Spotkania chopperowców

Temat na forum 'Cruiser/Chopper' rozpoczęty przez sebek197403, Listopad 12, 2013.

  1. Ender

    Ender Kat Komarków

    Dołączył:
    Grudzień 16, 2008
    Posty:
    3366
    Browary:
    127
    Miasto:
    Didcot...
    Motocykl:
    VN 900 B7F R.I.P. --> VN 900 B8F ---> VN1700 Classic Tourer + KTM 620 SC :P
    Ja z chęcią wpadnę jak czas pozwoli ;-)
     
  2. impostor1981

    impostor1981 Kat Komarków

    Dołączył:
    Sierpień 20, 2010
    Posty:
    2365
    Browary:
    33
    Miasto:
    Coventry/Rabka Zdroj
    Motocykl:
    MT-09 83 Street Rally (los wariatos, bananos na twarzos non stopos) ; GPZ 500 S "OSIOLEK"; BMW F650
    Hhejje no ze mma.rzut beretem.to wstyd bylo by nie wpasci i zrobic troche rozpierduchy.
     
  3. GUCIUSID

    GUCIUSID Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Maj 8, 2011
    Posty:
    437
    Browary:
    4
    Miasto:
    BIRMINGHAM
    Motocykl:
    KOMAR,ROMET, OGAR,SIMSON, JAWA, CZ, GSF 600, H-D EVO, BANDIT, WILD STAR, NO I DNEPER kiedys...
    Ja bede na 100% prawdopodobnie Taxi, na stopa albo pieszo ale bede. Jak ktoś ma ochote napić sie browara, whisky albo czegokolwiek zreszta lub po prostu poznać sie lub pogadac to zapraszam bede gdzies miedzy scena a barem :)
     
  4. wiiloo

    wiiloo Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Wrzesień 5, 2013
    Posty:
    261
    Browary:
    1
    Miasto:
    Nowy Sacz-Warwick
    Motocykl:
    Suzuki VL800 K2, Kawasaki zx6r j2.
    Raczej blizej baru :run: ja niestety nie dam rady :sorry:
     
  5. Majki vel Majkel

    Majki vel Majkel Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Kwiecień 3, 2014
    Posty:
    146
    Browary:
    0
    Miasto:
    Rugby
    Motocykl:
    Yamaha Wild Star 1600
    A na ten weekend jakies plany ?
    Moto moje zdjagnozowane, puszczał wentyl w oponie i jest oke ... Na razie.
    W piatek planuje do Tomka do Cventry uderzyc na male co nieco :D ... a w sobote gdzies chcemy pojechac
     
  6. Ender

    Ender Kat Komarków

    Dołączył:
    Grudzień 16, 2008
    Posty:
    3366
    Browary:
    127
    Miasto:
    Didcot...
    Motocykl:
    VN 900 B7F R.I.P. --> VN 900 B8F ---> VN1700 Classic Tourer + KTM 620 SC :P
    Brightona w niedzielę ??
     
  7. wiiloo

    wiiloo Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Wrzesień 5, 2013
    Posty:
    261
    Browary:
    1
    Miasto:
    Nowy Sacz-Warwick
    Motocykl:
    Suzuki VL800 K2, Kawasaki zx6r j2.
    Co to, jak to, po co i o ktorej wyjazd, z kad?
     
  8. Ender

    Ender Kat Komarków

    Dołączył:
    Grudzień 16, 2008
    Posty:
    3366
    Browary:
    127
    Miasto:
    Didcot...
    Motocykl:
    VN 900 B7F R.I.P. --> VN 900 B8F ---> VN1700 Classic Tourer + KTM 620 SC :P
    Google twoim przyjacielem, a czy jest wyjazd grupowy organizowany to nie wiem...
     
  9. wiiloo

    wiiloo Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Wrzesień 5, 2013
    Posty:
    261
    Browary:
    1
    Miasto:
    Nowy Sacz-Warwick
    Motocykl:
    Suzuki VL800 K2, Kawasaki zx6r j2.
    A Wikipedia ciotka.

    A ty Ender jedziesz?
     
  10. xxtreme

    xxtreme Tuner Motorynek

    Dołączył:
    Lipiec 2, 2008
    Posty:
    5624
    Browary:
    334
    Miasto:
    EU
    Motocykl:
    Ride like satan, live like God :P
    Myslalem by wybrac sie na show ale niespodziewana robota zmienila plan. :(
     
  11. lakiluk

    lakiluk Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Luty 24, 2012
    Posty:
    1110
    Browary:
    1
    Miasto:
    Manchester
    Motocykl:
    Czerwone
    skad ja to znam... planowac cos moge dzien wczesniej a najlepiej tego samego dnia.
     
