Zamontowanie drugiego światła stop

Temat na forum 'Instalacja elektryczna' rozpoczęty przez darkghoust, Marzec 16, 2020.

  1. darkghoust

    darkghoust Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Sierpień 10, 2019
    Posty:
    218
    Browary:
    100
    Miasto:
    Hull
    Motocykl:
    Honda VT125 Shadow
    Leży mi drugie światło stop. Przydało by się je zamontować tym bardziej że wycina mi kolega fikuśny uchwyt. Odradzono mi połączenie szeregowe które było by najprostszym rozwiązaniem. Pytanie brzmi jak to zrobić żeby to miało ręce i nogi?
    pacjentka to Honda Shadow 125
    Proszę o łopatologiczne wyjaśnienie bo stary dziad jestem i elektryka to nie jest moją mocną stroną
     
  2. Aroon77

    Aroon77 Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Maj 16, 2017
    Posty:
    125
    Browary:
    54
    Miasto:
    Boston
    Motocykl:
    Honda NT700V
    Połączenie równoległe. Plus do plusa minus do minusa
     
  3. darkghoust

    darkghoust Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Sierpień 10, 2019
    Posty:
    218
    Browary:
    100
    Miasto:
    Hull
    Motocykl:
    Honda VT125 Shadow
    Tos zablysł jak chińska żarówka. Masy nie muszę dublować wystarczy pociągnąć do najbliższej wtyczki. Problem jest z plusami bo są dwa. Jeden leci do włącznika świateł i tu powiedzmy że wiem jak to obejść ale z drugim który leci do hamulca już mam większą zagwozdkę.
     
  4. rudy

    rudy Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Kwiecień 13, 2010
    Posty:
    472
    Browary:
    31
    Miasto:
    Leicester
    Motocykl:
    Yamaha TDM 900
    wepnij sie w oreginalnego stopa i tyle,znajdujesz kable we wiazce ktore pala stopa i wpinasz sie w nie
     
  5. piwko78

    piwko78 Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Wrzesień 12, 2014
    Posty:
    1992
    Browary:
    1837
    Miasto:
    pomiędzy Gloucester a Bristol
    Motocykl:
    xt600e / cezeta 477 175
    A to drugie to w jakim celu ma być ?
     
  6. darkghoust

    darkghoust Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Sierpień 10, 2019
    Posty:
    218
    Browary:
    100
    Miasto:
    Hull
    Motocykl:
    Honda VT125 Shadow
    Żeby mocniej świeciły. Tak wiem że w t zamontowanym mogę dać mocniejsze żarówki. Szkoda zeby to leżało i kurz zbieralo
    --- Post updated ---
    I każde będzie świeciło na pół gwizdka. Właśnie dlatego odradzono mi połączenie szeregowe. No chyba że się mylę
     
  7. krycek

    krycek Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Kwiecień 17, 2014
    Posty:
    1397
    Browary:
    764
    Miasto:
    Londyn TW14
    Motocykl:
    SM
    Szeregowe jest nie zalecane bo byłby jak ze starymi lampkami na choince, jedna żarówka się przepali i wszystkie lampki przestana działać. Także wpinaj się rownolegle jak już musisz, myślałeś może o zielonym neonie pod silnik?
     
    Wasal lubi to.
  8. darkghoust

    darkghoust Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Sierpień 10, 2019
    Posty:
    218
    Browary:
    100
    Miasto:
    Hull
    Motocykl:
    Honda VT125 Shadow
    I każde będzie świeciło na pół gwizdka
    Bez przesady choinki z motorynki robić nie będę.
    Tak tył prezentuje się teraz oba światełka będą nad rejestracją IMG_20200308_164744662.jpg
     
  9. Wasal

    Wasal Pogromca Puszek

    Dołączył:
    Wrzesień 2, 2009
    Posty:
    4119
    Browary:
    1083
    Miasto:
    Londyn
    Motocykl:
    Yamaha MT10
    41 lat, czas na pelne prawko juz chyba pelnoletni jestes

    Sent from my SM-G960F using Tapatalk
     
  10. Vader

    Vader Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Styczeń 19, 2009
    Posty:
    1179
    Browary:
    886
    Miasto:
    Adres zmieniam częściej niż gacie
    Motocykl:
    Między innymi Komar:-)
    Zdaje sie że światła stopu musza byc na jakiejś ograniczonej prawem wysokości. Zorientuj sie zanim zalozysz za nisko
     
  11. darkghoust

    darkghoust Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Sierpień 10, 2019
    Posty:
    218
    Browary:
    100
    Miasto:
    Hull
    Motocykl:
    Honda VT125 Shadow
    Jak smigalem czymś większym to ty na chleb bep mówiłeś a na muchy tapety ;)
    I braki prawka się nie przejmowałem.
    A tak na poważnie to w tym roku się ogarnie. Chyba :D
    Stare światło było na tej samej wysokości i mot przeszło
     
  12. Wasal

    Wasal Pogromca Puszek

    Dołączył:
    Wrzesień 2, 2009
    Posty:
    4119
    Browary:
    1083
    Miasto:
    Londyn
    Motocykl:
    Yamaha MT10
    No twoj bajer ci nie wyszedl 3 lata roznicy miedzy nami. Mogles na wigry3 albo jubilacie szybciej jezdzic.

