Tuning, mapowanie silnika Kawasaki VN 900 2010r.

Temat na forum 'Tuning, Mapowanie' rozpoczęty przez Jezman, Czerwiec 25, 2015.

  1. Jezman

    Jezman Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Styczeń 16, 2013
    Posty:
    1237
    Browary:
    322
    Miasto:
    Ilkeston
    Motocykl:
    Motorynka,WSK,MZ 150, ETZ 251, Yamaha Drag Star XVS650,Suzuki Burgman 400, Burgman 650 Executive
    Witam
    Kolega mnie poprosił żebym sie dowiedział czy w okolicy Midlands jest jakies miejsce gdzie by można zrobić mapowanie silnika w Kawasaki VN900 rocznik 2010.
    Ostatnio wymienił wydech na sportowy i twierdzi ze trzeba to zrobić koniecznie. Z silnikiem nic sie nie dzieje chodzi normalnie żadnych problemów z obrotami biegu jałowego itp. Moim zdaniem nic nie musi robić ale on sie uparł ze po takim mapowaniu silnik bedzie lepiej chodzić i bedzie miec wiecej mocy.
    Moze ktos z was moze polecić kogoś kto by potrafił to zrobić, albo wyjaśnić ze tonie jest konieczne.
    Dzięki
    Jezman ;)
     
  2. Blabo

    Blabo Guest



    To jest naj z naj w Uk Sporo ludzi tam jezdzi
    http://hilltopmotorcycles.co.uk/
     
  3. adas

    adas Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Styczeń 16, 2011
    Posty:
    289
    Browary:
    2
    Miasto:
    cov
    Motocykl:
    gsxr1000, rmx 450z, gtr 1400 , africa twin 750
    robiłem w hilltop gtr-a. polecam
     
  4. xxtreme

    xxtreme Tuner Motorynek

    Dołączył:
    Lipiec 2, 2008
    Posty:
    5641
    Browary:
    362
    Miasto:
    EU
    Motocykl:
    Ride like satan, live like God :P

    Zalezy czy chce kogos co mu zrobi dobrze wygladajace cyferki czyli tak by klient sie cieszyl (dobry przyklad hilltop) lub takiego, ktory zrobi dobrze ale sprowadzi klienta na ziemie pokazujac jak naprawde jest :)
     
  5. Ender

    Ender Kat Komarków

    Dołączył:
    Grudzień 16, 2008
    Posty:
    3441
    Browary:
    138
    Miasto:
    Didcot...
    Motocykl:
    VN 900 B7F R.I.P. --> VN 900 B8F ---> VN1700 Classic Tourer + KTM 620 SC :P
  6. Jezman

    Jezman Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Styczeń 16, 2013
    Posty:
    1237
    Browary:
    322
    Miasto:
    Ilkeston
    Motocykl:
    Motorynka,WSK,MZ 150, ETZ 251, Yamaha Drag Star XVS650,Suzuki Burgman 400, Burgman 650 Executive
    Dzięki chłopaki za podpowiedzi.
    Dałem mu namiary do Rej firmy niech robi jak chce.
    Ender ja tez uważam ze nic nie trzeba robić ale mu ktos powiedział ze można podnieść moc bez uszczerbku na żywotności silnika ;):)
     
  7. Ender

    Ender Kat Komarków

    Dołączył:
    Grudzień 16, 2008
    Posty:
    3441
    Browary:
    138
    Miasto:
    Didcot...
    Motocykl:
    VN 900 B7F R.I.P. --> VN 900 B8F ---> VN1700 Classic Tourer + KTM 620 SC :P
    Da się bez problemu podnieść moc, wystarczy wymienić na VN1700 (jak ja), albo pójść krok dalej do VN2000.
    VN900 jest naprawdę wdzięcznym motocyklem, ale jak mu tak bardzo na mocy zależy to czemu sportem nie jeździ, albo chociaż turystykiem ??
     
  8. adas

    adas Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Styczeń 16, 2011
    Posty:
    289
    Browary:
    2
    Miasto:
    cov
    Motocykl:
    gsxr1000, rmx 450z, gtr 1400 , africa twin 750
    moc nie moc, chodzi o afr, turbo dziury brak szarpania itepe. po wyrzuceniu motylkow pustym wydechu i kn to był u mnie must have
     
    #8 adas, Czerwiec 26, 2015
    Ostatnia edycja: Czerwiec 26, 2015
  9. Ender

    Ender Kat Komarków

    Dołączył:
    Grudzień 16, 2008
    Posty:
    3441
    Browary:
    138
    Miasto:
    Didcot...
    Motocykl:
    VN 900 B7F R.I.P. --> VN 900 B8F ---> VN1700 Classic Tourer + KTM 620 SC :P
    W tym moto motylków nie ma, pusty wydech jest spoko i chodzi naprawdę fajnie na oryginalnych ustawieniach. KN w moim przypadku nic nie pomógł, wywaliłem go dosyć szybko. Można hyperchargera spróbować, ale opinie są mieszane. Mapowanievza dużo nie da. Ale ja zmieniałem u siebie zębatki, może dlatego był taki fajny :)
    Kolega o tak podstawowej sprawie nie pomyślał, czy brak funduszy ??
     
