Motocykle przyszlosci

Temat na forum 'Zdjęcia i Filmy' rozpoczęty przez Byku, Luty 17, 2009.

  1. ARTSHADOW

    ARTSHADOW Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Wrzesień 18, 2009
    Posty:
    168
    Browary:
    0
    Miasto:
    Basildon
    Motocykl:
    00R6, 05R6, ZX10R
    ladne pewnie glosne :) jestem ciekawy ile kostuje pewnie krocie:wacko:
     
  2. fEll3

    fEll3 Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Styczeń 22, 2011
    Posty:
    770
    Browary:
    2
    Miasto:
    London N21
    Motocykl:
    crf 450
    widzialem na allegro 200zl + koszt przesylki :p:lol:
     
  3. Pietrucha

    Pietrucha Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Luty 18, 2010
    Posty:
    111
    Browary:
    0
    Miasto:
    Londyn
    Motocykl:
    Hayabusa (wczesniej TDM900, DL1000 i DL650)
    Ropa kiedys w koncu sie skonczy - musimy szukac alternatywnego zrodla napedu. Za kilkadziesiat lat elektryczne motory to bedzie rzecz powszechna. Bedziemy opowiadac wnukom co to byly dwusuwy i innego rodzaju wynalazki z epoki w ktorej dominowala ropa naftowa. Swoja droga to bedzie wyjatkowo drogi sezon jezeli chodzi o ceny bryny patrzac na to co sie dzieje w Polnocnej Afryce i na Bliskim Wschodzie.
     
  4. power07

    power07 Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Lipiec 10, 2010
    Posty:
    1314
    Browary:
    0
    Miasto:
    Bournemouth/ Katowice
    Motocykl:
    Carbonowa torpeda
    ale kosmos...:woot::woot:
     
  5. matthew

    matthew Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Luty 15, 2009
    Posty:
    1687
    Browary:
    89
    Miasto:
    Bristol
    Motocykl:
    Honda X-11
    No clutch, no gears, no sound, just turn the twist-grip

    Zero electric bikes – electric riding experience


    Earlier Zeros used to have a lash-up feel, but the Californian firm's 2011 models are very much proper bikes.

    There are two new road bikes - the S (for Street) is purely for Tarmac and the DS (Dual Sport) has off-road capability. The DS is essentially a trail bike version of the S using the same major components but with higher suspension, dual-purpose tyres and a high-rise front mudguard.

    With either machine, swinging a leg over the narrow saddle and grabbing the bars has much the same feel as any lightweight motorcycle.

    Things get rather different from this point. Turning the 'ignition' key brings the electronics and LCD dash to life, and if you've had the Zero plugged in, the battery charge level (ironically labelled with a petrol pump symbol) will show full. Then comes the weird bit: no clutch, no gears, no sound, just turn the twist-grip (it's not as throttle anymore...) and the Zero surges forward in near silence.

    It takes a little time to get used to the lack of clutch or sound, especially when stopping and starting. Where your habits do have to change radically is at 'refuelling' time.

    [​IMG]
    the S (for Street)

    [​IMG]
    DS (Dual Sport)

    MCN
     
    #65 matthew, Kwiecień 25, 2011
    Ostatnia edycja: Kwiecień 25, 2011
  6. moto

    moto Pogromca Puszek

    Dołączył:
    Kwiecień 20, 2008
    Posty:
    4328
    Browary:
    213
    Miasto:
    London
    Motocykl:
    KTM
  7. Adamus

    Adamus Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Kwiecień 10, 2010
    Posty:
    153
    Browary:
    0
    Miasto:
    Manchester, Slupsk
    Motocykl:
    Suzuki GSX 750 F , Kawasaki GPZ first ninja
    Eeee kupa....Jakbym mial jezdzic motocyklem o napedzie elektrycznym to skonczylbym z motocyklizmem. W ogole producenci wydziwiaja z kszta?tami wspolczesnych maszyn, mi tam najbardziej podchodz? sylwetki z lat 90 tych.
     
  8. moto

    moto Pogromca Puszek

    Dołączył:
    Kwiecień 20, 2008
    Posty:
    4328
    Browary:
    213
    Miasto:
    London
    Motocykl:
    KTM
    #68 moto, Listopad 8, 2011
    Ostatnia edycja: Listopad 8, 2011
  9. Seba707

    Seba707 Guest

    I tu sie zgadzam w 100%
     
  10. moto

    moto Pogromca Puszek

    Dołączył:
    Kwiecień 20, 2008
    Posty:
    4328
    Browary:
    213
    Miasto:
    London
    Motocykl:
    KTM
    Zaje****y! czekam na cen? :D

    [video=youtube;t5SqoyR8Ht0]http://www.youtube.com/watch?v=t5SqoyR8Ht0[/video]
     
  11. moto

    moto Pogromca Puszek

    Dołączył:
    Kwiecień 20, 2008
    Posty:
    4328
    Browary:
    213
    Miasto:
    London
    Motocykl:
    KTM
    [video=youtube;u9Van8iwP8A]http://www.youtube.com/watch?v=u9Van8iwP8A[/video]
     
