Zapraszam do Motowizji na program Motoślad zapowiadająca Race To Home 2017 Edition

Temat na forum 'Zdjęcia i Filmy' rozpoczęty przez manitou_19, Październik 27, 2016.

  1. manitou_19

    manitou_19 Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Kwiecień 8, 2015
    Posty:
    102
    Browary:
    19
    Miasto:
    FELTHAM
    Motocykl:
    Yamaha FZ6n '05, Suzuki GSX600F '91, Honda CB600F Hornet custom '01, Honda CB1000R '09


    Promowanie modnych i bezpiecznych ciuchow dla kobiet jak i przedewszystkim zachecanie do udzialu w Race To Home 2017.
    Polecam bo sam sie mocno zastanawiam. LwG
     
  2. bazyl

    bazyl Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Czerwiec 15, 2014
    Posty:
    721
    Browary:
    431
    Miasto:
    sw16
    Motocykl:
    junakm10, Intruder 1400, honda1800, HD roadking,kredens.
    No moda przede wsztkim bezpieczne na drugim planie . No straszne informacje nie ma z dużo różowego w różowym chyba . Żebym nie był ale byłem z kobiałka w sklepie i ciężko było ją z stamtąd zabrać ,a to fajne atamto super .
     
  3. komarecki

    komarecki Pogromca Puszek

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    3504
    Browary:
    2812
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 rmz250 cat.orgia 69 ;-) 0
    Nie dociera do mnie chyba meritum idei race to home ,spotykam sie juz nie pierwszy raz z tym tworem i nadal nie moge wejsc na te sama orbite na ktorej sa ci co sie tym nakrecaja. Mam prosbe czy ktos by mi mogl naswietlic co z tym takiego fascynujacego , bo moze jak poznam , nieznane mi do tad szczegoly to zaskocze?
     
  4. archie_1989

    archie_1989 Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Październik 28, 2012
    Posty:
    520
    Browary:
    2
    Miasto:
    Londyn, Perivale
    Motocykl:
    HONDA XR650R :] , Honda CBR 1100 XX 04'
    No ja tez pare razy probowalem to jakos ogarnac w glowie...no luck. Zaden argument do mnie nie przemawia, wprost przeciwnie. Ale coz, kazdy robi co uwaza, szkoda tylko ze na publicznych drogach.
     
    Krzys PL lubi to.
  5. xxtreme

    xxtreme Tuner Motorynek

    Dołączył:
    Lipiec 2, 2008
    Posty:
    5662
    Browary:
    375
    Miasto:
    EU
    Motocykl:
    Ride like satan, live like God :P
    Bo jak my tak smigalismy w latach 90 tych i poczatku 2000 miedzy UK i PL to uwazalismy to za normalne. Ot taki zwykly dojazd do pracy tylko trzeba bylo berdziej pocisnac (zalezy od sprzeta i komarecki nie wyjezdzaj mi z Dnieprem :D).
    Internet tak nie hulal, co to FB?

    A teraz imo kazdy zrobi ''miekka kupke'' to juz robi sensacje i dopisuje do tego ideologie.
    Poprostu inne pokolenie i inne wartosci widza. :/
     
    patryczysko, Karol, Jezman and 2 others like this.
  6. komarecki

    komarecki Pogromca Puszek

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    3504
    Browary:
    2812
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 rmz250 cat.orgia 69 ;-) 0
    No wlasnie dokladnie trafiles w 10ke co mi sie ciska na jezor ale staralem sie milczec.
    Pamietam jak w latach 90ych w jednych z pierwszych nomerow ,,swiat motocykli " ktos pisal jak jednym ciagiem pojechal na zx6 do paryzewa. Zastanawialem sie z kumplem jaki problem na japoni ? Wsiadasz , przekrecesz kluczyk , wciskasz guzior, tankujesz po drodze. ???? Sprawdzian dla motoru tylko ze ten jest w stanie to zrobic z palcem www..... roze wydechowej. Pojedz se junakiem z gdanska do krakowa.... w nocy swiatla padna , w dzien iskrownik zamoknie .....itd itp. Nie mowie o swirze co dnieprem do uk pojechal :D:D:D:D:rolleyes:
    Ale byli inni taki gorczyca co ganial do uk na sokole 1000 na przyklad.
    Poza tym no jezdze troszku , nawijam mile i na prawde nie bardzo kumam wsrod aktualnej mlodziezy te parcie na gloryfikowanie czego kolwiek.

