , ,YBR-125,, CRF 1000 AT, Moto-Mechanik
    Rozebrac na czesci pierwsze i sprawdzic wszystko od podstaw
     
    CezaaR lubi to.

Poleć forum

  • O nas

    PolishBikers.com jest internetowym forum skupiającym Polskich Motocyklistów w Wielkiej Brytanii. Istniejemy od 2008 roku i dbamy o to aby nasza strona była przydatnym narzędziem dla motocyklistów do komunikacji, organizowania wyjazdów/zlotów, dzielenia się wiedza na temat zagadnień motocyklowych oraz miejscem do szukania cennych i zarazem przydatnych informacji.
  • Kontakt z Nami

  • Postaw nam browara!

    Administracja ciężko pracuje nad utrzymaniem strony w jak najlepszej formie. Jeżeli doceniasz to co tutaj robimy dla was,możesz postawić nam browara! Dziękujemy i bardzo doceniamy wszystkie dotacje!