  12. tomekc

    tomekc Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Październik 24, 2010
    Posty:
    1865
    Browary:
    0
    Miasto:
    Redditch
    Motocykl:
    Trampek XL650, TDM900
    Osobiscie nie chce dozyc czasow kiedy nie bedzie mozna klasycznego (i dzis juz kilkuletniego) spalinowego moto uzywac (mysle ze az tak dlugo nie pozyje)..............Ale przejechac sie elektrykiem takim bym chcial, nei am dziury w mocy, bez redukowania -przekrecasz manete i od razu masz moment na kole tylnym bez trzymania na obrotach itp.....hamowanie silnikem tez powinno byc lepsze niz w spalinowce (no i odzysk energii czesciowy)
     
  13. moto

    moto Pogromca Puszek

    Dołączył:
    Kwiecień 20, 2008
    Posty:
    4328
    Browary:
    213
    Miasto:
    London
    Motocykl:
    KTM
    Nie sadze ze do?yjemy bana na spalinówk,i juz koncerny naftowe i rz?dy krajów zainteresowanych o to dla Nas zadbaj? ;)

    Widze przysz?o?? elektryków w off-roadzie, jak tylko wyjdzie i stanieje ktm freeride-e z ch?ci? wezm? go na jazd? po lesie.
    Ciekawe czy zdaza prawo zmienic bo w tej chwili nie jestem pewien czy na takim rowerze z silnikiem potrzebne jest prawo jazdy i czy czasem mozna by bylo po lasach po drozkach rowerowych pojezdzic :D
     
  14. tomekc

    tomekc Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Październik 24, 2010
    Posty:
    1865
    Browary:
    0
    Miasto:
    Redditch
    Motocykl:
    Trampek XL650, TDM900
    To by gralo, emisja spalin jak w rowerze, road tax pewnei bedzie 0, ubezpieczenie?, mot? -na pewno z tego nie, beda chcieli zrezygnowac. Taki ultra lekki sprzet (jak freeride np )na dojazdy do pracy bym przyfarnal, a i w krzaki troche poswirowac po drodze. Wracal bym z roboty chyba z godzine.............

    No poza tym ze bateria wystarcza na 45min jazdy............i moze przetrwac 500cykli ladowania -slabo troche, mowa o freeride e
     
    #74 tomekc, Grudzień 11, 2011
    Ostatnia edycja: Grudzień 11, 2011
  15. moto

    moto Pogromca Puszek

    Dołączył:
    Kwiecień 20, 2008
    Posty:
    4328
    Browary:
    213
    Miasto:
    London
    Motocykl:
    KTM

    Do lasu a pó?niej do 'ch?opa" ?eby pod?adowa? :D
    500 cykli (400 mth) i wymiana baterii to i tak wi?cej wytrzyma bez remontu ni? jakikolwiek lekki enduro a po drodze pewnie za du?o obs?ugi nie b?dzie.

    Dopóki tego zasi?gu nie rozwi??? b?d? pewnie tylko ogl?dani w tematach; Motocykle przysz?o?ci :D
     
  16. power07

    power07 Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Lipiec 10, 2010
    Posty:
    1314
    Browary:
    0
    Miasto:
    Bournemouth/ Katowice
    Motocykl:
    Carbonowa torpeda
    Dla mnie kosior
     
  17. moto

    moto Pogromca Puszek

    Dołączył:
    Kwiecień 20, 2008
    Posty:
    4328
    Browary:
    213
    Miasto:
    London
    Motocykl:
    KTM
  18. Danek Gsxr

    Danek Gsxr Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Luty 11, 2011
    Posty:
    75
    Browary:
    0
    Miasto:
    Londyn
    Motocykl:
    Honda CBR 1000 RR
    Zadna to frajda miec takie cudo zero dzwieku gdzie to jest podstawa motocykla ak dla mnie.Ciekawe ile wypadkow bedzie jak ludzie zaczna na tym jezdzic teraz nas nie widza i nie slysza az strach pomyslec co bedzie
     
  19. rafkrak

    rafkrak Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Październik 14, 2011
    Posty:
    172
    Browary:
    0
    Miasto:
    Norwich/Krakow
    Motocykl:
    honda cbr 600 f3
    Tak jest popieram kolege :) ma bydz smrod i kropka heheeh :)
     
  20. yaro

    yaro Guest

    i jak balet to tylko mongolski :lol: , g?os musi byc najlepiej z acrapa :D
     

Poleć forum

  • O nas

    PolishBikers.com jest internetowym forum skupiającym Polskich Motocyklistów w Wielkiej Brytanii. Istniejemy od 2008 roku i dbamy o to aby nasza strona była przydatnym narzędziem dla motocyklistów do komunikacji, organizowania wyjazdów/zlotów, dzielenia się wiedza na temat zagadnień motocyklowych oraz miejscem do szukania cennych i zarazem przydatnych informacji.
  • Kontakt z Nami

  • Postaw nam browara!

    Administracja ciężko pracuje nad utrzymaniem strony w jak najlepszej formie. Jeżeli doceniasz to co tutaj robimy dla was,możesz postawić nam browara! Dziękujemy i bardzo doceniamy wszystkie dotacje!