Yamaha MT-09 Tracer vs BMW R1200GS LC

Temat na forum 'Sport/Streetbike/Naked' rozpoczęty przez Eski, Listopad 29, 2015.

  1. impostor1981

    impostor1981 Kat Komarków

    Dołączył:
    Sierpień 20, 2010
    Posty:
    2365
    Browary:
    33
    Miasto:
    Coventry/Rabka Zdroj
    Motocykl:
    MT-09 83 Street Rally (los wariatos, bananos na twarzos non stopos) ; GPZ 500 S "OSIOLEK"; BMW F650
    Wstydzą się przyznać ;-)
     
  2. Eski

    Eski Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Luty 10, 2011
    Posty:
    1017
    Browary:
    145
    Miasto:
    UK
    Motocykl:
    Yamaha

    Tywidze miales/masz? Moze cos napiszesz? ;)
     
  3. olgierd792

    olgierd792 Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Lipiec 25, 2012
    Posty:
    505
    Browary:
    29
    Miasto:
    southampton-gliwice
    Motocykl:
    bmw r1200gs mz baghira
    Opinie sa jak dupa ...eski czemu nie pojdziesz do salonu I nie zapytasz o test drive ,to jest za darmo a bedziesz miał juz jakis obraz tego co chcesz.motocykla na cale zycie chyba nie kupujesz
     
  4. Eski

    Eski Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Luty 10, 2011
    Posty:
    1017
    Browary:
    145
    Miasto:
    UK
    Motocykl:
    Yamaha
    Jazda testowa bedzie w nast. Roku teraz zbieram opinie. Moze cos napiszesz jako wlasciciel gs ?.;)
     
  5. olgierd792

    olgierd792 Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Lipiec 25, 2012
    Posty:
    505
    Browary:
    29
    Miasto:
    southampton-gliwice
    Motocykl:
    bmw r1200gs mz baghira
    Fajny polecam .Ale jazda testowa w nastepnym roku ?
     
  6. Wasal

    Wasal Pogromca Puszek

    Dołączył:
    Wrzesień 2, 2009
    Posty:
    3633
    Browary:
    717
    Miasto:
    Londyn
    Motocykl:
    cbr600rr07
    Ja w starej robocie mialem kilku typow ktorzy codziennie jezdzili do pracy na gsach, nie bali sie ze zardzewieje:D. Nikt tam nie narzekal na sprzet i kazdy przez ostatnie 4 lata wyjezdzal sam z garazu. Wiecej ci nie powiem bo zmienilem prace i kontakt sie urwal.
     
  7. Byku

    Byku Guest

    Sam jestem wielkim fanem i posiadaczem Beemy, co nie znaczy że będę każdemu wpierał że jest najlepsza na świecie... Napisałeś mniej - więcej czego oczekujesz od motocykla i według mnie Tracer doskonale wykona robotę. Trudno zaprzeczyć że GS to motocykl prawie doskonały, jednak widząc na codzień lanserów jeżdżących nim...DO PRACY I Z POWROTEM...nie widzę potrzeby posiadania maszyny o właściwościach offroadowych...
     
  8. Eski

    Eski Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Luty 10, 2011
    Posty:
    1017
    Browary:
    145
    Miasto:
    UK
    Motocykl:
    Yamaha
    Tak bo w nast. Roku beda tansze i bede mial 1rok extra ncd bonus.

    Napiszesz cos wreszcie o tym Twoim GS?? ;)


    BYKU- tez mysle ze Tracer bedzie idealny , ale moze ktos napisze takiego posta o bmw ze kupie bez jazdy testowej.;)
     
  9. miejski

    miejski Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Maj 11, 2014
    Posty:
    221
    Browary:
    73
    Miasto:
    Hampshire / UK
    Motocykl:
    Honda CRF1000L DCT
    A który to dealer sprzedaje w takiej cenie?
     
  10. rudy

    rudy Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Kwiecień 13, 2010
    Posty:
    455
    Browary:
    25
    Miasto:
    Leicester
    Motocykl:
    Yamaha TDM 900
    poczytaj temat .Bmw 1200 gs
     
  11. Eski

    Eski Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Luty 10, 2011
    Posty:
    1017
    Browary:
    145
    Miasto:
    UK
    Motocykl:
    Yamaha
    Czytalem.
     
