QUICKSHIFTER , ogolne info

Temat na forum 'Tuning, Mapowanie' rozpoczęty przez APZOR, Sierpień 17, 2010.

  1. APZOR

    APZOR Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Kwiecień 11, 2010
    Posty:
    532
    Browary:
    0
    Miasto:
    Doncaster
    Motocykl:
    YAMAHA R1 14B BIG BANG
    Mam pyatnie co do wyzej wymienionego sprzetu, wiadomo za potrzebne do tego jest PCIII zebyto funkcjonowalo ale musze sie upewnic czy potrzebuje do tego rowniez modul injection pack czy wystarczy go podpiac do PCIII i to jest na zasadzie plug'n'play?
     
  2. KubaXL

    KubaXL Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Maj 16, 2010
    Posty:
    126
    Browary:
    0
    Miasto:
    Close to You
    Motocykl:
    Kawa zx9r
    Swietne pytanie, ja dodam jeszcze jedno, podstawowe za co jest odpowiedzialny quickshifter czyli w zasadzie co to jest i jak to dziala gdyby mogl to ktos opisac bylbym wdzieczny. ;-)
     
  3. Lexwon

    Lexwon Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Maj 3, 2010
    Posty:
    1870
    Browary:
    8
    Miasto:
    Stoke-On-Trent
    Motocykl:
    Bialo-niebieskie
    czytalem wczoraj gdzies na necie, ze koles chcial zainstalowac quickshifter w GSXR600 K7 i mial juz kupiony PC III, jednak okazalo sie ze nie da rady bo ma 8 wtryskow/ po dwa na cylinder i potrzebuje tego ignition module. Ale pozniej ktos mu doradzil, zeby zmienil na PC V, ze on podobno nie potrzebuje tego modulu. Najlepiej zadzwonic gdzies do dystrybutora i sie blizej dowiedziec. Swoja droga zajebista sprawa ten QS

    w skrocie quickshifter to takie madre urzadzenie, ktore pozwala na zmiane biegu na pelnym gazie. Nie musisz zamykac manetki zeby wbic kolejny bieg. W codziennej jezdzie raczej nie odczujesz roznicy.
     
  4. xxtreme

    xxtreme Tuner Motorynek

    Dołączył:
    Lipiec 2, 2008
    Posty:
    5622
    Browary:
    334
    Miasto:
    EU
    Motocykl:
    Ride like satan, live like God :P


    Quickshiftery mozna podlaczac bezposredni do wiazki bez uzywania PC. Oczywiscie jezeli sie go posiada to tez nie ma problemu bo jest taka opcja. Najtansze i dobre ( bo sam taki stosuje) sa HM. Oczywiscie sa w wresji bez ciecia kabli. Wiecej tutaj: http://www.hmquickshifter.com/fitments.php
     
  5. APZOR

    APZOR Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Kwiecień 11, 2010
    Posty:
    532
    Browary:
    0
    Miasto:
    Doncaster
    Motocykl:
    YAMAHA R1 14B BIG BANG
    ok tak wiec kupilem takie cudo i drugie takie, i dalem 250 podlaczylem dziala zajebiscie , przejechalem sie dwa razy po swoim osiedlu , odkrecilem manete , 2......3.......4..hamowanie4.3.2 i dalej 2......3.....4 chodzi pieknie zmiana biegu przyodkreconej manecie i bez sprzegla jest czyms pieknym , przyspieszenie jest niesamowite ale mam kolejne pytanie . jaki ma to wplyw na skrzynie czy kola zebate dostaja po dupie czy nie ma to znaczenie i wszystko jest jak w amerykanskim filmie HAPPY END....? tak przy okazji to moje moto na tor ( tak dla wtajemniczonych track bikerow ) juz sie doczekac nie moge pierwszego tracka....
     

