Polecane lub nie warsztaty

Temat na forum 'Recenzje i Opinie' rozpoczęty przez POLSKY, Styczeń 16, 2010.

  1. Ender

    Ender Kat Komarków

    Dołączył:
    Grudzień 16, 2008
    Posty:
    3364
    Browary:
    127
    Miasto:
    Didcot...
    Motocykl:
    VN 900 B7F R.I.P. --> VN 900 B8F ---> VN1700 Classic Tourer + KTM 620 SC :P
    kenniGT - w Double R byłem ostatnio kilka lat temu, pewnie wiele się zmieniło... mechanicy na pewno... A Chris jaki jest to wiadomo :-(
     
  2. kenniGT

    kenniGT Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Styczeń 18, 2014
    Posty:
    92
    Browary:
    16
    Miasto:
    Croydon
    Motocykl:
    Honda VFR800
    Ender, Chris zaczal podobno ostro cwaniakowac i jak pisalem wyzej, jego znajomi juz nie chca u niego robic. Nie wiem jak bylo kiedys.
     
  3. Yarecki

    Yarecki Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Sierpień 15, 2011
    Posty:
    642
    Browary:
    1
    Miasto:
    Londyn SE6
    Motocykl:
    VFR 800
    kenniGT doszedles w koncu co bylo nie tak z ta elektryka bo zdaje sie ze mam podobny problem. Stator ostatnio wymienialem sam dzieki opisom kolegow z forum, ale zdarzylo sie to 2 razy w przeciagu 6 miesiecy i nie wiem czy sama wymiana zalatwi problem.
     
  4. kenniGT

    kenniGT Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Styczeń 18, 2014
    Posty:
    92
    Browary:
    16
    Miasto:
    Croydon
    Motocykl:
    Honda VFR800
    Tak, kumpel polecil mi mechanika Slawka w pn Londynie co robi czasem motorki w domu i Slawek rozpykal system. Nowy stator zamontowany w Double R mial przelamane 2 przewody, byly ulozone za blisko blaszeczki. To bylo przyczyna.. ale wyczytalem ze przy awarii statora warto tez zerknac na regulator... wiec i to zrobilem (sam) coby miec spokoj. No i baterie dobra wrzucilem. Teraz chodzi jak marzenie. Takze zazwyczaj problem w VFR lezy pomiedzy tymi elementami i jak jeden szwankuje to moze (nie musi) rozwalic drugi... oczywiscie coby byc pewnym na 100 nalezy sprawdzic kable rowniez czy nie ma przebic itd Prodecura szukania usterkie eleketrycznej ladnie przedstawiona to jest w diagramie:

    http://www.electronicamotos.com.ar/...brary/diagnosis/pdf/fault-finding-diagram.pdf

    Ze mnie zaden elektryk. Pisze co nauczylem sie majac problem.
     
  5. Yarecki

    Yarecki Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Sierpień 15, 2011
    Posty:
    642
    Browary:
    1
    Miasto:
    Londyn SE6
    Motocykl:
    VFR 800
    W takim razie sprawdzałem co trzeba. Dzieki.
     
  6. nerka

    nerka Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Marzec 8, 2011
    Posty:
    164
    Browary:
    2
    Miasto:
    londyn
    Motocykl:
    Suzuki V Strom 650
    witam-POLECAM GORACO Warsztat MOTO-SLEDZIU!!! nie ma dla nich rzeczy niemozliwych!!!
    szybkie, bezproblemowe i profesjonalne podejscie do pracy z pasja!!!
    Sledziu --- dzieki za poswiecenie mojej maszynce calego dnia !!!
    jestem w 100% zadowolony z efektow dzisiejszego projektu ;) pozdro
     
