Problem z szarpaniem podczas dodawania gazu w Suzuki Gsxr 1000 K1

Temat na forum 'Sport/Streetbike/Naked' rozpoczęty przez Pijawka79, Czerwiec 4, 2015.

  1. Pijawka79

    Pijawka79 Nabywca Suszarki

    Dołączył:
    Maj 28, 2015
    Posty:
    5
    Browary:
    0
    Miasto:
    Cheltenham
    Motocykl:
    Suzuki Gsxr 1000 K1
    Witam ! Mam problem podczas jazdy np na drugim lub trzecim biegu gdy odpuszczam gaz i chce ponownie odkrecic manetke zaczyna sie szarpanie,dopiero gdy odkrece mocniej nastepuje poprawa ! Wymienilem linke sprzegla,ale nic nie pomoglo,teraz zabieram sie za wymiane tarcz sprzegla,ale moze sie myle ?! Prsze o podpowiedz,byc moze ktos z Was mial podobnie i udalo sie to rozwiazac ! Dziekuje !!!
     
  2. ADIX

    ADIX Kat Komarków

    Dołączył:
    Luty 14, 2009
    Posty:
    2402
    Browary:
    25
    Miasto:
    Swindon
    Motocykl:
    YZF-R1 5VY, GSXR1000 K1, YZF-R1 b14, KTM 990 Adv
    Przy jakiej prdkosci i jakich obrotach tak ci sie dzieje ?
     
  3. hemanos

    hemanos Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Listopad 16, 2010
    Posty:
    70
    Browary:
    0
    Miasto:
    Doncaster
    Motocykl:
    R1 5VY
    jakis blad na zegarze?
     
  4. Pijawka79

    Pijawka79 Nabywca Suszarki

    Dołączył:
    Maj 28, 2015
    Posty:
    5
    Browary:
    0
    Miasto:
    Cheltenham
    Motocykl:
    Suzuki Gsxr 1000 K1
    Przy malych predkosciach jest to szarpanie ! i zadnych bledow na zegarach nie ma ! Czytalem troche na ten temat i nikt nie daje jednoznacznej odpowiedzi,ale chyba najbardziej bym obstawial na te tarcze sprzeglowe ?!
     
  5. gabik

    gabik Motorynek Kat

    Dołączył:
    Sierpień 3, 2008
    Posty:
    5514
    Browary:
    495
    Miasto:
    HP13
    Motocykl:
    SV650S, R6, MZ ES175 1961, GS500 , MG Nevada 750, Husky SM610, R1150RT, Ducati 999s, T ST 675
    A moze lancuch za luzny?
     
  6. impostor1981

    impostor1981 Kat Komarków

    Dołączył:
    Sierpień 20, 2010
    Posty:
    2365
    Browary:
    33
    Miasto:
    Coventry/Rabka Zdroj
    Motocykl:
    MT-09 83 Street Rally (los wariatos, bananos na twarzos non stopos) ; GPZ 500 S "OSIOLEK"; BMW F650
    Nie rozumiem jak tarcze mają mieć na to wpływ?? To szarpie jak puszczasz sprzęgło?? Jakie obroty ma moto jak to się dzieje?? Może za niskie?? Jak na dwójce trójce dodajesz gazu przy 2k obrotów to może szarpać. Ale jak dla mnie brzmi jak problem z zasilaniem paliwem. Nie wiem K1 to na wtrysku jest??
     
  7. Michal 13

    Michal 13 Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Kwiecień 30, 2009
    Posty:
    1151
    Browary:
    1
    Miasto:
    N London
    Motocykl:
    Suzuki GSXR 600
    A moze poprostu za wysoki bieg na predkosci i go muli? Wiem ze glupia dignoza ,ale warto sprawdzic
     
  8. Pijawka79

    Pijawka79 Nabywca Suszarki

    Dołączył:
    Maj 28, 2015
    Posty:
    5
    Browary:
    0
    Miasto:
    Cheltenham
    Motocykl:
    Suzuki Gsxr 1000 K1
    Lancuch nie jest za luzny a tarcze sprzeglowe maja duzo do szarpania bo to sie dzieje na biegu i sa to slowa mechanika ktory tak zdiagnozowal,ale wole zapytac wiekszej grupy ludzi ktorzy maja Motory i byc moze mieli taki problem ! wiadomoi ze lepiej wiedziec od razu co jest zle zanim wymienisz wszystko :)

    Michal13 kazda diagnoza jest ok ! Dzieki za czas mi poswiecony :)
     
  9. gabik

    gabik Motorynek Kat

    Dołączył:
    Sierpień 3, 2008
    Posty:
    5514
    Browary:
    495
    Miasto:
    HP13
    Motocykl:
    SV650S, R6, MZ ES175 1961, GS500 , MG Nevada 750, Husky SM610, R1150RT, Ducati 999s, T ST 675
    A pan mechanik nie chce latwo zarobic na wymianie sprzegla? A problem pozzostanie... Oczywiscie gdybam =)
     
  10. Pijawka79

    Pijawka79 Nabywca Suszarki

    Dołączył:
    Maj 28, 2015
    Posty:
    5
    Browary:
    0
    Miasto:
    Cheltenham
    Motocykl:
    Suzuki Gsxr 1000 K1
    tego nie wie nikt :)
     
  11. popekbialy

    popekbialy Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Sierpień 19, 2012
    Posty:
    1071
    Browary:
    28
    Miasto:
    NORTHAMPTON
    Motocykl:
    CBR600rr3 :)CBR600F3 :)CBR600F4:)CBR1000RR:)kawa636:(
    swiece ? filtr powietza sprawdzałes ?
     