    Attached Files:

  6. xxtreme

    xxtreme Tuner Motorynek

    Dołączył:
    Lipiec 2, 2008
    Posty:
    5622
    Browary:
    334
    Miasto:
    EU
    Motocykl:
    Ride like satan, live like God :P
    Dostaje a przedewszystkim wodziki/dzwignie/selectory zmiany biegow (zalezy kto co ma w jakim sprzecie).
     
  7. Arnie

    Arnie Szaman

    Dołączył:
    Kwiecień 12, 2008
    Posty:
    5197
    Browary:
    121
    dlatego quickshifterty w bike'ach racingowych raczej sie stosuje ?
     
  8. xxtreme

    xxtreme Tuner Motorynek

    Dołączył:
    Lipiec 2, 2008
    Posty:
    5622
    Browary:
    334
    Miasto:
    EU
    Motocykl:
    Ride like satan, live like God :P
    No tak, tam wymiany czesci robi sie dosc czesto.
    Dlatego jak ktos uzywa sprzeta tez na drogi, to lepiej uzywac shiftera tylko na TD a na ulicy i tak nie nadrobisz czasu do ACE :lol:
     
  9. APZOR

    APZOR Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Kwiecień 11, 2010
    Posty:
    532
    Browary:
    0
    Miasto:
    Doncaster
    Motocykl:
    YAMAHA R1 14B BIG BANG
    dobra, dziei bardzo za odpowiedzi... bede sie tego trzymac.... a tak przy okazji , zmienilem sobie biegony niegow i jest mi o wiele wygodniej, to znaczy 1 do gory 2,3,4,5,6 na dol wszystkie biegi odwrotnie niz normalnie. czy ktos tak jeszcze lata?
     
  10. maluczczi

    maluczczi Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Czerwiec 5, 2010
    Posty:
    1054
    Browary:
    0
    Miasto:
    Yorkshire / Gliwice
    Motocykl:
    Blady :P
    buhahaha Apzor jak ci ktos sprzeta buchnie to go na pierwszym rogu znajdziesz !
     
  11. Ender

    Ender Kat Komarków

    Dołączył:
    Grudzień 16, 2008
    Posty:
    3338
    Browary:
    125
    Miasto:
    Didcot...
    Motocykl:
    VN 900 B7F R.I.P. --> VN 900 B8F ---> VN1700 Classic Tourer + KTM 620 SC :P
    ja tak mam, jak wrzucam pi?t? :p
     
  12. yellowbuddy

    yellowbuddy Nabywca Suszarki

    Dołączył:
    Czerwiec 12, 2010
    Posty:
    9
    Browary:
    1
    Miasto:
    Cork,IE
    Motocykl:
    gixxer 750k2,r6 track
    Ja tak latam! Tzw. race shift,przydaje sie to w bardzo szybko pokonywanych lewych winklach gdzie nie musisz wkladac stopy pod dzwignie,zeby wrzucic bieg wyzej,poprostu pukasz dzwignie w dol i ogien:lol:
     
    mario7878 lubi to.
  13. Luka

    Luka Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Luty 3, 2009
    Posty:
    433
    Browary:
    0
    Miasto:
    Coventry
    Motocykl:
    Aprilia rs 125 i ZXR 400 Race bike
    Ja nawet moim L-platem z race shiftem latam:lol:
     
  14. spiggi

    spiggi Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Styczeń 21, 2009
    Posty:
    1881
    Browary:
    61
    Miasto:
    lubelskie/coventry
    Motocykl:
    suzuki gsxr 750 k3 ; honda cbr 1000 superstock
    a tez zmienilem wygodniej ale za dlugo latalem normalnie i nam nawyk trzymac stope pod dzwignia i zdaza mi sie pomylic co mnie moglo drogo kosztowac na Malory :(
     
  15. wrobel

    wrobel Kat Komarków

    Dołączył:
    Czerwiec 20, 2010
    Posty:
    2370
    Browary:
    5
    Miasto:
    Oxford/Surrey
    Motocykl:
    Coming soon.
    A tak z ciekawosci panowie jak wy to zmieniliscie?:D
     
