Przegrzewa się maszyna POMOCY!

Temat na forum 'Silnik, sprzęgło i napęd' rozpoczęty przez Kenzi, Luty 2, 2018.

  1. Alex600

    Alex600 Kat Komarków

    Dołączył:
    Listopad 30, 2010
    Posty:
    2763
    Browary:
    343
    Miasto:
    milton keynes
    Motocykl:
    KTM 450 EXC

    Zapomnialem ze to plastik :) w ktmie pol godz I zrobione


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    komarecki lubi to.
  2. komarecki

    komarecki Pogromca Puszek

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    3502
    Browary:
    2812
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 rmz250 cat.orgia 69 ;-) 0
    Powinniscie pisac horrory co wy pleciecie czlowiekowi :eek::D
    Oba plyny ladne tylko jeden inny od drogiego.
    Ten wentylator raz sie wlacza raz nie wiec tu jest cos nie tak. Skoro sie wlaczyl mu raz przed czerwony zbil troche zgasl potem znow wlaczyl to znaczy ze uklad chlodzenia spelnia zalozenia tylko ten wentylator dziala w kratke. Jakby byla walnieta uszczelka pod golowica to wlaczony wentylator nie powstrzymal by rosnacej temperaturu o ile uszczelka walnieta miedzy plynem a komora spalania a gdyby byla walnie ta miedzy plynem a akanalem oleju t w chlodnicy pylby gesty majonez.
     
    CezaaR i Kenzi lubią to.
  3. caballito

    caballito Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Listopad 11, 2008
    Posty:
    202
    Browary:
    34
    Miasto:
    Warszawa
    Motocykl:
    CBR 600
    Daltego mówię tester CO2 wyjaśni temat bo tak to wróżenie z fusów.

    P.S. nie spotkałem się jeszcze z płynem chłodniczym w kolorze kawy z mlekiem. Widziałem zielone niebieskie różowe ale nie takie.
     
    CezaaR lubi to.
  4. Kenzi

    Kenzi Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Listopad 6, 2016
    Posty:
    80
    Browary:
    31
    Miasto:
    Londyn
    Motocykl:
    Honda CBR F4
    czyli może to być przyczyna czujnika bo włącza wentylator jak zewre z cokołem i z masą tak samo
     
  5. komarecki

    komarecki Pogromca Puszek

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    3502
    Browary:
    2812
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 rmz250 cat.orgia 69 ;-) 0
    To ja mam cos z ekranem w straym s5 :(
    Bo ja tam nie widze kawy z mlekiem . Cabalito zanim znow powiesz ze sie xzepiam to powiem ze rozumiem i zgadzam sie z twoim tokiem rozumowania ale czy popatrzyles na zdjecia bo mysle ze kolega cos przejaskrawil opisujac to jako kawa z mlekiem ja tam widze czereony plyn troszke stary i tyle
     
  6. Kenzi

    Kenzi Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Listopad 6, 2016
    Posty:
    80
    Browary:
    31
    Miasto:
    Londyn
    Motocykl:
    Honda CBR F4
    podasz przykład jakiegos testera? bo nie wiem za jakim się rozglądać
     
  7. mazak

    mazak Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Lipiec 28, 2013
    Posty:
    473
    Browary:
    475
    Miasto:
    hastings
    Motocykl:
    honda transalp 700
    a czy nie powinno sie odpowietrzyc ukladu przy wymianie plynu?
    ja jak wymienialem to nie zakrecalem kortka chlodnicy odpalilem pare razy ruszylem maneta i plyn opadal i trzeba bylo dolac
     
  8. Kenzi

    Kenzi Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Listopad 6, 2016
    Posty:
    80
    Browary:
    31
    Miasto:
    Londyn
    Motocykl:
    Honda CBR F4
    no widać że ten płyn to już długo nie był zmieniany. Może trochę wyolbrzymiłem z tą kawą i mlekiem masz racje.
     
  9. caballito

    caballito Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Listopad 11, 2008
    Posty:
    202
    Browary:
    34
    Miasto:
    Warszawa
    Motocykl:
    CBR 600
    Nie uważam że się czepiasz :). Ja mam po prostu takie podjeście że trzeba sprawdzić wszystkie możliwości. Zdjęcia widziałem i dziwne mi się wydało że ten nowy płyn był połowie taki jak stary. Tak jakby był w trakcie zmiany koloru.
     
  10. Kenzi

    Kenzi Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Listopad 6, 2016
    Posty:
    80
    Browary:
    31
    Miasto:
    Londyn
    Motocykl:
    Honda CBR F4
    było robione tak jak mówisz. Odpowietrzone jak trzeba
     
  11. caballito

    caballito Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Listopad 11, 2008
    Posty:
    202
    Browary:
    34
    Miasto:
    Warszawa
    Motocykl:
    CBR 600
    Kenzi lubi to.
  12. Wasal

    Wasal Pogromca Puszek

    Dołączył:
    Wrzesień 2, 2009
    Posty:
    3628
    Browary:
    716
    Miasto:
    Londyn
    Motocykl:
    cbr600rr07
    Zartowalem, ejjjjj gdzie mieszkasz ktora strona Londynu?????

    Sent from my SM-G925F using Tapatalk
     
  13. Kenzi

    Kenzi Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Listopad 6, 2016
    Posty:
    80
    Browary:
    31
    Miasto:
    Londyn
    Motocykl:
    Honda CBR F4
    mnie też to zaniepokoiło. Ale nie przepłukiwałem zbiorniczka ani układu. Tylko to co zleciało to zleciało przechyliłem moto poleciało pare kropel wiecej, pobujałem tak samo. Zakręciłem śrubę i zalałem.
    --- Post updated ---
    Wschód - Stratford
    --- Post updated ---
    oglądałem właśnie te owe. To zamówie i zobaczymy co pokaże.
     