  7. Draco_690

    Draco_690 Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Luty 14, 2014
    Posty:
    11
    Browary:
    0
    Miasto:
    London - Mitcham
    Motocykl:
    KTM Duke 690 IV
    Witam serdecznie
    Wkrece sie w temat ;) przejzalem wszystkie posty z dzialu "Polecane lub nie warsztaty" i niekt nie wspominal warsztatu InMoto z Croydon, sprzedaja oraz serwisuja Ducati, Aprille, Kawasaki, KTM i hu... wie co jeszcze.
    Jest ktos na forum kto mial z nimi do czynienia?
    Tak sie sklada ze serwisuje u nich moto bo na gwarancji jest, a dzis odebralem laleczke z serwisu (10 000km).
    Niestety bylo juz ciemno i zamykali warsztat wiec nie bardzo moglem oszacowac jakosci oraz estetyki serwisu... Motocykl opdalil i wydawal przyjemny dzwiek jak to KTM wiadro srobek i nakretek w silniku ;P oraz przyjemne braapbraapbraaaaap z Akrapa.
    W drodze powrotnej po przejechaniu przez pierwsza dziure w drodze zorientowalem sie ze lancuch nie jest naciagniety (jest zdecydowanie za luzny, a regolarnie sprawadzam naciag i smarowanie lancucha) wiec zjechalem na BP zeby zerknac czy aby dokrecili tylnie kolo. Dokrecili, dzieki Bogu! Kolejna rzecz ktora przykula moja uwage to zbyt duzy uslizg tylniego kola przy stosunkowo delikatnym przyspieszaniu i hamowaniu silnikiem. Naszczescie dotarlem do domu, chwycilem latarke i zaczalem dokladne ogledziny i oto co ujzalem...
    DSC_0408.jpg DSC_0411.jpg DSC_0413.jpg DSC_0418.jpg DSC_0419.jpg DSC_0423.jpg DSC_0424.jpg DSC_0425.jpg DSC_0426.jpg DSC_0431.jpg DSC_0432.jpg DSC_0435.jpg
    Aha oprocz tego na postoju kopcilo sie z moto jak ze starego URSUSa, nie dziwota katalizator i rura wydechowa zapi***one olejem.
    Coolant ponizej MIN przy rozgrzanym silniku, oprocz tego cieknie jak ze starego kranu...
    Olej na silniku, a przed dolaniem nowego oleju nawet nie chcialo im sie ostrozniewyczyscic okolic wlewu - jestem swierzakiem jesli chodzi o motocykle i serwisowanie moge sie mylic moze nie czysci sie okolic wlewu. Jestem w bledzie?
    Jesli sie nie myle to poziom oleju powinien byc miedzy MIN a MAX ale napewno nie wiecej niz MAX, tak przynajmniej logika nakazuje, czy aby napewno? Poziom oleju przy lekko odchylonym motocyklu w przeciwna strone nizeli okienko so sprawdzania poziomu ZDECYDOWANIE PONAD MAX, wrecz do oporu wlewali. Bo przeciez wszyscy wiedza ze KTM wypija 3 litry oleju na 10 000km i miesci sie to w normach producenta, wiec nalezy wlac go pod dekielek bo przeciez i tak sie wypali, prawda!?
    Jutro wracam do serwisu i mam nadzieje ze ostatni raz tam serwisowalem moto. Moze ktos zana profesjonalny serwis KTM gdzie faktycznie ludzie pracuja z pasja tak jak to KTM reklamuje, a nie dlatego ze musza badz nie chce im sie szukac innej roboty.
    Bardzo prosze o info i z gory dziekuje.
    A moze jestem przewrazliwiony?
    Wybaczcie moja frustracje ale skasowali mnie na 388 krolowych, a to chyba nie malo za wymiane oleju i filtrow i "generalny przeglad na oko" bo tak to sie pewnie odbywa.

    Dziekuje za uwage, z niecierpliwoscia czekam na odpowiedzi :)
     
    #47 Draco_690, Luty 17, 2014
    Ostatnia edycja: Luty 17, 2014
  8. Michal 13

    Michal 13 Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Kwiecień 30, 2009
    Posty:
    1151
    Browary:
    1
    Miasto:
    N London
    Motocykl:
    Suzuki GSXR 600
    o kuwa ale tecza na blacie.... sorry za OT ale nie moglem sie powstrzymac...
     
  9. marrio1977

    marrio1977 Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Marzec 5, 2011
    Posty:
    39
    Browary:
    13
    Miasto:
    brighton
    Motocykl:
    BMW R1150RT BMW K 1600 GTL E
    Ja tez mam na serwisy i warsztaty długie rogi mi powiedzieli w BMW ze W K1600 GTL niema żarówek tylko jest soczewka i jak się przepali to trzeba lampę wymienić za jedyne 1000 funa chodziło o światło krótkie i to był pracownik z 13 letnim stażem tak mi powiedzieli , za tydzień mam jechać bo jest nowy program i BMW sponsoruje 1 godz chyba poproszę czy będę mógł im na ręce patrzeć

    Jak miąłem na gwaranci bika pojechałem do tego samego serwisu żeby mi światła do góry podnieśli odpowiedz była taka poświeciliśmy 5 godzin i niemożna ich ustawić trzeba lampę wymienić sam je ustawiłem w 20 min tylko poczytałem na forach i pojechałem im to pokazać odpowiedz była My robimy tylko to co nam BMW karze i nic z głowy 0 przeciążeń i tak jest w w większości serwisów robią bo murza a nie bo to LUBIA
     
  10. RAPTUS

    RAPTUS Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Luty 10, 2014
    Posty:
    274
    Browary:
    0
    Miasto:
    lincolnshire
    Motocykl:
    yamaha raptor
    Co to za serwis który oddaje moto zalane olejem. Tak trudno wziąć i motor umyć po uczniu ktoremu sie ręce trzęsą i sprawdzić czy dobrze prace wykonał. Wymiane oleju zawsze sie uczniom powierza. Nie wiem czy zmiane oleju trzeba robić w warsztacie na gwarancji. Moze warto sie nauczyć samemu taką obsługę robić, to proste.
     
