Wybór łańcucha PILNA SPRAWA

Temat na forum 'Silnik, sprzęgło i napęd' rozpoczęty przez 0G0R3K-15, Październik 29, 2013.

  1. Buszek

    Buszek Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Kwiecień 24, 2015
    Posty:
    1641
    Browary:
    865
    Miasto:
    Datchet
    Motocykl:
    Triumph speed four
    Ja tam uzywam wd40 chain wax ;)
     
  2. kondra1005

    kondra1005 Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Sierpień 30, 2016
    Posty:
    37
    Browary:
    1
    Miasto:
    Nottingham / Chorzów
    Motocykl:
    Suzuki Intruder VL 125
    No i tyle :) . Dzieki za pomoc . Czyli cos na styl KMP " bedzie pan zadowolony" :)

    Pozdrawiam .
     
  3. sUKa

    sUKa Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Wrzesień 30, 2016
    Posty:
    127
    Browary:
    30
    Miasto:
    West London
    Motocykl:
    KAWASAKI er5
    polecam rock oil chain wax. mnie nigdy nie zawiodl. WD40 troche szybko schodzil z lancuch jak popadalo
     
  4. bambo838

    bambo838 Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Wrzesień 27, 2009
    Posty:
    372
    Browary:
    32
    Miasto:
    Shrewsbury, Shropshire
    Motocykl:
    Honda CBR1000rr Fireblade / Honda crf450
    Polecam Wurth Dry Chain Lube. Nie bedziesz mial problemow z brudnym tylnym kolem.
     
    mart1977 lubi to.
  5. kondra1005

    kondra1005 Kierowca Kosiarki

    Dołączył:
    Sierpień 30, 2016
    Posty:
    37
    Browary:
    1
    Miasto:
    Nottingham / Chorzów
    Motocykl:
    Suzuki Intruder VL 125
  6. Konrad

    Konrad Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Styczeń 11, 2013
    Posty:
    1311
    Browary:
    580
    Miasto:
    SW London
    Motocykl:
    Zielony
    eee, no to trzeba było tak od razu - nikt nie przypuszczał, ze Ty tym Intruderem w offroad uderzasz!

    ps. smar jak smar - będzie pan zadowolony :)
     
  7. Jacq

    Jacq Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Październik 20, 2013
    Posty:
    137
    Browary:
    68
    Miasto:
    London E16
    Motocykl:
    Tiger 800
    Od razu inna jazda poza asfaltem będzie :)
    Odzczuwalnie pewnie z 5 koników doda i trakcje na grząskim gruncie poprawi .... ;)

    Tak jak pisałem i tak jak widać z powyższych wypowiedzi. Każdy lubi inny lubrykant ;)
    A każdy stosowany regularnie zrobi robote.
     
  8. sUKa

    sUKa Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Wrzesień 30, 2016
    Posty:
    127
    Browary:
    30
    Miasto:
    West London
    Motocykl:
    KAWASAKI er5
    dodam tylko ze lancuch trzeba jak najdokladniej wyczyscic przed uzyciem smaru - jak piachu i soli sie nie pozbedziesz to i tak bedzie sie zuzywal szybko i lancuch i zebatki. WD40 przed myciem pryskam i jade szczotka druciana (szczotka z miedzi) z kazdej strony po kilka razy. pozniej karcherem ale tylko zz grubsza przeplukuje i wycieram do sucha szmatka i jade smarem w punkt jak sie lancuch z tylnia zebatka schodzi na dole zebatki, krecac kolem. koniecznie od kazdej srony po 2-3 obroty minimum. zostawiam moto w spokoju na kilka godzin zeby sie smar "ulozyl". wypada pomoc sobie kawalkiem kartonu do osloniecia tylniej opony zeby sie nie nasmarowala :) no i koniecznie oslonic posadzke pod spodem bo smar do lancucha latwo sie z betonu/kostki nie zmywa. lancuch smaruje co tydzien (zima) a czyszcze i smaruje max co 2 tygodnie - jezdze codziennie. latem w sumie to co 2 tygodnie - jak myje moto.
     
  9. Konrad

    Konrad Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Styczeń 11, 2013
    Posty:
    1311
    Browary:
    580
    Miasto:
    SW London
    Motocykl:
    Zielony
    Szczotka druciana to nie najlepszy pomysł. Możesz nią bardzo łatwo zniszczyć O/X ringi. Tylko szczoteczka do zębów albo taka specjalna, trójstronna do łańcucha.
     
  10. Slawcbr

    Slawcbr Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Maj 11, 2012
    Posty:
    425
    Browary:
    81
    Miasto:
    Walkden/G.Manchester
    Motocykl:
    Honda CBR 125/Honda CBF600sa4,cbf1000a7
    Konrad, ten łańcuch kolegi od intrudera nie ma o-ringów/x-ringów.
     
