Sprzedaz samej ramy +V5, rozbieranie moto na czesci - sprzedaz

Temat na forum 'Hydepark' rozpoczęty przez Subby, Listopad 25, 2019.

  1. Subby

    Subby Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Sierpień 8, 2017
    Posty:
    196
    Browary:
    115
    Miasto:
    Londyn, Colliers Wood, CR4
    Motocykl:
    CB600F Hornet
    Witam,

    Pytanie: czy ktos z was sprzedal motor na czesci.

    Jak sie pozbyc / pozbyl sie ramy z log bookiem z tego co widze to ludzie sprzedaja sama rame z log bookiem na ebay'u?

    Wymyslilem sobie, ze kupie takiego padaka jak ten tutaj.

    https://www.gumtree.com/p/honda-motorbikes/cb600f-2000/1357461425

    I go rozbiore do ostatniej srubki, aby cos tam liznac z mechaniki, poki co pomysl tylko w glowie ale jak mi sie znudzi ogladanie internetow to cos takigo wczesniej czy pozniej zrobie.

    Kasa na tym zadna bo ci co robia 'braking parts' maja sztuki prosto z ubezpieczalni i wtedy mozna zrobic £1k+ na czesciach, tutaj ledo to wyjdzie na zero, samych ram do tego modelu jest 20 na ebay'u a pozostalych czescki od groma.

    Nie rozgladalem sie jeszcze jak sie wysyla silnik - robil to ktos z was?
     
  2. piwko78

    piwko78 Kat Komarków

    Dołączył:
    Wrzesień 12, 2014
    Posty:
    2033
    Browary:
    1887
    Miasto:
    pomiędzy Gloucester a Bristol
    Motocykl:
    xt600e / cezeta 477 175
    Jestem w trakcie przekładania ramy bo mi zardzewiała ale wcześniej brałem pod uwagę rozebranie Moto na części ale odpuściłem bo części na eBayu wiszą po wiele miesięcy nie sprzedając się . Generalnie jak się weźmiesz to go rozbierzesz w dwa dni ale części będziesz sprzedawał rok a wystawienie aukcji na eBayu kosztuje . Ramę możesz zezłomować .
     
    Subby lubi to.
  3. Subby

    Subby Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Sierpień 8, 2017
    Posty:
    196
    Browary:
    115
    Miasto:
    Londyn, Colliers Wood, CR4
    Motocykl:
    CB600F Hornet
    Dzieki za odpowiedz.

    Rame chcialbym sprzedac bo po £100-150 chodza, a to juz lwia czesci kasy odzyskana, bez tego to zostane z garazem pelnym rupieci i wyjde na tym jak...[na kazym interesie za ktory sie biore] :sob:

    Te cholerne copart-y i tym podobne strony z salvage aukcjami zabily caly rynke brakerow.

    Musze sie dobrze zastanowic czy chce sie w to bawic.
     
  4. mirusiek

    mirusiek Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Styczeń 10, 2011
    Posty:
    555
    Browary:
    627
    Miasto:
    UK
    Motocykl:
    Yamaha V-max 1200
    Ja ciezkie rzeczy jak silnik wysylam na palecie przez strone
    www.parcel2go.com
    zreszta zwykle paczki tez, zaznaczasz czy paleta czy parcel
     
    Judasz666, Goall89 i Subby lubiąto.
  5. Judasz666

    Judasz666 Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Listopad 4, 2019
    Posty:
    327
    Browary:
    113
    Miasto:
    Leagrave
    Motocykl:
    Kawasaki vulcan 650s
    ale mega stronka, dzieki !!!
    ps. paleta trzy razy taniej niz paczka :)
     
  6. mirusiek

    mirusiek Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Styczeń 10, 2011
    Posty:
    555
    Browary:
    627
    Miasto:
    UK
    Motocykl:
    Yamaha V-max 1200
    dokladnie tylko.niestety dostawa tewa okolo tygodnia
     