  10. Jezman

    Jezman Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Styczeń 16, 2013
    Posty:
    1237
    Browary:
    322
    Miasto:
    Ilkeston
    Motocykl:
    Motorynka,WSK,MZ 150, ETZ 251, Yamaha Drag Star XVS650,Suzuki Burgman 400, Burgman 650 Executive
    On sam chyba nie wie czego chce.
    MRaz mówi że to chce robić bo za słaby jak jedzie z innymi, a potem że chce sprzedać i kupić coś wiekszego.
    Sto tysiecy pomysłów na minutę.
    Dałem mu namiary i niech kombinuje.
    Ja uważam że taka jak jest jest ok. A tak jak pisałeś jak mu za wolno to niech sobie sporta kupi. Ale to nie w jego stylu jest.:lol:
     
  11. yaro

    yaro Guest

    Niech zacznie od zębatek ,kto zmieniał ten wie jaka jest różnica .
     
  12. Ender

    Ender Kat Komarków

    Dołączył:
    Grudzień 16, 2008
    Posty:
    3441
    Browary:
    138
    Miasto:
    Didcot...
    Motocykl:
    VN 900 B7F R.I.P. --> VN 900 B8F ---> VN1700 Classic Tourer + KTM 620 SC :P
    Yaro, to nie takie proste w tym modelu, bo napęd jest pasem ;-)
     
  13. yaro

    yaro Guest

    No co ty gadasz ,nawet wiem o kogo chodzi :) niech sobie potnie dyntke i owinie kolo zębate na próbę :lol:
     
  14. Jezman

    Jezman Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Styczeń 16, 2013
    Posty:
    1237
    Browary:
    322
    Miasto:
    Ilkeston
    Motocykl:
    Motorynka,WSK,MZ 150, ETZ 251, Yamaha Drag Star XVS650,Suzuki Burgman 400, Burgman 650 Executive
    On ma napęd pasem.
    Wiec zębatki tylko w skrzyni biegów sa ;):)
     
  15. Ender

    Ender Kat Komarków

    Dołączył:
    Grudzień 16, 2008
    Posty:
    3441
    Browary:
    138
    Miasto:
    Didcot...
    Motocykl:
    VN 900 B7F R.I.P. --> VN 900 B8F ---> VN1700 Classic Tourer + KTM 620 SC :P
    To nazywając to po imieniu: niech sobie zmieni front i rear pulley.

    Ja miałem przód Scootworks'a i bardzo sobie chwaliłem. Działał na oryginalnym pasku. Jeśli wymieni też tył, to dłuższy pasek jest potrzebny.
     
  16. Jezman

    Jezman Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Styczeń 16, 2013
    Posty:
    1237
    Browary:
    322
    Miasto:
    Ilkeston
    Motocykl:
    Motorynka,WSK,MZ 150, ETZ 251, Yamaha Drag Star XVS650,Suzuki Burgman 400, Burgman 650 Executive
    Ale logicznie myśląc to bedzie szybszy ale słabszy?
     
  17. Krzys PL

    Krzys PL Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Grudzień 1, 2011
    Posty:
    397
    Browary:
    47
    Miasto:
    Hemel Hempstead
    Motocykl:
    Suzuki SV650S k5
    Albo mocniejszy, ale wolniejszy. Zależy jak będzie chciał
     
  18. Jezman

    Jezman Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Styczeń 16, 2013
    Posty:
    1237
    Browary:
    322
    Miasto:
    Ilkeston
    Motocykl:
    Motorynka,WSK,MZ 150, ETZ 251, Yamaha Drag Star XVS650,Suzuki Burgman 400, Burgman 650 Executive
    On i tak narzeka ze za słaby jest wiec ten pomysł raczej odpada.
     
  19. Ender

    Ender Kat Komarków

    Dołączył:
    Grudzień 16, 2008
    Posty:
    3441
    Browary:
    138
    Miasto:
    Didcot...
    Motocykl:
    VN 900 B7F R.I.P. --> VN 900 B8F ---> VN1700 Classic Tourer + KTM 620 SC :P
    To jak jest za słaby to tylko zmiana motocykla pomoże.
     

Poleć forum

  • O nas

    PolishBikers.com jest internetowym forum skupiającym Polskich Motocyklistów w Wielkiej Brytanii. Istniejemy od 2008 roku i dbamy o to aby nasza strona była przydatnym narzędziem dla motocyklistów do komunikacji, organizowania wyjazdów/zlotów, dzielenia się wiedza na temat zagadnień motocyklowych oraz miejscem do szukania cennych i zarazem przydatnych informacji.
  • Kontakt z Nami

  • Postaw nam browara!

    Administracja ciężko pracuje nad utrzymaniem strony w jak najlepszej formie. Jeżeli doceniasz to co tutaj robimy dla was,możesz postawić nam browara! Dziękujemy i bardzo doceniamy wszystkie dotacje!