Mój pierwszy raz.. na polskim klasyku z 1964 roku

Temat na forum 'Recenzje i Opinie' rozpoczęty przez bartzin, Sierpień 2, 2020 o godzinie 14:08.

  1. bartzin

    bartzin Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Styczeń 22, 2012
    Posty:
    56
    Browary:
    45
    Miasto:
    Cardiff
    Motocykl:
    Suzuki DL650 V-Strom, Yamaha FZ6 Fazer S2
    Moje pierwsze wrażenia z jazdy Junakiem z 1964 roku. W czasie lipcowego wypadu do Polski miałem okazję pojeździć tym klasykiem. Zapraszam na filmik.

     
    gruberxr lubi to.
  2. komarecki

    komarecki Pogromca Puszek

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    4550
    Browary:
    4039
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 exc 300 ktm 690 rally raid
    Fajnie.
    64 z lampa , gorna polka i oslonami lag od 07 ....nawet gdyby to byla przejsciowka to te byly wylacznie z roku 60.
    Ale spoko mi m10 tez podobaly sie mniej wiec rozumie odstepstwo od orginalu jakiego dopuscil sie wlasciciel.
     
    CezaaR lubi to.
  3. bartzin

    bartzin Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Styczeń 22, 2012
    Posty:
    56
    Browary:
    45
    Miasto:
    Cardiff
    Motocykl:
    Suzuki DL650 V-Strom, Yamaha FZ6 Fazer S2

    Hej, podziwiam Twoją wiedzę w tym temacie. Fakt, kolega wspominał, że odbiega od oryginału, taki już był kupiony. Ale czy dobrze rozumiem, że sugerujesz, że to jest model z innego roku niż z 1964? Możesz trochę rozwinąć temat, bo mnie zaintrygowało? Dzięki.
     
  4. komarecki

    komarecki Pogromca Puszek

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    4550
    Browary:
    4039
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 exc 300 ktm 690 rally raid
    Ciezko powiedziec bo to mieszanka modelu m07 i m 10 w roku 1960 wychodzil model nazywany potocznie przez ludzi przejsciowka .mialem taki i ten w zaleznosci z ktorego miesiaca byl mial mniej lub wiecej elementow z modelu nowego . Generalnie kazda przejsciowka miala kola z hamulcami pelno piastowymi i glebokimi blotnikami z nowego modelu ale np moj mial nadal przednie zawieszenie z niezabudowana lampa jak w motocyklu ktorym jedziesz . Gorna polke tez mialem stara jak u ciebie w filmie czyli kierownica mocowana przed osią skretu nie za nią ale u ciebie w filmie kierownica jest juz z m10 ja mialem starą , silnik u ciebie jest nowszy ja mialem stary bez nadlewow na wyjsciu lancucha napedowego ....jajkowata pokrywa pompy oleju ( u ciebie kwadratowa choc nie widac na filmie a w ogole byly trzy wersje silnika)
    Ja nawet rame mialem m07 bez wzmocnien na glowce i z punktami mocowania wczesniejszego pedalu chamulca tylnego....temat rzeka ....mozna wymieniac. Wiec albo motor z filmu to jest m10 tylko ktos zalozyl stary przod bo mu sie bardziej podobal (mi tak) albo to jest pozna przejsciowka z 1960 tylko zostala zarejstrowana na rok 1964 bo.....no coz w siwiecie weteranow przekladanie ram czy przebijanie numerow bo papiery sie zagubily byly nagminne i absolutnie nie oznacza sfery kryminogennej tylko po prostu czasami to jedyny byl sposob zeby uratowac motor przed zlomem i go zarejstrowac...przy najmniej za moich czasow bo dzis juz mozna zarejstrowac motocykl zabytkowy nawet jak nie miales na niego zadnych papierow.
    Ps . Jeszcze z widocznych elementow te chromowane nakreki na polce gornej od goleni tez sa pozbiejsze bo plaskie a wczesne byly wypokle.
    A co do biegow to trafiles akorat w komentazu bo byly dwa rodzaje zmieniaczy biegow i jeden z nich wymagal regulacji aby biegi zmienialy sie precyzyjnie zas drogi duzo zadszy nazywany okragllym lub crossowm ( raczej nazwa wymyslona jak wiejska legenda)nie wymagal jej i taki ja akorat mialem.
     
    #4 komarecki, Sierpień 2, 2020 o godzinie 21:17
    Ostatnia edycja: Sierpień 2, 2020 o godzinie 21:26
    katana lubi to.

Poleć forum

  • O nas

    PolishBikers.com jest internetowym forum skupiającym Polskich Motocyklistów w Wielkiej Brytanii. Istniejemy od 2008 roku i dbamy o to aby nasza strona była przydatnym narzędziem dla motocyklistów do komunikacji, organizowania wyjazdów/zlotów, dzielenia się wiedza na temat zagadnień motocyklowych oraz miejscem do szukania cennych i zarazem przydatnych informacji.
  • Kontakt z Nami

  • Postaw nam browara!

    Administracja ciężko pracuje nad utrzymaniem strony w jak najlepszej formie. Jeżeli doceniasz to co tutaj robimy dla was,możesz postawić nam browara! Dziękujemy i bardzo doceniamy wszystkie dotacje!