  7. Vader

    Vader Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Styczeń 19, 2009
    Posty:
    1200
    Browary:
    908
    Miasto:
    Adres zmieniam częściej niż gacie
    Motocykl:
    Między innymi Komar:-)
    Podepnę się pod temat jako że mam pokrewny.
    Motor mam z ramą do wymiany, kupiłem ramę z papierami, jak to legalnie załatwić żeby był wilk syty i owca cała.
    nie chce zmieniać numeru rejstracyjnego tylko zmienić nr. ramy w papierach
     
  8. mirusiek

    mirusiek Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Styczeń 10, 2011
    Posty:
    555
    Browary:
    627
    Miasto:
    UK
    Motocykl:
    Yamaha V-max 1200
    Zmienialem tak numer silnika, z rama tez tak mozesz.
    Wypelnialem poprostu sekcje 7 niebieska w V5 gdzie masz miejsce na zmiany w twoim pojezdzie napisalem krotka informacje ze zmienilem silnik na lepszy, taki sam jak poprzedni moc i pojemnosc taka sama, (w przypadku ramy zaznacz ze to taka sama od tego modelu oryginalana, nie zmieniana w zaden sposob) , podlaczylem kopie rachunku wyslalem do DVLA i po 3 tygodniach dostalem nowe v5.
    (wypelniasz sekcje 7, podpisujesz sie pod spodem w sekcji 8 i wysylasz cale v5 i dokumenty na adres : DVLA Swansea SA991BA ),
    dodam ze wypelniasz tylko to co zmieniles, czyli u ciebie bedzie to pozycja druga VIN/Chassis/Frame number- wpisujesz poprostu nowy, reszte rubryk zostawiasz puste nie wypelnione
     
    #8 mirusiek, Listopad 27, 2019
    Ostatnia edycja: Listopad 27, 2019
    piwko78 i Vader lubią to.
  9. piwko78

    piwko78 Kat Komarków

    Dołączył:
    Wrzesień 12, 2014
    Posty:
    2033
    Browary:
    1887
    Miasto:
    pomiędzy Gloucester a Bristol
    Motocykl:
    xt600e / cezeta 477 175
    Nawet nie wiedziałem że się tak da a jestem w tej samej sytuacji co Vader też zmieniam ramę ale co wtedy zrobić z V5 od ramy ? Wysłać też ? I dvla zdejmie pojazd z ewidencji ? Bo w chwil obecnej rama dawca jest sorn ale jest zarejestrowana już na mnie .
     
  10. mirusiek

    mirusiek Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Styczeń 10, 2011
    Posty:
    555
    Browary:
    627
    Miasto:
    UK
    Motocykl:
    Yamaha V-max 1200
    tak wysylasz tez do nich jako proof ze nie ulradles tego motocykla.dawcy.
     
    piwko78 lubi to.
  11. komarecki

    komarecki Pogromca Puszek

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    4550
    Browary:
    4039
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 exc 300 ktm 690 rally raid
    Oj nie sadze ... silnik owszem tez tak robilem zmiana silnika to zero problemu ja wyslalem v5 z wpisem nowego nomeru i nic ale to nic wiecej zadnych rachunkow adnotacji niczego zmiana nr silnika nie wymaga zupelnie niczego tak samo jak zmiana koloru ale ci do ramy to raczej VIN jest na stale przypisany do numeru rej. Ale vader jesli zalatwisz sprawe w ten sposob to daj znac bo mi sie wydaje ze tak sie nie da. Ale moge sie mylic.
     