  16. Arnie

    Arnie Szaman

    Dołączył:
    Kwiecień 12, 2008
    Posty:
    5197
    Browary:
    121
    aftermarket rearsets lub tez niektore moto fabrycznie maja mozliwosc zmiany, moja er-5 niestety nie ;]
     
  17. APZOR

    APZOR Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Kwiecień 11, 2010
    Posty:
    532
    Browary:
    0
    Miasto:
    Doncaster
    Motocykl:
    YAMAHA R1 14B BIG BANG
    da rade i w normalnym moto to zmienic.... pozniej foto dozuce bo zaraz do pracy ide...ale postaram sie wytlumaczyc choc nie znam do konca wszystkich okreslemn kazdego elelmentu. zeby to zrobic , muicie zdjac dzignie z koncowki selektora biegow i przelozyc na druga strone o 180stopnii ( jezeli dzigienka jest skierowana na dol to musicie ja ustawic na gore) w niektorych moto moze to nie wyjsc , bo moze byc za malo miejsca llub potrzebujecie jakias aftermarket czesc....i juz.ja u siebie potrzebowalem zalozyc dzigienke dluzsza o 3 cm by wystawala bardziej niz standard bo drazek zmiany biegow przechodzil mi przez rame a jak chcialem ustawic na race shift to mi rama przeszkadzala bo nie moglem osiagnac odpowiedniego kata by drozek siegnal dzwigenki na drazku selektora. dla sprecyzowania ma teraz zalozone standardowe rearsety. mam nadzieje ze czaicie moje wypociny:lol::lol::lol:
     
  18. wrobel

    wrobel Kat Komarków

    Dołączył:
    Czerwiec 20, 2010
    Posty:
    2370
    Browary:
    5
    Miasto:
    Oxford/Surrey
    Motocykl:
    Coming soon.
    Ciekawe czy u mnie by sie dalo cos takiego zmontowac? :moto::crazy:
     
  19. Luka

    Luka Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Luty 3, 2009
    Posty:
    433
    Browary:
    0
    Miasto:
    Coventry
    Motocykl:
    Aprilia rs 125 i ZXR 400 Race bike
    nie ma sensu zmieniac jezeli sie jezdzi po drodze, 90% td riderow jezdzi na normalnym shifcie wiec nawet bym sobie glowy nie zawracal
     
  20. paski27

    paski27 Kat Komarków

    Dołączył:
    Lipiec 6, 2010
    Posty:
    2175
    Browary:
    0
    Miasto:
    Poole
    Motocykl:
    kawi
    witam zeby nie zakladac nowego tematu napisze tutaj.
    moto zx10r 07
    niedlugo mi dojdzie na podlaczenie do pcIII sprzedawca sie zarzeka ze nie potrzebuje ignition modue wiec mu wierze. jak nie zadziala to mu wysle zazalenie.
    wiec kilka pytan jazda tylko na torze. jaki czas macie ustawiony ? i czy macie ustawione minimalne obroty i jak tak czy mozna je ustawic inne na poszczegulnych biegach.
     
    #20 paski27, Kwiecień 6, 2013
    Ostatnia edycja: Kwiecień 6, 2013

Poleć forum

  • O nas

    PolishBikers.com jest internetowym forum skupiającym Polskich Motocyklistów w Wielkiej Brytanii. Istniejemy od 2008 roku i dbamy o to aby nasza strona była przydatnym narzędziem dla motocyklistów do komunikacji, organizowania wyjazdów/zlotów, dzielenia się wiedza na temat zagadnień motocyklowych oraz miejscem do szukania cennych i zarazem przydatnych informacji.
  • Kontakt z Nami

  • Postaw nam browara!

    Administracja ciężko pracuje nad utrzymaniem strony w jak najlepszej formie. Jeżeli doceniasz to co tutaj robimy dla was,możesz postawić nam browara! Dziękujemy i bardzo doceniamy wszystkie dotacje!