  11. Konrad

    Konrad Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Styczeń 11, 2013
    Posty:
    1311
    Browary:
    580
    Miasto:
    SW London
    Motocykl:
    Zielony
    jasne, ale ja odpowiadałem (za przeproszeniem) sUCe ;)
     
  12. sUKa

    sUKa Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Wrzesień 30, 2016
    Posty:
    127
    Browary:
    30
    Miasto:
    West London
    Motocykl:
    KAWASAKI er5
    nie trzeba przepraszac :) taka ksywa od wojska za mna sie ciagnie :)
    tak - nie zwykla druciana szczotka - bardzo miekka z drutu miedzianego - taka jak do czyszczenia terminali np - to musi byc miekka szczotka a nie to dziadostwo z ebaya co jest tylko pseudo miedziane. W polsce dostalem w specjalistycznym sklepie elektronicznym i ciezko ja wogole spotkac. do zebow szczotka nie moze byc znowu za miekka
     
  13. tomis69

    tomis69 Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Sierpień 30, 2016
    Posty:
    337
    Browary:
    41
    Miasto:
    London
    Motocykl:
    ZX6r
    Nie chce zakładać nowego tematu.

    Czy ktokolwiek słyszał o łańcuchu firmy Afam? W sklepie powiedzieli, że nie mają do końca miesiąca łańcuchów DID 520 ZVMX, ale mówią że Renthal oraz Afam jest dużo lepsze od DID'a.
     
  14. riddickber

    riddickber Kat Komarków

    Dołączył:
    Kwiecień 20, 2009
    Posty:
    3131
    Browary:
    588
    Miasto:
    carlisle
    Motocykl:
    Ducati Panigale V4s
    tu masz nr.07853887514 polecam kolesia lacuchy dida i tanio
     
  15. xxtreme

    xxtreme Tuner Motorynek

    Dołączył:
    Lipiec 2, 2008
    Posty:
    5662
    Browary:
    375
    Miasto:
    EU
    Motocykl:
    Ride like satan, live like God :P
    Bardzo dobre lancuchy i nie odbiegaja w niczym od did-ow. Musisz oczywiscie odpowiedni dobrac. Z glowy 8XHR lub 9XHR sa najmocniejsze.
     
  16. tomis69

    tomis69 Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Sierpień 30, 2016
    Posty:
    337
    Browary:
    41
    Miasto:
    London
    Motocykl:
    ZX6r
    Afam jest dużo droższy. Co powiecie o Renthalu? Chce przednią zębatke renthala.

    Ten gość do którego podałeś numer ma sklep?
     
  17. riddickber

    riddickber Kat Komarków

    Dołączył:
    Kwiecień 20, 2009
    Posty:
    3131
    Browary:
    588
    Miasto:
    carlisle
    Motocykl:
    Ducati Panigale V4s
    to dzwon ja kupilem od niego dida za naprawde grosze

    dla mnie lancuch DID zvmx I zebatki tylko Renthal

    PS.afam drozszy napewno
     
  18. tomis69

    tomis69 Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Sierpień 30, 2016
    Posty:
    337
    Browary:
    41
    Miasto:
    London
    Motocykl:
    ZX6r
    Pytanie czy ten gość ma sklep? Sprzedaje z paragonem itd.? Jest to Polak?

    Afam droższy ale czy lepszy? Roznica jakies 50£.
     
  19. riddickber

    riddickber Kat Komarków

    Dołączył:
    Kwiecień 20, 2009
    Posty:
    3131
    Browary:
    588
    Miasto:
    carlisle
    Motocykl:
    Ducati Panigale V4s
    nie wiem czy ma sklep I malo mnie to obchodzi ja kupilem I jestem mega zadowolony,50 elek w kieszeni zamiast wydac na zestaw zebatki+lancuch 180 to wydalem 130

    a od kiedy afam drozszy od dida chyba raczej tanszy
     
  20. tomis69

    tomis69 Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Sierpień 30, 2016
    Posty:
    337
    Browary:
    41
    Miasto:
    London
    Motocykl:
    ZX6r
    Afam jest droższy od dida ;)
     

Poleć forum

  • O nas

    PolishBikers.com jest internetowym forum skupiającym Polskich Motocyklistów w Wielkiej Brytanii. Istniejemy od 2008 roku i dbamy o to aby nasza strona była przydatnym narzędziem dla motocyklistów do komunikacji, organizowania wyjazdów/zlotów, dzielenia się wiedza na temat zagadnień motocyklowych oraz miejscem do szukania cennych i zarazem przydatnych informacji.
  • Kontakt z Nami

  • Postaw nam browara!

    Administracja ciężko pracuje nad utrzymaniem strony w jak najlepszej formie. Jeżeli doceniasz to co tutaj robimy dla was,możesz postawić nam browara! Dziękujemy i bardzo doceniamy wszystkie dotacje!