    Ps. Tak sobie przypomnialem ,kolega pare lat temu pojechal do polski na nasz zlot rotor olsztyn honda bentley 175cc z lat 70ych. Z cztery razy po drodze rozkrecil silnik bo mu sie zacieral , jechal trzy dni.....TO JEST WYCZYN i jeszcze wrocil tym sprzetem.
     
    #6 komarecki, Październik 28, 2016
    Ostatnia edycja: Październik 28, 2016
    Karol, CezaaR, Atomek and 1 other person like this.
  7. Atomek

    Atomek Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Październik 30, 2009
    Posty:
    613
    Browary:
    182
    Miasto:
    Hinckley
    Motocykl:
    Tiger & Tenere
    My już za starzy jesteśmy i w innym świecie się wychowalismy żeby to zrozumieć, dzisiaj jak ma się odpowiedni wiek, idziesz do salonu i bierzesz sprzęt na raty, następny zakup to go pro żeby być hero i nowy kanał na zjetubie... nie neguje, ale inne już są zajawki dzisiaj, ją nadal uważam że w trasie tylko ja i moto, żadnych gadżetów i ideologii...
     
  8. Alex600

    Alex600 Kat Komarków

    Dołączył:
    Listopad 30, 2010
    Posty:
    2763
    Browary:
    343
    Miasto:
    milton keynes
    Motocykl:
    KTM 450 EXC
    Te 'customowe' motocykle to tez przeciez tylko ozdobki ktore mozna na ebayu sobie kupic...
     
  9. Virus

    Virus Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Marzec 5, 2015
    Posty:
    292
    Browary:
    83
    Miasto:
    Hertfordshire
    Motocykl:
    BMW R1200GSA
    Oferowano mi przyłączenie sie do "teamu Race To Home"....

    Dla mnie ta idea jest sprzeczna z filozofia bezpiecznej jazdy na moto....

    Powiem tak.... choćby sie kto posrał jadąc tam i nazad bez odpoczynku, każdego organizm cierpi na tym mniej lub wiecej... czego uczestnik RTH nie bierze pod uwage to czynnika psychiki która moze (i bankowo bedzie) płatać figle kiedy spadnie poziom endorfin, nastąpi utrata sól i elektrolitów w organizmie blablabla - efekt wyeksploatowania organizmu......

    Konkluzja - moim zdaniem RTH sie skończy kiedy stanie sie tragedia - a to tylko kwestia czasu.....

    To nie Le Mans gdzie 24h zapierdalasz po torze .... (ostatnia edycja RTH 37h po drogach publicznych)

    Życzę RTH wszystkiego dobrego ale to jest dosłownie LANS ZA WSZELKA CENE.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    fisherman i Jezman lubią to.
  10. fisherman

    fisherman Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Styczeń 1, 2012
    Posty:
    381
    Browary:
    59
    Miasto:
    Southampton
    Motocykl:
    Honda CBF1000 silver
    100% racji .... Virus pisalem o tym samym jakis czas temu. Wybuchla wielka gownoburza rozpetana przez zwolenikow ... tylko czekac az cos sie komus stanie .. czego oczywiscie nie zycze
     
    Virus lubi to.
  11. Buszek

    Buszek Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Kwiecień 24, 2015
    Posty:
    1643
    Browary:
    867
    Miasto:
    Datchet
    Motocykl:
    Triumph speed four
    Bo z jazda na motocyklu jest tak: jedni robia to dla pasji a inni by sie pokazac ;) Jak dla mnie wyscig na czas na publicznych drogach to to samo jak nielegalne wyscigi ktore prawnie sa karalne :D rozumiem gdyby mialo to cel by jak najwiecej motocyklistow wzielo udzial by tak pobic rekord ilosci uczestnikow w czyms takim ale na czas nie popieram ;)
     
  12. Virus

    Virus Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Marzec 5, 2015
    Posty:
    292
    Browary:
    83
    Miasto:
    Hertfordshire
    Motocykl:
    BMW R1200GSA
    Nasowa sie pytanie dlaczego tylu zwolenników nie decyduje sie jednak na udział ..... taka trochę zwolennicza hipokryzja, prawda


