Sprawa w sądzie...

Temat na forum 'Prawo' rozpoczęty przez czarls1976, Lipiec 16, 2018.

1. czarls1976

czarls1976 Kierowca Kosiarki

Browary:
    40
    Miasto:
    Londyn
    Motocykl:
    Honda CB1000 Ra-f
    witam,

nie wiem czy dobre dział...

Przedstawię sprawę i proszę o rady co robić czy iść samemu do sądu czy jednak potrzebuję adwokata lub radcy ?

Zawodowo jestem kierowcą ciężarówki (aktualnie są to wywrotki - popularne ośmio kołowce).
    W styczniu br. jechałem przeładowany co bylo powodem do zatrzymania mnie przez VOSA - taka policja od ciężarówek.
    Samo przeładowanie kompletnie mi nie zaszkodziło ale wyszły kwiatki podczas kontroli karty tacho.
    Mianowicie inspektor doszukał się jazdy bez włożonej karty i zamiany tego czasu na przerwę (dwa razy w styczniu br) oraz jazdy ciągłej ponad 4.5h jednak mniej niż 5.5h (jeden raz).
    Dzisiaj otrzymałem pismo od JPD Law Silicitors, że będą reprezentować DVSA przed sądem.
    Do pisma dołączone są moje zeznania, które zebrał oficer DVSA podczas naszego spotkania w lutym br.
    Mogę opierać się tylko na tych zeznaniach bez prawa ich zmiany i będą one przedstawione w sądzie lub wezwać świadka (i tak sąd decyduje czy będzie się musiał stawić) lub ponownie składać zeznania w obecności wspomnianego oficera DVSA.

Jakieś rady ?? (sprawa we wrześniu br)

pozdrawiam,

2. CezaaR

CezaaR Czeski marynarz

Browary:
    1338
    Miasto:
    Dziupla w Br☆3
    Motocykl:
    Padlnia
    Adwokat. Tlumacz zawsze !!
    --- Post updated ---
    Czy firma cie do tego naklonila?

czarls1976 lubi to.
  3. czarls1976

Browary:
    40
    Miasto:
    Londyn
    Motocykl:
    Honda CB1000 Ra-f
    nie nakłoniła, to był styczeń dzieciaki wróciły chore z polski, żona pracuje na popołudniową zmianę - chciałem być szybciej w domu, ot co... - tak jest w zeznaniach.
    gdzie znajdę jakiegoś adwokata i tłumacza ??

4. CezaaR

CezaaR Czeski marynarz

Browary:
    1338
    Miasto:
    Dziupla w Br☆3
    Motocykl:
    Padlnia