Pechowy maj

Temat na forum 'Sporty Motocyklowe' rozpoczęty przez Suchy, Maj 13, 2014.

  1. Suchy

    Suchy Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Marzec 4, 2012
    Posty:
    83
    Browary:
    4
    Miasto:
    London
    Motocykl:
    wfm, shl, mz150, mz251 cb500, sv650, vfr800 vtec, gsxr1000, gsxr1000 i moze ktm rc8
    Jak co roku o tej porze kiedy moto w luku zloze cos jej zawsze odbic musi mam ochote ja udusic.Gnalem suczka dzis po londku byla grzeczna na poczatku lecz gdy merca zobaczyla chyba w nim sie zadluzyla.Chcilalem wybic jej to z glowy no bo widze ze merc nowy dumnie AMG na grilu swieci a ta prosto w niego leci.Mysle sobie nie kochana asfal blisko juz kolana moze ciut cie jeszcze zloze to obojgu nam pomoze.No wiec schodze troche nizej slider slodko beton lize az tu nagle niespodzianka bo po deszczu byla szklanka.Uslizg szybki jak na kupie juz przemierzam swiat na dupie,suczka dala mi drapaka skrasc niemcowi choc buziaka.Wiec tak siedze na asfalcie gacie wytrzymaly tarcie koles z merca dosc wkurzony w tapicerke wbija szpony.Choc to wszystko trwalo chwilke to z przykroscia przyznac musze ze nie moto dzis stracilem lecz stracilem swoja dusze:-(
    20140513_151707.jpg 20140513_151721.jpg
    Kur...........................a mac w zeszltm roku w maju mialem dokladnie to samo co za jeb.........y pech
     
  2. turecki

    turecki Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Wrzesień 9, 2012
    Posty:
    186
    Browary:
    7
    Miasto:
    Londyn CR0
    Motocykl:
    Kawasaki GTR 1400
    Przykro patrzec. Pierwszy raz widze info o wypadku wierszem... Pozdrawiam
     
  3. Suchy

    Suchy Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Marzec 4, 2012
    Posty:
    83
    Browary:
    4
    Miasto:
    London
    Motocykl:
    wfm, shl, mz150, mz251 cb500, sv650, vfr800 vtec, gsxr1000, gsxr1000 i moze ktm rc8
    Dol po calosci nawet browary nie dzialaja
     
  4. fedex

    fedex Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Kwiecień 2, 2012
    Posty:
    50
    Browary:
    2
    Miasto:
    Ireland
    Motocykl:
    BMW K1200S, Honda X4 1300 SC38 , Honda CRF 250M, Yamaha XT660X
    Mam nadzieje ze sie nie pogniewasz ale zacytowalem Cie u nas w Irlandii na www.husaRRia.com.
    Bo...Twoj tekst jest tego wart.

    Ps. Zdrowia i szybkiej reanimacji moto :respect:
     
  5. Nevman

    Nevman Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Grudzień 31, 2012
    Posty:
    647
    Browary:
    1
    Miasto:
    Basingstoke
    Motocykl:
    Z1000SX
    Jesli sam to napisales to gratuluje dystansu ;)
    A maszyny zal... Powodzenia w szybkiej naprawie.
     
  6. Suchy

    Suchy Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Marzec 4, 2012
    Posty:
    83
    Browary:
    4
    Miasto:
    London
    Motocykl:
    wfm, shl, mz150, mz251 cb500, sv650, vfr800 vtec, gsxr1000, gsxr1000 i moze ktm rc8
    Jutro pewnie wszystko do mnie dotrze i zacznie bolec teraz rozkminiam sprawe z browarami
     
  7. mati779

    mati779 Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Październik 19, 2013
    Posty:
    75
    Browary:
    0
    Miasto:
    macclesfield
    Motocykl:
    r6
    bedzie ok! Ja wczoraj rozjebalem 2gie moto w przeciagu miesiaca tak ze o wlasnych silach oba nie wrocily i to tez przez wybitny pech. To rzecz materialna, poskladasz, odrobisz i bedzie smigac. Dobrze ze sobie nic nie zrobiles powaznego :)
     
  8. Suchy

    Suchy Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Marzec 4, 2012
    Posty:
    83
    Browary:
    4
    Miasto:
    London
    Motocykl:
    wfm, shl, mz150, mz251 cb500, sv650, vfr800 vtec, gsxr1000, gsxr1000 i moze ktm rc8
    Spoko nie roszcze praw autorskich:)
     
  9. Michal 13

    Michal 13 Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Kwiecień 30, 2009
    Posty:
    1151
    Browary:
    1
    Miasto:
    N London
    Motocykl:
    Suzuki GSXR 600
    hehehe dobre, dobre tylko szkoda ze nie bylo happy endu! a musze zapytac : mercowi buziaka dala wkoncu?? powodzenia ze skladniem...lwg!
     