  12. olgierd792

    olgierd792 Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Lipiec 25, 2012
    Posty:
    505
    Browary:
    29
    Miasto:
    southampton-gliwice
    Motocykl:
    bmw r1200gs mz baghira
    No I jak czytales to juz wiesz
     
  13. moto

    moto Pogromca Puszek

    Dołączył:
    Kwiecień 20, 2008
    Posty:
    4328
    Browary:
    213
    Miasto:
    London
    Motocykl:
    KTM
    To fotka z Fawlers Bristol http://www.fowlersktm.co.uk/ , ale na ktm forum chlopaki pisali ze inni dealerzy tez chetbnie rabat robia na ten model zwlaszcza MY2015.
     
  14. rudy

    rudy Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Kwiecień 13, 2010
    Posty:
    455
    Browary:
    25
    Miasto:
    Leicester
    Motocykl:
    Yamaha TDM 900
    Proponuje CI kompromis yamaszke 1200 tenere
     
  15. Eski

    Eski Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Luty 10, 2011
    Posty:
    1017
    Browary:
    145
    Miasto:
    UK
    Motocykl:
    Yamaha

    Napisałeś z 5postów już a nic konkretnego.

    Taki c***owaty ten Twój GS , że nie chcesz nic napisać ??


    Rudy- Tenere nie zbyt w moim guście. :)


    Już bardziej myślałem nad Kawasaki 1400 GTR
     
  16. Cefa

    Cefa Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Czerwiec 5, 2010
    Posty:
    595
    Browary:
    100
    Miasto:
    Uxbridge
    Motocykl:
    Gelände/Straße 1200 Adventure
    kolego pierwsze pytanko jakiej jestes postury ??????
     
  17. Eski

    Eski Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Luty 10, 2011
    Posty:
    1017
    Browary:
    145
    Miasto:
    UK
    Motocykl:
    Yamaha
    20150918_110828.jpg


    182wzr. szczupły.
     
  18. Cefa

    Cefa Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Czerwiec 5, 2010
    Posty:
    595
    Browary:
    100
    Miasto:
    Uxbridge
    Motocykl:
    Gelände/Straße 1200 Adventure
    no to na gs wzrost dobry
     
  19. rudy

    rudy Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Kwiecień 13, 2010
    Posty:
    455
    Browary:
    25
    Miasto:
    Leicester
    Motocykl:
    Yamaha TDM 900
    Myslalem ze o latwe zycie CI tez chodz.kompromisy cos za cos:).gs,tenerka,mt,przeciez to prawie rodzina


    gtr 1400?? a jak to to tu sie zablakalo ?
     
    #39 rudy, Grudzień 3, 2015
    Ostatnia edycja: Grudzień 3, 2015
  20. Eski

    Eski Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Luty 10, 2011
    Posty:
    1017
    Browary:
    145
    Miasto:
    UK
    Motocykl:
    Yamaha


    ten GTR też mi sie po prostu podoba :) , ale jest w cenie BMW wiec raczej wybrał bym GS.


    No ale nadal czekam na te informacje o bmw GS .

    Dotychczas co wyczytałem to nowe modele od 2013roku , są dość wadliwe.

    Czekam , aby bardziej doświadczenie znawcy boxerów powiedzieli coś więcej na temat tych silników i motocyklów.



    Na chwile obecną Yamaha Tracer wyraźnie prowadzi przed BMW.
     

Poleć forum

  • O nas

    PolishBikers.com jest internetowym forum skupiającym Polskich Motocyklistów w Wielkiej Brytanii. Istniejemy od 2008 roku i dbamy o to aby nasza strona była przydatnym narzędziem dla motocyklistów do komunikacji, organizowania wyjazdów/zlotów, dzielenia się wiedza na temat zagadnień motocyklowych oraz miejscem do szukania cennych i zarazem przydatnych informacji.
  • Kontakt z Nami

  • Postaw nam browara!

    Administracja ciężko pracuje nad utrzymaniem strony w jak najlepszej formie. Jeżeli doceniasz to co tutaj robimy dla was,możesz postawić nam browara! Dziękujemy i bardzo doceniamy wszystkie dotacje!