  12. xxtreme

    xxtreme Tuner Motorynek

    Dołączył:
    Lipiec 2, 2008
    Posty:
    5768
    Browary:
    495
    Miasto:
    EU
    Motocykl:
    Ride like satan, live like God :P
    Rame zmienia sie bez problemu w UK. Jak wyzej opisane. Robilem to tez.
     
    piwko78 lubi to.
  13. piwko78

    piwko78 Kat Komarków

    Dołączył:
    Wrzesień 12, 2014
    Posty:
    2033
    Browary:
    1887
    Miasto:
    pomiędzy Gloucester a Bristol
    Motocykl:
    xt600e / cezeta 477 175
    Wysyłał ktoś ramę za granicę ???
    Mam klienta z Francji ( Korsyka )
    Ale długość ramy jest większa niż paleta 150x90x50 i nikt nie chce tego zabrać znalazłem chyba jednego kuriera ale cena 250 funtów chyba :(
     
  14. Anallog

    Anallog Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Październik 1, 2017
    Posty:
    618
    Browary:
    271
    Miasto:
    Polnoc Anglii Poludnie Polski
    Motocykl:
    Docelowo Diavel obecnie Fazer
    Nie mozesz zamocowac pionowo, tzn stelaz jakis np. Z drewna zrobic, dokrecic do palety I zamocowac rame pionowo.

    Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk
     
    piwko78 lubi to.
  15. piwko78

    piwko78 Kat Komarków

    Dołączył:
    Wrzesień 12, 2014
    Posty:
    2033
    Browary:
    1887
    Miasto:
    pomiędzy Gloucester a Bristol
    Motocykl:
    xt600e / cezeta 477 175
    Raczej wolał bym uniknąć takiego transportu w pionie aczkolwiek biorę to pod uwagę .
    --- Post updated ---
    Opiszę trochę mój przypadek ;)

    Zdecydowałem się jednak na rozbiórkę i sprzedaż Transalpa na części . Jest to jednak bardziej opłacalne niż sprzedaż w całości aczkolwiek zajmuje dużo więcej czasu . Trzeba poświęcić czas na rozbiórkę pakowanie i dostarczanie do sklepu ( w moim przypadku do lokalnego sklepu ) .
    Podam przykładowe ceny rzeczy które już sprzedałem może to kogoś zachęci lub zniechęci do takiej sprzedaży motocykla .
    Przednie forki 50
    Siedzenie 50
    Szyba + deflektor 40
    Plastik dookoła lampy 20
    Stopka centralna ( do spawania) 30
    Gaźniki 40
    Lampa przednia 110
    Dźwignia biegów 18
    Kill switch 16
    Zestaw stacyjka ,korek zbiornika ,ECU ,kluczyki 160
    Czujnik stopki bocznej 16
    Przednie koło 115
    Klamka sprzęgła 18
    Tłumik 80
    Lewy plastik uszkodzony 40
    Ślimak prędkościomierza 12
    Hand guard 15
    Klamka hamulca 10
    Top box 45
    Osłona chłodnicy 15
    Crash bary 80
    Pewnie o czymś i tak zapomniałem ...
    Do tych cen były doliczone dodatkowe opłaty za przesyłkę które mniej więcej wystarczyły na wysyłkę i prowizje eBaya . Materiały do pakowania/wysyłki mam z odzysku z pracy .

    Tyle się sprzedało w nieco ponad 2 miesiące czyli około 1000£ w pozostałych częściach jest jeszcze około 1000£ niestety najdroższa część czyli silnik nadal zalega , jak nie uda mi się go sprzedać w całości (300£) to rozbiorę i sprzedam na części .
     
    Rob, komarecki i Subby lubiąto.
  16. komarecki

    komarecki Pogromca Puszek

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    4550
    Browary:
    4039
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 exc 300 ktm 690 rally raid
    Nie rozboeraj silnika ale sprzedaj alternator osobno i pompe wody ,
    Tanio ci forki poszly ale ladnie sprzedales lock set moj z deauville za 120 poszedl :(
    Kolo przednie ...cena mnie nie dziwi deficytowy towar w kwestji transapla .... a tyl sprzedales?
     