    Sent from my SM-G960F using Tapatalk
     
  13. darkghoust

    darkghoust Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Sierpień 10, 2019
    Posty:
    218
    Browary:
    100
    Miasto:
    Hull
    Motocykl:
    Honda VT125 Shadow
    Wigry3, siostra miała jubilata2 :D niebieskiego. Zabujcze maszyny a jak się człowiek po komunii mógł lansować :D:D:D
     
  14. komarecki

    komarecki Pogromca Puszek

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    4464
    Browary:
    3964
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 exc 300 ktm 690 rally raid
    Ehh dzieciaki toscie sie w nowozytnych czasach chowali ...ja mialem pelikana
     
    Wasal lubi to.
  15. darkghoust

    darkghoust Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Sierpień 10, 2019
    Posty:
    218
    Browary:
    100
    Miasto:
    Hull
    Motocykl:
    Honda VT125 Shadow
    Pelikanem to konusy smigaly :p:p:p
     
    Wasal i Anallog lubią to.
  16. komarecki

    komarecki Pogromca Puszek

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    4464
    Browary:
    3964
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 exc 300 ktm 690 rally raid
    o_Oale mialem kostkowa opone na tyle i kawalek linijki co tyrkotala o szprychy .....brzmialo jak ktm :D w tedy niezdawalem sobie z tego sprawy :)
     
    Anallog lubi to.
  17. darkghoust

    darkghoust Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Sierpień 10, 2019
    Posty:
    218
    Browary:
    100
    Miasto:
    Hull
    Motocykl:
    Honda VT125 Shadow
    blistry od tabletek też świetnie terkotaly :D koraliki na szprychach to był wypas
     
  18. Wasal

    Wasal Pogromca Puszek

    Dołączył:
    Wrzesień 2, 2009
    Posty:
    4119
    Browary:
    1083
    Miasto:
    Londyn
    Motocykl:
    Yamaha MT10
    Reksio byl najmniejszy, ja wsadzalem w szprychy rozciete kubki w paski i pyrkalo jak ktm, ale czesto sie psulo wiec cos w tym jest.

    Sent from my SM-G960F using Tapatalk
     
  19. komarecki

    komarecki Pogromca Puszek

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    4464
    Browary:
    3964
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 exc 300 ktm 690 rally raid
    Przed pelikanem mialem ,,lolka"
     
  20. Pablocarlos

    Pablocarlos Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Czerwiec 12, 2018
    Posty:
    621
    Browary:
    282
    Miasto:
    London SW
    Motocykl:
    jezdze na rowerze...
    Hejka, myslalem ze tylko ja podobnym sprzetem jezdzilem… Najpierw Salto, a pózniej Wigry 2 i 3, na poczatku lat 90-tych to juz Czechoslowacka Eska (kolarka) z "szarego" importu (do dzisiaj jest w piwnicy), pare lat temu tesc z odzysku jakis stary Wigry 3 przytargal i przywrócil do stanu "uzywalnosci".

    Wsystkie mialy czerwone swiatelko odblaskowe (Wigry 3 i Eska to zestaw lamp na dynamo mialy!), ale swiatla stopu nie mialy, przeglady we wlasnym zakresie przechodzily regularnie.
     
    #20 Pablocarlos, Marzec 17, 2020
    Ostatnia edycja: Marzec 18, 2020

Poleć forum

  • O nas

    PolishBikers.com jest internetowym forum skupiającym Polskich Motocyklistów w Wielkiej Brytanii. Istniejemy od 2008 roku i dbamy o to aby nasza strona była przydatnym narzędziem dla motocyklistów do komunikacji, organizowania wyjazdów/zlotów, dzielenia się wiedza na temat zagadnień motocyklowych oraz miejscem do szukania cennych i zarazem przydatnych informacji.
  • Kontakt z Nami

  • Postaw nam browara!

    Administracja ciężko pracuje nad utrzymaniem strony w jak najlepszej formie. Jeżeli doceniasz to co tutaj robimy dla was,możesz postawić nam browara! Dziękujemy i bardzo doceniamy wszystkie dotacje!