Problem z quickshifterem.

Temat na forum 'Tuning, Mapowanie' rozpoczęty przez Bobik666, Lipiec 1, 2015.

  1. Bobik666

    Bobik666 Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Lipiec 20, 2013
    Posty:
    13
    Browary:
    0
    Miasto:
    Leeds
    Motocykl:
    Kawasaki ZX10R JE
    Witam może ktoś spotkał się z takim problemem. Zakupiłem hm lite do mojej zx6r 2009 i wszystko było tiptop.Parę dni temu zmieniłem bike na zx10r 2010 dwa dni smigalem bez qs i ze skrzynia wszystko tip top.Po założeniu qs byłem zadowolony bo biegi wchodziły nawet ciut lepiej niż zx6r do czasu kiedy czasami przy zmianie z 1 na 2 bieg wyskakiwal na luz.Zauważyłem że dzieje się tak zazwyczaj jak dodaje gaz na pół gwizdka na pełnym ogniu jest ok.Ciekawe czy to wina qs czy powoli zaczyna się coś że skrzynia źle dziac.Za wszystkie podpowiedzi z góry dzięki.
     
  2. Arnie

    Arnie Szaman

    Dołączył:
    Kwiecień 12, 2008
    Posty:
    5197
    Browary:
    121
    hmmm z zasady ja nigdy nie zmienialem z 1 na 2 z uzyciem QS, z 2 w gore juz tak

    masz zwykly QS, jakbys mial wyzszy model mozesz wydluzyc czas odciecia na nizszych obrotach i zapewne by bylo git ;)
     
  3. Bobik666

    Bobik666 Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Lipiec 20, 2013
    Posty:
    13
    Browary:
    0
    Miasto:
    Leeds
    Motocykl:
    Kawasaki ZX10R JE
    Słyszałem że nie jest do końca wskazane zmieniać z 1na 2 no chyba że się ma hm GP tam można czas na każdy bieg ustawić. Chyba też zacznę zmieniać od 2 zwyz bo trochę jest to stresujące cały czas myśleć wskoczył czy nie..:)
     
  4. riddickber

    riddickber Kat Komarków

    Dołączył:
    Kwiecień 20, 2009
    Posty:
    2726
    Browary:
    377
    Miasto:
    carlisle
    Motocykl:
    HP4
    ,cos masz skopane albo za czesto na kole smigasz :)
     
    #4 riddickber, Lipiec 2, 2015
    Ostatnia edycja: Lipiec 2, 2015
  5. xxtreme

    xxtreme Tuner Motorynek

    Dołączył:
    Lipiec 2, 2008
    Posty:
    5622
    Browary:
    334
    Miasto:
    EU
    Motocykl:
    Ride like satan, live like God :P
    Kwestia ustawienia dzwigni.
     
  6. Bobik666

    Bobik666 Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Lipiec 20, 2013
    Posty:
    13
    Browary:
    0
    Miasto:
    Leeds
    Motocykl:
    Kawasaki ZX10R JE
    Jakieś sugestie :)?.Posprawdzalem połączenia czy wszystko na sztywno lekko obniżyłem dźwignię aby pewniej zmieniać bieg. Dodam ze mam rearsety i dzwignia jest dluzsza od standartu.Będę testował wkrótce :)
     
  7. xxtreme

    xxtreme Tuner Motorynek

    Dołączył:
    Lipiec 2, 2008
    Posty:
    5622
    Browary:
    334
    Miasto:
    EU
    Motocykl:
    Ride like satan, live like God :P
    Dokladnie o to chodzi. ''Droga'' miedzy 1-2 jest znacznie dluzsza niz miedzy innymi biegami i o bardziej pozytywne wbicie biegu chodzi. Doswiadczalnie tylko. Takze jak masz jakies dystanse miedzy rodem a dzwigniami to tez jest niewskazane bo caly uklad dzwigni robi sie za bardzo elastyczny.
     
  8. Bobik666

    Bobik666 Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Lipiec 20, 2013
    Posty:
    13
    Browary:
    0
    Miasto:
    Leeds
    Motocykl:
    Kawasaki ZX10R JE
    Na to wygląda że trochę to niedbale poskladalem.Po dokładnym skreceniu i wyeliminowaniu wszystkich luzow chodzi narazie jak należy. Dzięki wszystkim za podwiedzi.
     
  9. Virus

    Virus Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Marzec 5, 2015
    Posty:
    291
    Browary:
    83
    Miasto:
    Hertfordshire
    Motocykl:
    BMW R1200GSA
    ... u mnie jak za malo pociagne na obrotach jedynke to tez czasami wskoczy mi luz zamiast 2.... ale jak zaciagne dobrze to nie ma problemu... chociaz osobiscie z 1 na 2 wole na sprzegle.... za duza przerwa i brak plynnosci...... co innego wyzej. :)
     
  10. riddickber

    riddickber Kat Komarków

    Dołączył:
    Kwiecień 20, 2009
    Posty:
    2726
    Browary:
    377
    Miasto:
    carlisle
    Motocykl:
    HP4
    nie wiem co wam z ta 2-ka ,ma byc plynnie na kazdym biegu ,
     
  11. Michal95

    Michal95 Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Maj 10, 2013
    Posty:
    519
    Browary:
    96
    Miasto:
    Birmingham
    Motocykl:
    YamaSaki
    Do 6tys na 1 i 2 wchodzi bez problemu :)
     
  12. steryd

    steryd Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Luty 23, 2014
    Posty:
    100
    Browary:
    1
    Miasto:
    Opole
    Motocykl:
    Jest
    Podepne sie pod temat chodzi o qs hm plus ustawilem czulosc na 90 bylo wszystko ok przez miesiac az do dzisiaj podczas jazdy na 6 cz na 5-4-3 zaczol przerywac czyli odcinal napiecie.Zachowywal sie jabym urzywal qs zmienilem czulosc na 80 i znowu powrocilo,znowu zmienilem czulosc na 70 i co jakis czas odcina zaplon podczas jazdy.Nie wiem czy nie jest felerny sensor,ktos sie spotkal z takim problemem?
     
  13. xxtreme

    xxtreme Tuner Motorynek

    Dołączył:
    Lipiec 2, 2008
    Posty:
    5622
    Browary:
    334
    Miasto:
    EU
    Motocykl:
    Ride like satan, live like God :P
    Sprawdz wtyczke polaczenie miedzy sensorem a reszta loom-a i mase/-Ve.

    Regulowales ostatnio naprezenie wodzika zmiany biegow?

    ps. troche za czulo masz ustawione imo. Ja zawsze jezdzilem z 50% aby silniej zapinac i nie wskakiwal falszywy luz (ale to zalezy od skrzyni/moto/stylu jazdy).
     

Poleć forum

  • O nas

    PolishBikers.com jest internetowym forum skupiającym Polskich Motocyklistów w Wielkiej Brytanii. Istniejemy od 2008 roku i dbamy o to aby nasza strona była przydatnym narzędziem dla motocyklistów do komunikacji, organizowania wyjazdów/zlotów, dzielenia się wiedza na temat zagadnień motocyklowych oraz miejscem do szukania cennych i zarazem przydatnych informacji.
  • Kontakt z Nami

  • Postaw nam browara!

    Administracja ciężko pracuje nad utrzymaniem strony w jak najlepszej formie. Jeżeli doceniasz to co tutaj robimy dla was,możesz postawić nam browara! Dziękujemy i bardzo doceniamy wszystkie dotacje!