Regulowane klamki/dźwignie , zwykle czy uchylne ?

Temat na forum 'Tuning, Mapowanie' rozpoczęty przez Piotr83, Lipiec 12, 2016.

  1. Piotr83

    Piotr83 Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Styczeń 4, 2014
    Posty:
    254
    Browary:
    10
    Miasto:
    UK
    Motocykl:
    Honda CB650F
    Witam , chce zmienić w swojej maszynie klamki na regulowane , tylko pytanie czy jest sens dopłacać do tych uchylnych ? Działa to w razie ewentualnego upadku ? Klamkę hamulca mam regulowana i jest ok , lecz nie wiedzieć czemu firmy oszczędzają i sprzęgło juz nie jest regulowane , a mam krótkie łapy i nie jest mi zbyt wygodnie. Z tej strony chce wybrać klamki hamulca i sprzęgła.

    http://www.motea.com/en/Honda/CB_650_F/2016/11558/brake--and-clutch-levers-985.htm
     
  2. Rott

    Rott Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Luty 8, 2009
    Posty:
    480
    Browary:
    0
    Miasto:
    Feltham
    Motocykl:
    Honda VFR 800F
    Nie wiem czt warto kupowac uchylne, ale ja osobiscie klamimki zamawiam z Chin, cena sporo nizsza (10-20 funtow za komplet) a na jokosc nie narzekam. Mlalme chinskie klamki w bandycie, potem w truimphie, teraz zamowilem do hondy takie:
    http://www.ebay.co.uk/itm/301911973780
     
  3. Piotr83

    Piotr83 Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Styczeń 4, 2014
    Posty:
    254
    Browary:
    10
    Miasto:
    UK
    Motocykl:
    Honda CB650F
    Tez bym zamówił z Chin gdyby tylko te klamki pasowały do mojego modelu. Każdy z forum mojego modelu motocykla miał problem z zamontowaniem takich klamek. Zawsze kończyło sie na przeróbkach lub odpuszczeniu tematu. Od razu mowie ze to moj model motocykla jakiś inny jest.
     
  4. Piotr

    Piotr Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Listopad 4, 2015
    Posty:
    571
    Browary:
    229
    Miasto:
    Surrey
    Motocykl:
    Honda Fireblade i Kawasaki ZZR1400
    Zgadzam sie z Rott-em, wybierz cos z China i smigaj. Kilku znajomych ma takie i nie ma z nimi zadnych problemow. Sam tez byl tak zrobil, ale mam pompe Brembo i ta przyszla od razu z uchylna klamka ;) :cool:
     
  5. Piotr83

    Piotr83 Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Styczeń 4, 2014
    Posty:
    254
    Browary:
    10
    Miasto:
    UK
    Motocykl:
    Honda CB650F
    Piotr 1 z czytania ze zrozumieniem ;) juz teraz nie pamietam ale z tych chińskich klamek nie mozna zamontować sprzęgła w moim moto.
     
  6. xxtreme

    xxtreme Tuner Motorynek

    Dołączył:
    Lipiec 2, 2008
    Posty:
    5652
    Browary:
    366
    Miasto:
    EU
    Motocykl:
    Ride like satan, live like God :P
    Chinskie to tylko zupki z Radomia. Jak ktos nie widzi roznicy to czas udac sie do specsavers.

    Zamontuj lamane i regulowane. Tylko takie uzywam.
    --- Post updated ---
    Ps. Jaki to motocykl?
     
  7. Piotr83

    Piotr83 Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Styczeń 4, 2014
    Posty:
    254
    Browary:
    10
    Miasto:
    UK
    Motocykl:
    Honda CB650F
  8. xxtreme

    xxtreme Tuner Motorynek

    Dołączył:
    Lipiec 2, 2008
    Posty:
    5652
    Browary:
    366
    Miasto:
    EU
    Motocykl:
    Ride like satan, live like God :P
    Tak napisalem. I regulowane i lamane. Regulacja nie polega na zmianie ratio ale jak w wiekszosci przypadkow dystansu dzwigni. Co w jakims sensie jest tez regulacja sily nacisku.
    Sprawdz w ofercie harrisa ale nie wiem czy do takiego moto beda mieli. Dla Harrisa robi jakas wloska firma tylko nie pamietam jej nazwy i bezposrednio od nich mozna kupic o polowe taniej.
     
  9. Piotr83

    Piotr83 Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Styczeń 4, 2014
    Posty:
    254
    Browary:
    10
    Miasto:
    UK
    Motocykl:
    Honda CB650F
    W zasadzie przejrzałem rynek i te co podałem sa w dobrej cenie i maja homologacje TUV. Nie byłem tylko pewny czy jest sens dopłacania do łamania klamki, chodzi mi o skuteczność czy rzeczywiście działa. A regulacja dla mnie najważniejsza bo klamka sprzęgła jest zbyt daleko dla moich małych rak ;)
     
  10. xxtreme

    xxtreme Tuner Motorynek

    Dołączył:
    Lipiec 2, 2008
    Posty:
    5652
    Browary:
    366
    Miasto:
    EU
    Motocykl:
    Ride like satan, live like God :P
    Skutecznosc lamanych klamek w moim przypadku potwierdzona wielokrotnie. ;)
     