  10. krakuska

    krakuska Guest

    :DSuchy,ja wiem ,ze to przykre bo moto popsute ale to z jakim smaczkiem poezji opisales ta sytuacje powalila mnie na kolana az dziure w jeansach wydarlam ze smiechu:lol:.....mam nadzieje ,ze szybko powrocisz do latania.pozdrawiam
     
  11. snix

    snix Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Sierpień 25, 2012
    Posty:
    362
    Browary:
    0
    Miasto:
    Hiszpania
    Motocykl:
    ZZR600
    haha niezle zagrales uczuciami z jednej strony ci wspolczuje a z drugiej strasznie sie usmialem z wiersza;d
     
  12. Jezman

    Jezman Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Styczeń 16, 2013
    Posty:
    1254
    Browary:
    329
    Miasto:
    Ilkeston
    Motocykl:
    Motorynka,WSK,MZ 150, ETZ 251, Yamaha Drag Star XVS650,Suzuki Burgman 400, Burgman 650 Executive
    Zawsze twierdze ze ludzie z PB maja potencjał ;);)
    Mam nadzieje ze sie szybko pozbierasz.
     
  13. MarasBR

    MarasBR Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Luty 6, 2013
    Posty:
    191
    Browary:
    20
    Miasto:
    Tyne and Wear
    Motocykl:
    Honda VTX 1300
    zmien nick na MotoMickiewicz ;) jestes zajebisty tekstciarz...pzdr i wszystkiego dobrego
     
  14. raff113

    raff113 Guest

    Swietnie to opisales kolego! Ode mnie tez powodzonka!
     
  15. Damian Brog

    Damian Brog Nabywca Suszarki

    Dołączył:
    Listopad 26, 2013
    Posty:
    3
    Browary:
    0
    Miasto:
    Lancashire
    Motocykl:
    Na razie brak
    Gratuluje kreatywnosci, choc bardzo wspolczuje wypadku. Najwazniejsze, ze Tobie nic sie nie stalo!
     
  16. Loboo

    Loboo Kat Komarków

    Dołączył:
    Sierpień 4, 2011
    Posty:
    2244
    Browary:
    30
    Miasto:
    Reading
    Motocykl:
    KAWASAKI ZX10 R wsbk Tom Skyes replica
    Chyba poeta z ciebie lepszy niż motocyklista ;-)
    Człowiek uczy się na błędach.
    Ja zawsze miałem gleby na mokrym :-\
    Juz było ich 5....
    Przy okazji gdzie ty w Londku miałeś dziś deszcz? Ja jestem w Bracknell 30 mill i piękna pogoda!

    Nic się nie lam za około Ł1tys powinieneś sam ją poskładać i jeszcze na Polish bikers day polecisz na kołach!
    Pozdrawiam
     
  17. riddickber

    riddickber Kat Komarków

    Dołączył:
    Kwiecień 20, 2009
    Posty:
    3067
    Browary:
    574
    Miasto:
    carlisle
    Motocykl:
    Ducati Panigale V4s
    maj cie chyba nie lubi,bedziesz musial chyba wymazac ten miesiac ze swojego kalendarza
     
  18. Lorens

    Lorens Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Maj 7, 2013
    Posty:
    11
    Browary:
    0
    Miasto:
    Reading
    Motocykl:
    Suzuki GSXR 1000 K6
    Suchy rzadzisz :krol:
     
  19. Suchy

    Suchy Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Marzec 4, 2012
    Posty:
    83
    Browary:
    4
    Miasto:
    London
    Motocykl:
    wfm, shl, mz150, mz251 cb500, sv650, vfr800 vtec, gsxr1000, gsxr1000 i moze ktm rc8
    Wczoraj tak poszalalem , rondo kolo Watterloo Bridge lalo jak z wiadra

    Niedosc ze dala to jeszcze wlazla pod niego
    SL63 AMG-cos kolo 110 tys.
    GSXR 1000 naprawa moze 1 tys
    Mina kolesia z Merca -bezcenne :)
     
  20. Mario_zx10r

    Mario_zx10r Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Maj 22, 2013
    Posty:
    212
    Browary:
    1
    Miasto:
    Scotland
    Motocykl:
    Zx10r - 2005
    Rozbroiles mnie , graty z wiersza . Jednak szkoda moto , ale wazne ,ze tobie nic nie jest.

    Pozwolilem sobie zacytowac twoj wiesz na polskim forum kawasaki :funny:

    Browar polecial
    ;)
     

Poleć forum

  • O nas

    PolishBikers.com jest internetowym forum skupiającym Polskich Motocyklistów w Wielkiej Brytanii. Istniejemy od 2008 roku i dbamy o to aby nasza strona była przydatnym narzędziem dla motocyklistów do komunikacji, organizowania wyjazdów/zlotów, dzielenia się wiedza na temat zagadnień motocyklowych oraz miejscem do szukania cennych i zarazem przydatnych informacji.
  • Kontakt z Nami

  • Postaw nam browara!

    Administracja ciężko pracuje nad utrzymaniem strony w jak najlepszej formie. Jeżeli doceniasz to co tutaj robimy dla was,możesz postawić nam browara! Dziękujemy i bardzo doceniamy wszystkie dotacje!