  17. piwko78

    piwko78 Kat Komarków

    Dołączył:
    Wrzesień 12, 2014
    Posty:
    2033
    Browary:
    1887
    Miasto:
    pomiędzy Gloucester a Bristol
    Motocykl:
    xt600e / cezeta 477 175
    Forki tak wystawiłem żeby sprzedać ;)
    Ceny części i dostępność monitoruje na bieżąco oczywiście mogłem wystawić forki za 100 lub jak niektórzy za 160 ale co z tego wisiało by to na ebayu rok i nikt by nie kupił bo takich za 100 i mniej jest sporo.
    No lock set super poszedł bez targowania do niemiec wysłałem angolowi .
    Lampa przednia też fajnie poszła , co do tylniego koła to dopiero dzisiaj je wystawiłem nie jest w idealnym stanie bo transalpy mają problem z korozją w okolicach wentyla i to jest trochę skorodowane aczkolwiek nie ma tragedii widziałem gorsze zobaczymy może z 80-100 też wpadnie.

    Silnik to raczej bym wolał w całości aczkolwiek w częściach warty pewnie z 500 .
    O alternator już mnie się ludzie pytali .

    Mam jeszcze mnóstwo drobiazgów które muszę powystawiać ale a to czasu brak a to się niechce ...

    A no i sporo sprzedałem na grupach FB czyli bez prowizji ebaya
     
  18. komarecki

    komarecki Pogromca Puszek

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    4550
    Browary:
    4039
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 exc 300 ktm 690 rally raid
    Normalka jak zrobisz tak zwany short engine czyli bez gaznikow alternatora i pompy woday , alternator sprzedasz na bank nie rozbieraj silnika zostaniesz z tym na amen malo kto rozbiera i naprawia dzis wiekszosc chce zmienic caly silnik i miec z bani.
     
    piwko78 lubi to.
  19. piwko78

    piwko78 Kat Komarków

    Dołączył:
    Wrzesień 12, 2014
    Posty:
    2033
    Browary:
    1887
    Miasto:
    pomiędzy Gloucester a Bristol
    Motocykl:
    xt600e / cezeta 477 175
    Plusem tego silnika jest wałek zdawczy bo to jest pięta achillesowa transalpa a u mnie jest w bardzo dobrym stanie frezy ładne nie wytarte przebieg 27k
    Screenshot_20200308-190541.png

    Wystawiony jest za 300 ale odbiór osobisty i to pewnie jest przeszkodą bo zainteresowanie jakieś tam jest.
    Jest najtańszy na ebay więc z czasem pewnie się sprzeda.
    Był ostatnio wystawiony jeden za 188 to sprzedał się w dwa tygodnie .
    Więc czekam aż ktoś zatrze albo sprawdzi stan wałka zdawczego :D
    Silniki z nt 650 nie pasują choć są takie same więc to jest też plus bo silniki do nt o wiele tańsze
     
    Rob lubi to.
  20. komarecki

    komarecki Pogromca Puszek

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    4550
    Browary:
    4039
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 exc 300 ktm 690 rally raid
    Solnik od nt ciezko sprzedac bo nie ma owego slabego walka :) po co komu silnik zmieniac w nt przez pierwsze 300k mil ?o_O
     
    piwko78 lubi to.

Poleć forum

  • O nas

    PolishBikers.com jest internetowym forum skupiającym Polskich Motocyklistów w Wielkiej Brytanii. Istniejemy od 2008 roku i dbamy o to aby nasza strona była przydatnym narzędziem dla motocyklistów do komunikacji, organizowania wyjazdów/zlotów, dzielenia się wiedza na temat zagadnień motocyklowych oraz miejscem do szukania cennych i zarazem przydatnych informacji.
  • Kontakt z Nami

  • Postaw nam browara!

    Administracja ciężko pracuje nad utrzymaniem strony w jak najlepszej formie. Jeżeli doceniasz to co tutaj robimy dla was,możesz postawić nam browara! Dziękujemy i bardzo doceniamy wszystkie dotacje!