Mechanik Lester badz okolice?

Temat na forum 'Serwis, Moj garaż' rozpoczęty przez ryba1990, Lipiec 3, 2018.

  1. ryba1990

    ryba1990 Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Kwiecień 15, 2015
    Posty:
    49
    Browary:
    12
    Miasto:
    Leicester
    Motocykl:
    Suzuki Bandit GSF650S
    Witam,szukam jakiegos mechanika w okolicach Leicester badz ostatecznie gdzies dalej ,gdzie umowie sie na Sobote i sprawdzilby mi motor i powiedzial co ewentualnie jest do roboty...

    Z gory dzieki
     
  2. kato77

    kato77 Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Czerwiec 21, 2011
    Posty:
    481
    Browary:
    342
    Miasto:
    Hertfordshire
    Motocykl:
    Honda CBR XX 1100 Super-Blackbird
    A jak daleko mozesz jechac bo Piotr ZZR (z Kent) z tego co wiem mialby "time slot" w najblizszych dniach. Napisz do niego.

    Pozdr
     
  3. adi moto-bunkry

    adi moto-bunkry Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Listopad 17, 2010
    Posty:
    1622
    Browary:
    536
    Miasto:
    coventry
    Motocykl:
    honda xl 1000 varadero
    w coventry masz mechanika DAVE
     
  4. ryba1990

    ryba1990 Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Kwiecień 15, 2015
    Posty:
    49
    Browary:
    12
    Miasto:
    Leicester
    Motocykl:
    Suzuki Bandit GSF650S
    A jakis kontakt czy taki nick ma na forum?
     
  5. adi moto-bunkry

    adi moto-bunkry Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Listopad 17, 2010
    Posty:
    1622
    Browary:
    536
    Miasto:
    coventry
    Motocykl:
    honda xl 1000 varadero
    DAVE BROWN.unit10 ,Stoke row,coventry,cv2 4jq
     
  6. piotrekzzr

    piotrekzzr Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Maj 23, 2014
    Posty:
    537
    Browary:
    238
    Miasto:
    Folkestone
    Motocykl:
    CBR 1100 XX , ,YBR-125,, CRF 1000 AT, Moto-Mechanik
    Dzieki za recommendations mate
    Wszelkie roboty mechaniczno-lakiernicze za 2tyg .
    Jesli tylko mechaniczne to od zaraz.
    Do mnie to kazdy ma daleko :D:D
    No moze oprocz wschodnich londyniakow
     
  7. ryba1990

    ryba1990 Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Kwiecień 15, 2015
    Posty:
    49
    Browary:
    12
    Miasto:
    Leicester
    Motocykl:
    Suzuki Bandit GSF650S
    ten Dave Brown to polak ? Trzeba mi Polskiego mechanika abym zrozumiał co jest do roboty
     
  8. adi moto-bunkry

    adi moto-bunkry Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Listopad 17, 2010
    Posty:
    1622
    Browary:
    536
    Miasto:
    coventry
    Motocykl:
    honda xl 1000 varadero
    nie anglik ale od wielu lat daje moto do niego i jestem zadowolony
     
  9. ryba1990

    ryba1990 Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Kwiecień 15, 2015
    Posty:
    49
    Browary:
    12
    Miasto:
    Leicester
    Motocykl:
    Suzuki Bandit GSF650S
    Adi a Ty z Coventry? Moze bysmy sie umowili na jakis dzien z tym Twoim mechanikiem i pojechalbys po prostu ze mna i mi przetlumaczyl co jest do roboty ofc nie za darmo :)
     
  10. rudy

    rudy Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Kwiecień 13, 2010
    Posty:
    454
    Browary:
    25
    Miasto:
    Leicester
    Motocykl:
    Yamaha TDM 900
    co kupujesz?
     
