Tylne kolo zablokowane

Temat na forum 'Serwis, Moj garaż' rozpoczęty przez ooskaar, Grudzień 16, 2017.

  1. krycek

    krycek Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Kwiecień 17, 2014
    Posty:
    1223
    Browary:
    588
    Miasto:
    Londyn TW14
    Motocykl:
    SM
    Ja ‚piłem’ do tego ze ani ten łańcuch smaru nie widział, ani smar tego łańcucha - a nie do nazwy :D
     
    Buszek i Konrad lubią to.
  2. komarecki

    komarecki Kat Komarków

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    3268
    Browary:
    2568
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 rmz250 cat.orgia 69 ;-) 0
    Przetnij lancuch szlifierkà i zapchaj motor do mechanika. Albo zdejmij kolo zzuc lancuch na bok poza wachacz ....moze wystarczy nawet cofnàc kolo na maxa zeby lancuch zeskoczyl z wienca?
     
    CezaaR lubi to.
  3. ooskaar

    ooskaar Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Lipiec 23, 2017
    Posty:
    198
    Browary:
    19
    Miasto:
    Cardiff
    Motocykl:
    Yamaha YZF R125
    haha no teraz jasne:D
    wlasnie problem w tym, ze ja go smarowalem (i czyscilem) przed postojem moto, dlatego chodzilo mi o to, ze raczej ten smar sie nie nadaje na warunki zimowe, jak widac, smar wyparowal :eek:

    podejrzewam, ze kilku motocyklistow by sie po drodze zatrzymalo i wzielo mnie za zlodzieja gdyby widzieli typa pchajacego moto haha.
    W sumie zawsze jakis pomysl jest, 5 dyszek w kieszeni
    --- Post updated ---
    Siemano!
    Dobra, tamten lancuch nadal mi sie sni po nocach i zapewne wam tez haha

    Wymienilem wlasnie lancuch i zebatki, na DID gold heavy duty c/s kit x ring i tak się właśnie zastanawiam: powinienem zaraz na następny dzień umyć łańcuch (ze zmaru od mechanika) i położyć swój smar, czy chwile pojeździć i po 600 mil albo po deszczu nasmarować, bez mycia? Głównie chodzi mi o to, czy mogę pomieszać ze sobą smary.
     
  4. Buszek

    Buszek Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Kwiecień 24, 2015
    Posty:
    1483
    Browary:
    759
    Miasto:
    Datchet
    Motocykl:
    Triumph speed four
    Jak mechanik ci nasmarowal to dlaczego chcesz go myć? Ja osobiście używam wd40 chain wax bo dłużej trzyma się na łańcuchu czy deszcz czy słońce ;)
     
  5. Pichulec

    Pichulec Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Lipiec 25, 2017
    Posty:
    147
    Browary:
    53
    Miasto:
    Luton
    Motocykl:
    Kawasaki KLV1000
    Polecam scotoilera, takie kwiatki nigdy wiecej nie beda mialy miejsca.
     
  6. krycek

    krycek Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Kwiecień 17, 2014
    Posty:
    1223
    Browary:
    588
    Miasto:
    Londyn TW14
    Motocykl:
    SM
    A ja polecam regularne smarowanie łańcucha, w końcu trza się maszyna interesować. Tu masz dobry spray i cena również dobra, maja tam cały serie sprayów w dobrej cenie. Np brake cleaner za £2 z kawałkiem itd.
    https://www.toolstation.com/shop/p66808?table=no
     
    ooskaar lubi to.
  7. ooskaar

    ooskaar Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Lipiec 23, 2017
    Posty:
    198
    Browary:
    19
    Miasto:
    Cardiff
    Motocykl:
    Yamaha YZF R125
    Motul C2, WD40 Chain wax, badz gearbox sae 80w90. Co byscie wybrali jako smar do lancucha przy aktualnych warunkach (jeszcze zimowych, duzo soli, mokro itd), lancuch DID X ring, chociaz to pewnie niezbyt wazne podejrzewam?

    unnamed.jpg
     
    #27 ooskaar, Marzec 18, 2018
    Ostatnia edycja: Marzec 18, 2018
  8. Marcin79

    Marcin79 Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Marzec 10, 2018
    Posty:
    160
    Browary:
    46
    Miasto:
    Essex
    Motocykl:
    Koszmarek
    Co powiecie na produkty muc-off?
     
  9. ooskaar

    ooskaar Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Lipiec 23, 2017
    Posty:
    198
    Browary:
    19
    Miasto:
    Cardiff
    Motocykl:
    Yamaha YZF R125
    uzywalem muc off extreme lube, nie polecam jakos specjalnie
     
  10. Slawcbr

    Slawcbr Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Maj 11, 2012
    Posty:
    425
    Browary:
    81
    Miasto:
    Walkden/G.Manchester
    Motocykl:
    Honda CBR 125/Honda CBF600sa4,cbf1000a7
    Od paru lat używam gear oil/ 80w/90 i działa jak ta lala. Tani i starcza na długo. Łatwe czyszczenie łańcucha i smarowanie.
     
  11. Remy

    Remy Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Marzec 31, 2009
    Posty:
    408
    Browary:
    66
    Miasto:
    HELLSBY
    Motocykl:
    Kawasaki z1000sx
    Ooo bozie......co moje oczy paczą....
     
  12. Konrad

    Konrad Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Styczeń 11, 2013
    Posty:
    1233
    Browary:
    454
    Miasto:
    SW London
    Motocykl:
    Zielony
    Już to parę razy z Tobą przerabialiśmy. Jakikolwiek. Byle regularnie. Plus czyszczenie. Ot i cała filozofia.
    --- Post updated ---
    @ooskaar - odnalazłem Twojego zaginionego brata! ;):D

    IMG_4097.JPG

    PS. Oficjalnie obiecuje, że przestaję drzeć łacha z Twoich łańcuchowych perypetii.
     
    apal i krycek lubią to.
  13. krycek

    krycek Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Kwiecień 17, 2014
    Posty:
    1223
    Browary:
    588
    Miasto:
    Londyn TW14
    Motocykl:
    SM
    To ktm - koleś robi go na pomarańczowy, stara sztuczka
     
    CezaaR lubi to.

Poleć forum

  • O nas

    PolishBikers.com jest internetowym forum skupiającym Polskich Motocyklistów w Wielkiej Brytanii. Istniejemy od 2008 roku i dbamy o to aby nasza strona była przydatnym narzędziem dla motocyklistów do komunikacji, organizowania wyjazdów/zlotów, dzielenia się wiedza na temat zagadnień motocyklowych oraz miejscem do szukania cennych i zarazem przydatnych informacji.
  • Kontakt z Nami

  • Postaw nam browara!

    Administracja ciężko pracuje nad utrzymaniem strony w jak najlepszej formie. Jeżeli doceniasz to co tutaj robimy dla was,możesz postawić nam browara! Dziękujemy i bardzo doceniamy wszystkie dotacje!