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  13. komarecki

    komarecki Pogromca Puszek

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    3504
    Browary:
    2812
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 rmz250 cat.orgia 69 ;-) 0
    Generalnie z racji jak pracuje odloze na bok kwestje bezpieczenstwa a bardziej skupie sie na tym co mnie kole w oczy z tym calym race to home i ty to virus zawarles w ostatnim zdaniu - lans za wszelka cene -troszke sie otarlem pobocznie o sprawe i musze sie przyznac ze idea , forma i tresc tego wszystkiego wychodzaca od kreatora trgo tworu taka wlasnie jest - lans ze zbiera na wymioty :( szkoda mozna by zorganizowac cos podobnego troche rozsadniej i z mniejsza dawka bufonerji a tak....... ostatnio na pb malzonki czytalem wypowiedz organizatora okreslajacego swoja impreze jako jedna z najwazniejszych wydazen motocyklowych w europie ( mieczaki na man niech sie schowaja) i ze beda ,, zapierdalac dla nas" dla mnie tez?? :confused:
     
    Jezman i Virus lubią to.
  14. Jezman

    Jezman Szalony Wulkanizator

    Dołączył:
    Styczeń 16, 2013
    Posty:
    1267
    Browary:
    336
    Miasto:
    Ilkeston
    Motocykl:
    Motorynka,WSK,MZ 150, ETZ 251, Yamaha Drag Star XVS650,Suzuki Burgman 400, Burgman 650 Executive
    Tak jak piszecie powyżej to raczej niebezpieczny sposób rzucana na siebie światło i doklejanie idei pomocy.
    Niestety podczas jazdy motorem jeden błąd (zagapienie się ze zmęczenia) czy jakaś nieprzewidywania sytuacja ma drodze, wymagająca błyskawicznego refleksu skończy się śmiercią.

    Motor nie ma karoserii a motocyklista nie ma tzw. strefy kontrolowanego zgniotu.
    Ale miejmy nadzieje ze kolejny "wyścig ze śmiercią" się uda i nikt nie zginie.
    I nie przeczytamy ze "Race to Home" skończył się w niebie.
     
  15. Virus

    Virus Beztroski Posiadacz

    Dołączył:
    Marzec 5, 2015
    Posty:
    292
    Browary:
    83
    Miasto:
    Hertfordshire
    Motocykl:
    BMW R1200GSA
    Generalnie nie dotyczy mnie ten pomysł .... ale drażni mnie myśl, ze po co narażać rownież innych uczestników ruchu drogowego..... zastanawia mnie rownież to, ze nikt z potencjalnych sponsorów jak i żaden baran z polskich mediów nie zadał publicznie takowego pytania - no ale wiadomo jak to w szołbiznesie :) dupy, wywiady, free upgrady, Antyradio i TV.... kogo obchodzi czy ktoś zaśnie w drodze powrotnej i sie rozjebie... szkoda tylko pózniej będzie rodziny potencjalnego uczestnika RTH....
     
  16. riddickber

    riddickber Kat Komarków

    Dołączył:
    Kwiecień 20, 2009
    Posty:
    3133
    Browary:
    588
    Miasto:
    carlisle
    Motocykl:
    Ducati Panigale V4s
    race to death moze tak powinien sie nazywac

    byl juz o tym watek dla mnie jedna wielka kupa gowna ten race to home a do tego nawet gdybym chical wziasc udzial to I tak moje moto sie nie kwalifikuje bo tylko custom bajki ,organizator chyba za duza wciaga I go fantazja poniosla
     
    CezaaR lubi to.
  17. komarecki

    komarecki Pogromca Puszek

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2014
    Posty:
    3504
    Browary:
    2812
    Miasto:
    george green
    Motocykl:
    nt700 rmz250 cat.orgia 69 ;-) 0
    No wlasnie pan organizator dokonuje osadu twojego bika ( podobno jego zdaaniem custom to min. 20czy iles % zmian ciekawe jak to wylicza) czyli pan organizator uznaje kto moze a kto nie sie poscigac to jest karykaturalne.
     

Poleć forum

  • O nas

    PolishBikers.com jest internetowym forum skupiającym Polskich Motocyklistów w Wielkiej Brytanii. Istniejemy od 2008 roku i dbamy o to aby nasza strona była przydatnym narzędziem dla motocyklistów do komunikacji, organizowania wyjazdów/zlotów, dzielenia się wiedza na temat zagadnień motocyklowych oraz miejscem do szukania cennych i zarazem przydatnych informacji.
  • Kontakt z Nami

  • Postaw nam browara!

    Administracja ciężko pracuje nad utrzymaniem strony w jak najlepszej formie. Jeżeli doceniasz to co tutaj robimy dla was,możesz postawić nam browara! Dziękujemy i bardzo doceniamy wszystkie dotacje!