  11. ryba1990

    ryba1990 Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Kwiecień 15, 2015
    Posty:
    49
    Browary:
    12
    Miasto:
    Leicester
    Motocykl:
    Suzuki Bandit GSF650S
    Kupowac nic. Chce swojego sprawdzic suzuki bandita 650s ktorego nie dawno kupilem :)
     
  12. rudy

    rudy Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Kwiecień 13, 2010
    Posty:
    454
    Browary:
    25
    Miasto:
    Leicester
    Motocykl:
    Yamaha TDM 900
    naped,klocki, tarcze,opony,lorzyska kol,jak pali i jezdzi prosto niema co wiecej sprawdzac,moze jeszcze warto bybylo wiedziec kiedy luzy zaworowe sie sprawdza.wymieniac olej jak jest w ksiazce.w serwisowce znajdziesz wszelkie informacje
     
  13. ryba1990

    ryba1990 Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Kwiecień 15, 2015
    Posty:
    49
    Browary:
    12
    Miasto:
    Leicester
    Motocykl:
    Suzuki Bandit GSF650S
    Chodzi bardziej o silnik. Taki starszy angol powiedzial mi ze cos zle mi chodzi i ze on mial takie suzuki jak ja i to nie powinno tak chodzic. Wiec wole sprawdzic zeby sie nie przejechać pozniej.
     
  14. rudy

    rudy Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Kwiecień 13, 2010
    Posty:
    454
    Browary:
    25
    Miasto:
    Leicester
    Motocykl:
    Yamaha TDM 900
    sprawdz zawory, kiedy byly regulowane poczytaj o napinaczu lancuszka,
     
  15. ryba1990

    ryba1990 Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Kwiecień 15, 2015
    Posty:
    49
    Browary:
    12
    Miasto:
    Leicester
    Motocykl:
    Suzuki Bandit GSF650S
    Wszystko jak dla mnie jest ok. Musi jakis fachowiec na to zerknac. Ciagle szukam ale pewnie bede musial udac sie do jakiegos anglika
     
  16. SzopPracz

    SzopPracz Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Czerwiec 29, 2018
    Posty:
    14
    Browary:
    7
    Miasto:
    Londyn - Elblag
    Motocykl:
    Aprilia Rs4 125
    Witam... potrzebuje jakis namiar na mechanika, ....podobno uszczekla pod głowicą, wiec silnik do wyniany.....
    Ktos cos moze wie ?
     
  17. Atomek

    Atomek Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Październik 30, 2009
    Posty:
    613
    Browary:
    182
    Miasto:
    Hinckley
    Motocykl:
    Tiger & Tenere
    A niby czemu zaraz do wymiany?
     
  18. SzopPracz

    SzopPracz Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Czerwiec 29, 2018
    Posty:
    14
    Browary:
    7
    Miasto:
    Londyn - Elblag
    Motocykl:
    Aprilia Rs4 125
    Zablokowalo mi termostat, i peklk mi przeod chlodzenia, po wynianie u mechanika nazimnym silniku sytuacja sie powrurzyla.... koles stwierdzil ze to usczelka pod glowica, ale lepiej juz wtefy silni, caly wymienic. IMG-20180701-WA0002.jpg IMG-20180701-WA0001.jpg IMG-20180701-WA0001.jpg
     
  19. komarecki

    komarecki Kat Komarków

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    3431
    Browary:
    2713
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 rmz250 cat.orgia 69 ;-) 0
    Wymien te obudowe termostatu bo ja ktos raczej mechanicznie uszkodzil , sprawdz termostat i niespiesz sie z wymienianiem silnika. Moze tez zmien mechanika.
     
  20. SzopPracz

    SzopPracz Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Czerwiec 29, 2018
    Posty:
    14
    Browary:
    7
    Miasto:
    Londyn - Elblag
    Motocykl:
    Aprilia Rs4 125
    Witam . A mozesz polecic jakiegoś?
     

Poleć forum

  • O nas

    PolishBikers.com jest internetowym forum skupiającym Polskich Motocyklistów w Wielkiej Brytanii. Istniejemy od 2008 roku i dbamy o to aby nasza strona była przydatnym narzędziem dla motocyklistów do komunikacji, organizowania wyjazdów/zlotów, dzielenia się wiedza na temat zagadnień motocyklowych oraz miejscem do szukania cennych i zarazem przydatnych informacji.
  • Kontakt z Nami

  • Postaw nam browara!

    Administracja ciężko pracuje nad utrzymaniem strony w jak najlepszej formie. Jeżeli doceniasz to co tutaj robimy dla was,możesz postawić nam browara! Dziękujemy i bardzo doceniamy wszystkie dotacje!