  11. Draco_690

    Draco_690 Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Luty 14, 2014
    Posty:
    11
    Browary:
    0
    Miasto:
    London - Mitcham
    Motocykl:
    KTM Duke 690 IV
    Olej i filtry to zaden problem dla mnie, w starym samochodzie sam wszystko robie, prawie wszystko ;p
    W moto wymienili rowniez shins - podkladki(dystans) przy zaworach nie znam jeszcze fachowej terminologii.
    Oprocz tego prosiłem o wgranie nowej mapy paliwa bo zdarzalo sie ze wylaczal sie silnik przy niskich obrotach bardzo specyficzny przypadek. To ze KTM musi dostać w p***de bo lubi juz wiem :D ale bez przesady.
    I jeszcze prosiłem o zlokalizowanie przyczyny duzego poboru oleju, 3 litry na 10 000km. Wiem ze w KTM pobór oleju jest norma, a juz przede wszystkim w jednocylindrowcu tej pojemnosci, ale 3 litry to dosc duzo, prawie 2strok :D

    Wrocilem do serwisu KTM, pokazalem zdjecia i wyrszilem swoje glebokie niezadowolenie, podkreslajac ze to nic personalnego i staram sie zachowac spokoj, co nie jest latwe w takiej sytuacji. Widzialem spojzenie mlodego mechanika, ktory zajmowal sie moja laleczka i malo mnie nie przepalil na wylot :D a przeciez to on zj***al sprawe. Tak czy inaczej siedze i czekam az poprawi swoje bledy, a po wszystkim umyje zabrudzenia. I ponownie przeprowadze ogledziny, lepiej zebym nie musial tu nocowac.
     
  12. Draco_690

    Draco_690 Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Luty 14, 2014
    Posty:
    11
    Browary:
    0
    Miasto:
    London - Mitcham
    Motocykl:
    KTM Duke 690 IV
    Witam ponownie, chlopaki naprawili swoje bledy, poziom oleju zostal unormowany, zadbali o wlasciwy poziom plynu chlodniczego, wyczyscil katalizator (jesli mozna to tak nazwac, bo raczej trudno wytrzec przypalony olej, ale dobra zeby nie bylo ze kawal H**a jestem). Wszystko pieknie, fajnie, przeprosiny i podzikowania, siema sciema, srutu tutu majtki z drutu. Wracam do domu i cos mnie podpusiclo zeby ponownie zerknac pod korek wlewu oleju. Odkrecam i widze ze powycierali "syf" a tam K***a kawalek szmaty na korku. No ja p*****le, ciekawe ile wpadlo do wewnatrz silnika!?!
    DSC_0470.jpg

    Zdecydowanie odradzam serwis InMoto z Croydon (Londyn) sam tez juz tam nie wroce, niestety ale to jedyny w okolicy wiec bede musial pofatygowac sie gdzies poza Londyn w przypadku wiekszych wymian. A od teraz oleje i filtry w moto bede wymienial sam, bo gwarancja i tak nie obejmyje zniszczenia przez wetknieta do silnika szmate albo nasypanego piasku bo sie nie chcialo przed wymiana oczyscic silnika jak nalezy.
     
  13. Draco_690

    Draco_690 Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Luty 14, 2014
    Posty:
    11
    Browary:
    0
    Miasto:
    London - Mitcham
    Motocykl:
    KTM Duke 690 IV
    Witam :)

    Wczoraj pofatygowalem sie do servisu i ponownie wyrazilem swoje niezadowolenie ;) oraz zazadalem zwrotu pieniedzy za serwis.
    Pan mi odpowiedzial ze w tej sprawie musi sie skonsultowac z wlascicielem, ktorego obecnie nie ma, a nastepnie zadzwoni do mnie.
    Dzis odebralem telefon z serwisu, w ramach rekompensaty i "odzyskania mojego zaufania", ktore zostalo nadszarpniete zaproponowali mi ponowne wykonanie serwisu, oczywiscie bezplatnego oraz moge zostac i "patrzec mechanikom na rece". Obiecalem sobie ze wiecej tam nie wroce ale z tego wzgledu ze potrzebyje sprawny motocykl(mam nadzieje ze w silniku nie bedzie wiecej "skarbow") na 24 Lutego postanowilem ze jeszcze raz skorzystam z ich uslugi ale tym razem bede tam sterczal i wpatrywal sie dokladnie :)
     