  14. Wasal

    Wasal Pogromca Puszek

    Dołączył:
    Wrzesień 2, 2009
    Posty:
    3628
    Browary:
    716
    Miasto:
    Londyn
    Motocykl:
    cbr600rr07
    http://www.mhmotorcycles.co.uk

    Bromley ale mozesz zawsze pociagiem wrocic z Bromley South. Polecam ich z 6lat opiekuja sie moim moto jak cos popsuje i sam nie naprawie nie zdzieraja i naprawiaja to co trzeba.

    Sent from my SM-G925F using Tapatalk
     
  15. komarecki

    komarecki Pogromca Puszek

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    3502
    Browary:
    2812
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 rmz250 cat.orgia 69 ;-) 0
    Ja tylko tak napisze
    1. Motor nje przegrzewa sie w czasie jazdy a na postoju
    2. Gdy wlaczyl sie wentylator to temperatura sie zbila w dol wentylator zgasl po czym znow wzrosla i znow sie wlaczyl - pelen prawidlowy cykl
    3. Wentylator czasami sie nie wlacza i w tedy wybija plyn
    ..............
    Czyli problem jest w tedy i tylko w tedy gdy potrzebny jest wentylator a go nie ma
    ...............
    Ergo ja bym sie skupil na tym by ten wentylator byl zawsze w tedy gdy wskazowkaa siega pola czerwonego czy jak tam prawidlowo jest w tej cbr bo u mnie to jest na 3/4 skali
     
  16. Kazeex

    Kazeex Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Kwiecień 9, 2017
    Posty:
    98
    Browary:
    24
    Miasto:
    Bedford
    Motocykl:
    Hayabusa
    Weź sobie jeszcze sprawdź czy twój Moto posiada tylko jeden czujnik do temperatury.
    Płyn na zdjęciu ok.
    A po odpaleniu kopci może?
    Kiedyś spotkałem się z czymś troszkę podobnym i taka ciekawostka winny był korek chłodnicy.
    Tylko że to był intruz 800....
     
  17. komarecki

    komarecki Pogromca Puszek

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    3502
    Browary:
    2812
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 rmz250 cat.orgia 69 ;-) 0
    Korek moze byc tzn jego zawory ale to przedwczesne wybijanie plynu i nie zaciaganie ponowne ze zbiornika..... a tu ze niby moto sie gotuje i juz .
    Czujniki sa zawsze jeden do wentylatora , jeden od przegrzania krancowy (zapala osobna kontrolke przegrzania lub czasami zalacza kontrolke oleju roznie rozni producenci robili , jeden do wskazan na desce rozdz. O ile jest . No i jeden osobny moze byc dla kompa wtrysku ale czesto tez ten od zegarow jest dwu sekcyjny mierzu dla zegarow i dla compa wtrysku jak w mojej deauvile. W bmw1100 to byly dwa osobne(ocz od temp oleju oczywiscie :))
     
  18. Kenzi

    Kenzi Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Listopad 6, 2016
    Posty:
    80
    Browary:
    31
    Miasto:
    Londyn
    Motocykl:
    Honda CBR F4
    Chłopaki problem.

    Byłem teraz zobaczyć jak się zachowuje gad
    na zimnym kopci ale jak się zagrzeje to jest ok. Teraz problem jest taki że w ogóle nie działa wentylator. Jak wcześniej zwarłem z masą to ruszył tak teraz nic. Na główce czujnika tez teraz nie działa. Dochodzi do czerwonego pola i nic. Nie rusza go nic.
    --- Post updated ---
    Dokładnie jak piszesz. Wtedy gdy trzeba wentylatora to go nie ma. Teraz w ogóle nie rusza.
     
  19. komarecki

    komarecki Pogromca Puszek

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    3502
    Browary:
    2812
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 rmz250 cat.orgia 69 ;-) 0
    Zostaw te kopcenie w spokoju.
    Zobacz jak wygladaja styki pod bezpiecznikiem wentylatora .i bezpiecznik:):)
    Zobacz kostke od wentylatora czy nie zielona.
    A gdzie dotykasz tym kablem do masy motoru??
     
    CezaaR lubi to.
  20. Kenzi

    Kenzi Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Listopad 6, 2016
    Posty:
    80
    Browary:
    31
    Miasto:
    Londyn
    Motocykl:
    Honda CBR F4
    Od momentu jak sprawdziłem bezpieczniki to wentylator przestał działać.
    Był lekko zaśniedziały styk ale minimalnie także nie powinno mieć to wpływu.
    kostka jest prawie jak nowa.
    a dotykam do ramy oczywiście. Ostatnim razem działał teraz juz przestał cholerny wentylator.

    Aaa i Kontrolka oleju zaczęła świecić. A olej w normie
     

Poleć forum

  • O nas

    PolishBikers.com jest internetowym forum skupiającym Polskich Motocyklistów w Wielkiej Brytanii. Istniejemy od 2008 roku i dbamy o to aby nasza strona była przydatnym narzędziem dla motocyklistów do komunikacji, organizowania wyjazdów/zlotów, dzielenia się wiedza na temat zagadnień motocyklowych oraz miejscem do szukania cennych i zarazem przydatnych informacji.
  • Kontakt z Nami

  • Postaw nam browara!

    Administracja ciężko pracuje nad utrzymaniem strony w jak najlepszej formie. Jeżeli doceniasz to co tutaj robimy dla was,możesz postawić nam browara! Dziękujemy i bardzo doceniamy wszystkie dotacje!