  11. Piotr

    Piotr Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Listopad 4, 2015
    Posty:
    571
    Browary:
    229
    Miasto:
    Surrey
    Motocykl:
    Honda Fireblade i Kawasaki ZZR1400
  12. gabik

    gabik Motorynek Kat

    Dołączył:
    Sierpień 3, 2008
    Posty:
    5496
    Browary:
    490
    Miasto:
    HP13
    Motocykl:
    SV650S, R6, MZ ES175 1961, GS500 , MG Nevada 750, Husky SM610, R1150RT, Ducati 999s, T ST 675
    ja mialem w duc lamane oraz regulowane dlugosci, okazalo sie zajebioza bo lubie krotka klame na hamulcu a dluga na sprzegle :D

    te z linku powyzej tez beda ok, mialem chinole i nie ma problema
     
  13. Piotr83

    Piotr83 Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Styczeń 4, 2014
    Posty:
    254
    Browary:
    10
    Miasto:
    UK
    Motocykl:
    Honda CB650F
    Piotr , ja nie próbowałem zakładać jak na razie żadnych. Po prostu z forum hondy cb650f dowiedziałem się , że jest problem z montażem tych chińskim klamek , pisała to nie jedna osoba dlatego sobie je odpuściłem.

    Klamki już zamówione , dokładnie takie
    [​IMG]

    Są łamane z regulacja więc styka ;)
     
  14. radomiro226

    radomiro226 Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Wrzesień 4, 2011
    Posty:
    587
    Browary:
    260
    Miasto:
    Luton
    Motocykl:
    FAZER FZS 600
    Czyli chińskie? Ne jebaju takich pełno. ..

    Ja to powiem tak co do klamek. Zależy jak jeździsz, ile jeździsz i gdzie jeździsz....

    Jak pyrkasz od czasu do czasu czy na weekendy żeby zwiedzić okolice niema większego sensu inwestować za wiele (chyba ze lubisz bezzwrotnie wydawać kase)

    a te klamki wyglądają jak z jebaja za 20-30£ (nie zaglebialem sie w szczegóły opinia wizualna)

    Ja kupiłem do KDX chińskie shit za 15£ z free deliwery z regulacją i wychylane na zewnątrz i jest mega happy. Klamka hamulca chińska pompka original i hula aż miło (oczywiście nie obylo sie bez poprawek w kłamca hamulca)...
     
  15. Piotr83

    Piotr83 Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Styczeń 4, 2014
    Posty:
    254
    Browary:
    10
    Miasto:
    UK
    Motocykl:
    Honda CB650F
    Radomiro226 masz x-ray w oczach czy co ;) ? Nie wiem czy chińskie , kupione z Germanii z homologacja TUV. A z wyglądu klamka jak wiele innych , wazne ze maja to co chciałem i bedą pasować. W moim przypadku warto zmieniać ale to mozesz sobie przeczytać wcześniej dlaczego. Temat można zamknąć.
     
  16. gabik

    gabik Motorynek Kat

    Dołączył:
    Sierpień 3, 2008
    Posty:
    5496
    Browary:
    490
    Miasto:
    HP13
    Motocykl:
    SV650S, R6, MZ ES175 1961, GS500 , MG Nevada 750, Husky SM610, R1150RT, Ducati 999s, T ST 675
    o ile nie myle nie sa regulowane... ale lamane oczywiscie
     
  17. Piotr83

    Piotr83 Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Styczeń 4, 2014
    Posty:
    254
    Browary:
    10
    Miasto:
    UK
    Motocykl:
    Honda CB650F
    Jak nie są regulowane jak mają ten wichajster do regulacji bliżej dalej
     
  18. gabik

    gabik Motorynek Kat

    Dołączył:
    Sierpień 3, 2008
    Posty:
    5496
    Browary:
    490
    Miasto:
    HP13
    Motocykl:
    SV650S, R6, MZ ES175 1961, GS500 , MG Nevada 750, Husky SM610, R1150RT, Ducati 999s, T ST 675
    ALE NIE MAJA REGULACJI DLUGOSCI DZWIGNI :d
     
  19. Piotr83

    Piotr83 Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Styczeń 4, 2014
    Posty:
    254
    Browary:
    10
    Miasto:
    UK
    Motocykl:
    Honda CB650F
    To sie nie zrozumieliśmy , tak te tego nie maja nie chciałem tej opcji , wole dłuższą klamkę. Ale mają na tej stronie taką klamkę z regulacją długości.
    [​IMG]
     
    radomiro226 lubi to.
  20. gabik

    gabik Motorynek Kat

    Dołączył:
    Sierpień 3, 2008
    Posty:
    5496
    Browary:
    490
    Miasto:
    HP13
    Motocykl:
    SV650S, R6, MZ ES175 1961, GS500 , MG Nevada 750, Husky SM610, R1150RT, Ducati 999s, T ST 675
    spoko :D zadowolenia z zakupu zycze mimo wszystko :D
     

Poleć forum

  • O nas

    PolishBikers.com jest internetowym forum skupiającym Polskich Motocyklistów w Wielkiej Brytanii. Istniejemy od 2008 roku i dbamy o to aby nasza strona była przydatnym narzędziem dla motocyklistów do komunikacji, organizowania wyjazdów/zlotów, dzielenia się wiedza na temat zagadnień motocyklowych oraz miejscem do szukania cennych i zarazem przydatnych informacji.
  • Kontakt z Nami

  • Postaw nam browara!

    Administracja ciężko pracuje nad utrzymaniem strony w jak najlepszej formie. Jeżeli doceniasz to co tutaj robimy dla was,możesz postawić nam browara! Dziękujemy i bardzo doceniamy wszystkie dotacje!