  14. MarasBR

    MarasBR Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Luty 6, 2013
    Posty:
    189
    Browary:
    20
    Miasto:
    Tyne and Wear
    Motocykl:
    Honda VTX 1300
    życze cierpliwości i wytrwałości normalnie masakra z tymi servisami pzdr
     
  15. Draco_690

    Draco_690 Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Luty 14, 2014
    Posty:
    11
    Browary:
    0
    Miasto:
    London - Mitcham
    Motocykl:
    KTM Duke 690 IV
    Dzieki kolego, cierpliwosci nigdy za wiele :crazy:
     
  16. apal

    apal Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Luty 23, 2012
    Posty:
    831
    Browary:
    162
    Miasto:
    Kingston
    Motocykl:
    R6 5SL
    Ja bym teraz kilka razy `przeplukal` tym samym olejem silnik- a nuz jeszcze cos ciekawego wypadnie:co?:
    Kiedys kupowalem tam czesci do Aprili-duzy sklep., ale na stanie to chyba mieli tylko podkladki:pirat:
     
  17. mikrus193

    mikrus193 Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Kwiecień 1, 2012
    Posty:
    191
    Browary:
    0
    Miasto:
    Leicester było teraz Tylorstown
    Motocykl:
    Jawa TS350,Hondacb450s,ZZR600,Bandit1250SGT,teraz pieszoloty
    siekiera w dłoń i cheja
     
  18. jawa

    jawa Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Sierpień 19, 2009
    Posty:
    1295
    Browary:
    16
    Miasto:
    West London a kiedys West Midlands UK
    Motocykl:
    Kiedys KTM...teraz dlugo dlugo nic
    Nie wiem dokladnie jak tam 690'tka ale w 990 nie mialem problemu z poborem oleju a najechane mialem ponad 40k mil na zegarze wiec nie wiem skad taka opinia ze KTM pije olej. Fakt ze miedzy wymianami dolewalem okolo 300-500ml ale to tyle. Ja wymiany zawsze sam robilem i wlewalem okolo polowe stanu tyle ze w 990 jest sucha miska olejowa wiec poziom oleju sprawdza sie troche inaczej niz w zwyczajnym motorze.

    Ja sie ogolnie przejechalem na wszystkich serwisach markowych zarowno majac honde jak i ktm'a.
    Teraz wiem ze kolejny moto bedzie nowy i tu sie pojawia pytanie jak go serwisowac bo w kazdym serwisie pracuja polglowki.
    Kolega posiadajacy BMW po odwiedzinach dealera zeby zrobili drugi serwis gwarancyjny zaliczyl glebe bo zapomnieli srobe dokrecic od zacisku hamulcowego, zacisk sie przesunal i zablokowal kolo....
     
  19. Draco_690

    Draco_690 Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Luty 14, 2014
    Posty:
    11
    Browary:
    0
    Miasto:
    London - Mitcham
    Motocykl:
    KTM Duke 690 IV
    Witam kolege

    Co do poboru oleju w KTM to glownie w jedno cylindrowcach o duzej pojemnosci, z tego co ja sie orientuje, a 990 jest V (moge byc w bledzie).
    690 ma dosc duzy tlok i pobor oleju jest wystepoje glownie na zimnym silniku, ponoc przy tak duzym tloku musi posiadac wieksza przerwe miedzy tlokiem a sciana cylindra, co wydaje sie dosc realne, ale tez sam tego nie sprawdzalem, bo jak? :)
    Co do serwisowania to robie to warsztacie KTM ze wzgledu na gwarancje (pierwsze 2 lata) bo moto funfel nowka z salonu, taki sobie prezent zrobilem na zdane prawko w UK :lol: i nie zamienil bym KATA na nic innego :victory:
     
  20. Grzesiek

    Grzesiek Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Wrzesień 22, 2012
    Posty:
    1540
    Browary:
    170
    Miasto:
    West Yorkshire
    Motocykl:
    MT 09 tracer
    Nie wydaje mi sie zeby 3 litry oleju na 10000 bylo w porzadku, litr to jeszcze, alw trzy??? Cos to smierdzi, nawet jak na ktma to za duzo
     

Poleć forum

  • O nas

    PolishBikers.com jest internetowym forum skupiającym Polskich Motocyklistów w Wielkiej Brytanii. Istniejemy od 2008 roku i dbamy o to aby nasza strona była przydatnym narzędziem dla motocyklistów do komunikacji, organizowania wyjazdów/zlotów, dzielenia się wiedza na temat zagadnień motocyklowych oraz miejscem do szukania cennych i zarazem przydatnych informacji.
  • Kontakt z Nami

  • Postaw nam browara!

    Administracja ciężko pracuje nad utrzymaniem strony w jak najlepszej formie. Jeżeli doceniasz to co tutaj robimy dla was,możesz postawić nam browara! Dziękujemy i bardzo doceniamy wszystkie dotacje!