  12. Michal95

    Michal95 Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Maj 10, 2013
    Posty:
    525
    Browary:
    108
    Miasto:
    Birmingham
    Motocykl:
    YamaSaki
    Mysle ze to moze sprezyny na docisku?, same sprezyny mozesz wymienic bez mechanika jesli masz podstawowe klucze i mniej wiecej kumasz czacze :D
     
  13. Eski

    Eski Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Luty 10, 2011
    Posty:
    1017
    Browary:
    145
    Miasto:
    UK
    Motocykl:
    Yamaha
    A ja proponuje żeby autor tematu nagrał filmik jak sie zachowuje motocykl. To wiele ułatwi :)
    Jeśli ma czym oczywiscie :)


    bo szarpanie , a szarpanie to mozna dwojako rozróżniać...
     
  14. kot

    kot Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Styczeń 19, 2011
    Posty:
    822
    Browary:
    101
    Miasto:
    Vadstena
    Motocykl:
    Yamaha PW 50
    bo opis naprawdę brzmi, jakby miał za niskie obroty do jazdy na 2-3 biegu (???)
     
  15. komarecki

    komarecki Pogromca Puszek

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    3504
    Browary:
    2812
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 rmz250 cat.orgia 69 ;-) 0
    Ja to kompletnie zrezygnowal bym z czepiania sie do sprzegla sam napisal ze jak odkreca to szarpie a mocniejsze odkrecenie z czasem niweluje to jakby sprzeglo mialo uslizgi to puszczalo by do puty nieodposcil by manety i dopiero lagodne nia operowanie niwelowalo by anomalje
    Fakt szarpanie a szarpanie kwestia jak kto interpretuje bo moze silnik poprostu na przemian dlawi sie i powraca moze to nie wydolnosc swiec ?tak juz mialem motor chodzi dobrze na wolnych przy naglym dodaniu gazu duza dawka paliwa zaglusza iskre i dopiero na wyzszych obrotach normuje sie?
    No tylko ja takiego przerywania nieokreslil bym szarpaniem choc objaw podobny...
     
    #15 komarecki, Czerwiec 4, 2015
    Ostatnia edycja: Czerwiec 4, 2015
  16. hemanos

    hemanos Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Listopad 16, 2010
    Posty:
    70
    Browary:
    0
    Miasto:
    Doncaster
    Motocykl:
    R1 5VY
    sprzeglo bym raczej odpuscil. stawiam na pompe lub przepustnice. albo jak kolega pisal zacznij od lancucha
     
  17. Pijawka79

    Pijawka79 Nabywca Suszarki

    Dołączył:
    Maj 28, 2015
    Posty:
    5
    Browary:
    0
    Miasto:
    Cheltenham
    Motocykl:
    Suzuki Gsxr 1000 K1
    Panowie macie racje ! Odpuszczam sprzeglo tylko sie biore za swiece i przewody ! Jeden magik posluchal jak jade i powiedzial ze stawia na to wiec tak zrobie ! Dam znac za kilka dni ! Dzieki za porady !
     
  18. C7arny

    C7arny Nabywca Suszarki

    Dołączył:
    Kwiecień 12, 2017
    Posty:
    3
    Browary:
    0
    Miasto:
    Wrocław
    Motocykl:
    Gsxr
    przyczyna w moim przypadku byla luzna nakretka dociskajaca przednia zebatke ukladu napedowego ktora ma prawo sie poluznic o pare milimetrow zanim dojdzie do zabespieczenia. problem rozwiazalem za pomoca kleju do srub i nakretek .pzdr
     

Poleć forum

  • O nas

    PolishBikers.com jest internetowym forum skupiającym Polskich Motocyklistów w Wielkiej Brytanii. Istniejemy od 2008 roku i dbamy o to aby nasza strona była przydatnym narzędziem dla motocyklistów do komunikacji, organizowania wyjazdów/zlotów, dzielenia się wiedza na temat zagadnień motocyklowych oraz miejscem do szukania cennych i zarazem przydatnych informacji.
  • Kontakt z Nami

  • Postaw nam browara!

    Administracja ciężko pracuje nad utrzymaniem strony w jak najlepszej formie. Jeżeli doceniasz to co tutaj robimy dla was,możesz postawić nam browara! Dziękujemy i bardzo doceniamy wszystkie dotacje!