  12. wiiloo

    wiiloo Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Wrzesień 5, 2013
    Posty:
    261
    Browary:
    1
    Miasto:
    Nowy Sacz-Warwick
    Motocykl:
    Suzuki VL800 K2, Kawasaki zx6r j2.
    No to kto jedzie? Lapka w gore.
     
  13. Ender

    Ender Kat Komarków

    Dołączył:
    Grudzień 16, 2008
    Posty:
    3366
    Browary:
    127
    Miasto:
    Didcot...
    Motocykl:
    VN 900 B7F R.I.P. --> VN 900 B8F ---> VN1700 Classic Tourer + KTM 620 SC :P
    zero chętnych, jak zwykle...
     
  14. wiiloo

    wiiloo Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Wrzesień 5, 2013
    Posty:
    261
    Browary:
    1
    Miasto:
    Nowy Sacz-Warwick
    Motocykl:
    Suzuki VL800 K2, Kawasaki zx6r j2.
    To znowu pojedziemy we dwoch:yum:
     
  15. w0jtek

    w0jtek Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Maj 22, 2013
    Posty:
    54
    Browary:
    12
    Miasto:
    Sheffield
    Motocykl:
    XJR1300
    To juz w piatek. Ja sie wybieram z kumplem. Trza by sie spiknac i moze jakiegos jabola wypic...
     
  16. GUCIUSID

    GUCIUSID Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Maj 8, 2011
    Posty:
    437
    Browary:
    4
    Miasto:
    BIRMINGHAM
    Motocykl:
    KOMAR,ROMET, OGAR,SIMSON, JAWA, CZ, GSF 600, H-D EVO, BANDIT, WILD STAR, NO I DNEPER kiedys...
    Chyba cidra :) he he he, bede pod barem zapraszam.
     
  17. w0jtek

    w0jtek Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Maj 22, 2013
    Posty:
    54
    Browary:
    12
    Miasto:
    Sheffield
    Motocykl:
    XJR1300
    Zabukowalem juz hotel, pare minut piechota od lokalu. Widzimy sie na miejscu, wysle Ci numer tel na priva. Jabola mialem ale wypilem wiec bedzie sie trzeba zadowolic lokalnymi trunkami
     
  18. piwko78

    piwko78 Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Wrzesień 12, 2014
    Posty:
    1295
    Browary:
    777
    Miasto:
    pomiędzy Gloucester a Bristol
    Motocykl:
    Honda Transalp 650
    daj namiar na hotel w którym zostajesz , nie wykluczone że się pojawie ;)



    fajnie będzie znowu posłuchać defektu
    ostatnio na ich koncercie byłem chyba 20 lat temu :lol:
    choć grają chyba bez siwego to i tak ich chętnie posłucham
     
    #298 piwko78, Październik 15, 2014
    Ostatnia edycja: Październik 15, 2014
  19. w0jtek

    w0jtek Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Maj 22, 2013
    Posty:
    54
    Browary:
    12
    Miasto:
    Sheffield
    Motocykl:
    XJR1300
    Quality Hotel Birmingam
    49 Sherbourne Road
    B27 6DX
     
  20. piwko78

    piwko78 Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Wrzesień 12, 2014
    Posty:
    1295
    Browary:
    777
    Miasto:
    pomiędzy Gloucester a Bristol
    Motocykl:
    Honda Transalp 650
    podajcie jakiś nr tel może być na priv co bym sam przy barze nie sziedział
    pozdro Maciej


    Hotel zabookowany widzimy się jutro
    O której tam będziecie ?
    Guciusid dzięki za nr zadzwonie jutro jak będe na miejscu.
     
    #300 piwko78, Październik 16, 2014
    Ostatnia edycja: Październik 16, 2014

Poleć forum

  • O nas

    PolishBikers.com jest internetowym forum skupiającym Polskich Motocyklistów w Wielkiej Brytanii. Istniejemy od 2008 roku i dbamy o to aby nasza strona była przydatnym narzędziem dla motocyklistów do komunikacji, organizowania wyjazdów/zlotów, dzielenia się wiedza na temat zagadnień motocyklowych oraz miejscem do szukania cennych i zarazem przydatnych informacji.
  • Kontakt z Nami

  • Postaw nam browara!

    Administracja ciężko pracuje nad utrzymaniem strony w jak najlepszej formie. Jeżeli doceniasz to co tutaj robimy dla was,możesz postawić nam browara! Dziękujemy i bardzo doceniamy wszystkie dotacje!